Niby jak ominąć diamentową? Alternatywa (Janowska) jest zamknięta.
Andrzej
Obwodnicą 🙂
jerbie
Kiedy wreszcie zrobią tam buspasy (taki żarcik).
Biegły
Droga Redakcjo! W korkach to stoją samochody, a ulice są zakorkowane, nie odwrotnie.
STULEJARZ
likfidacja buspasów to rozwiązanie najlepsze
Franio
Zgadzam się. Musi dojść do totalnego (wielogodzinnego) zablokowania całego miasta, żeby nawet ci najbardziej uzależnieni od jednego środka transportu, zmienili swoje zdania na temat komunikacji w mieście.
ja
Zgadzam się Franiu. Wtedy ludzie zrozumieją że komunikacja miejska nie jest żadną alternatywą a buspasy powodują jeszcze większe korki i przez większość doby hula po nich wiatr.
Franio
Komunikacja miejska nie powinna być alternatywą, ale podstawą transportu w mieście.
fluffy
Alternatywą dla ruchu drogowego w aglomeracji miejskiej jest tylko METRO,i nic tego nie zmieni.Albo pod albo nad.Ale Ty zagłupi Franiu,bo nie dorosłeś,a i na takie inwestycje nie ma kasy,bo łysy taki mądry jak Ty.
Franio
Żeby rozstrzygnąć kto robi korki, należałoby zrobić eksperyment.
Jednego dnia „wyłączyć” komunikację miejską, a innego zabronić poruszania się prywatnymi samochodami. Taksówki, skutery, rowery, hulajnogi, samochody na minuty nawet bym zostawił.
Wariant I nie różniłby się znacząco od tego co obserwujemy w szczycie komunikacyjnym, z tym, że byłoby jeszcze więcej osobówki niż na co dzień.
Wariant II przerabialiśmy kilkadziesiąt lat temu – gdy zdecydowana większość osób przemieszczała się komunikacją zbiorową. Czy wtedy były korki?
zenob i już
Franio zwykle się z Tobą zgadzam lecz proponowany eksperyment jest głupi i nieywkonalny..!!! Proponuję zrobić eksperyment inny prostszy: na kilka dni znieść buspasy tzn pozwolić wszystkim jeździć nimi… Daję sobie rękę uciąć że ruch stał by się płynny… Dowodzi tej tezie Dr. M. Majdanka która nigdy nie była zakorkowana a teraz jest… Domyśl się co sie takiego zmieniło po remoncie…
wiśta wio
Sprzedałem schedę po łojcach , kupiłem mieszkanie na Gęsiej ,wypakowałem tyle kasy w wypasione autko by sąsiady nie mówili żem dziad , aż tu nagle porobili buspasy i do roboty dłużej jadę aniżeli jadą pasażerowie komunikacji .
Toć to szook i skandal !!
Franio
Niby dlaczego zostawiać rowery?
Komunikacja zbiorowa ma być podstawowym środkiem lokomocji, którym poruszają się mieszkańcy.
kierowca
A jak wygląda sytuacja na Diamentowej od strony Jana Pawła?
tiromaniak77
Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego DMM ma BUS_srasy? Od Łęczyńskiej do Krańcowej była jakaś inwestycja drogowa finansowana z EU? Tam prawie nigdy nie było korków, góra 2-3 zmiany świateł. Teraz zatkane potrafi być i o 12 w południe. I ta wszechobecna czerwona fala w Lublinie. Czy nasi zarządcy myślą, że wsiądziemy do autobusów? Chętnie, ale się nie pomieścimy, bo i tak już ludzie w szczycie wyglądają w autobusach jak sardynki w przeźroczystej puszcze.
Franio
Gdybyś jeździł kombajnem to wiedziałbym do czego potrzebujesz 2 pasów. Ale jeżeli wozisz powietrze samochodem 5 osobowym, ale jednak nadal osobowym mieszczącym się na jednym pasie, to po co ci więcej pasów ruchu?
B.
Franiu! nie pokryją 100% ulic po których jeżdżą autobusy bus pasami, ale zwiększając ich ilość doprowadzą do tego że gdzieś indziej z powodu właśnie tych bus pasów autobusy utkną na dłużej… dużo dłużej. Bus pas może mieć sens tam gdzie jest korek i ciężko przejechać, ale na pewno nie tam gdzie ich nie było. Chciałbyś mieszkać przy takiej ulicy gdzie jest bus pas i sznur aut przez kilka godzin w ciągu dnia?
Franio
„Bus pas może mieć sens tam gdzie jest korek i ciężko przejechać” – z tym się zgadzam. Jeżeli przez buspas w jednym miejscu, tworzy się korek dla autobusów w innym miejscu – to jest to błąd w organizacji ruchu, ale nie zmienia to istoty powstawania korków.
taadaaaamm
.. ten błąd w organizacji ruchu nazywa się „buspas”… NA DMM nigdy nie było korka a teraz jest… co się zmieniło…?
Cream
Na diamentowej w strone wrotkowskiej stoi się juz ponad godzinę i zanosi się na drugie tyle
Stefanek
Dobrze że zrobili wiadukt to korków nie ma Krochmalna / Diamentowa 😉
korek
Kiedy w końcu wyniosą się z remontami z Diamentowej?
Ile jeszcze nerwów trzeba zjeść i stracić czasu w korkach na tej ulicy?
„Trzeba się trochę przemęczyć, ale za to jak się będzie później jeździło” – tak, jeszcze się ze 2 lata przemęczyć i może wreszcie kierowcy będą mogli korzystać z tej wspaniałej inwestycji w bezkolizyjne skrzyżowanie. To jest niepojęte, mieć przez 2 lata bez przerwy korki pod nosem. A żeby chociaż istniała inną droga do centrum, ale przykro, nie ma takiej. Jeszcze na dokładkę zamkną wszystko w koło i kierują 'objazdy’ na Diamentową. Przecież to trzeba być totalnym półgłówkiem, żeby mieć takie pomysły. Ale władza raczej na Wrotkowie nie mieszka, więc co im to przeszkadza? Niech stoją parobki do us*anej śmierci w tych korkach.
Miećka
16.22 Diamentowa w obie strony stoi ??
michaś
Po prostu trzeba wprowadzić ograniczenie ruchu w mieście. Auta elektryczne i autobusy i trolejbusy. Alternatywa benzyna,ropa za 50zł za litr tyle sam o co gaz.
Ciekawy
A kiedy koniec tego remontu na diamentowe?
Luke
Na czas zamkniecia Janowskiej powinni wstrzymac roboty na wiadukcie kolejowym na Diamentowej i odtworzyć po dwa pasy w kazdym kierunku. Przecież to co sie tu dzieje to jest CARMAGEDDON.
Niby jak ominąć diamentową? Alternatywa (Janowska) jest zamknięta.
Obwodnicą 🙂
Kiedy wreszcie zrobią tam buspasy (taki żarcik).
Droga Redakcjo! W korkach to stoją samochody, a ulice są zakorkowane, nie odwrotnie.
likfidacja buspasów to rozwiązanie najlepsze
Zgadzam się. Musi dojść do totalnego (wielogodzinnego) zablokowania całego miasta, żeby nawet ci najbardziej uzależnieni od jednego środka transportu, zmienili swoje zdania na temat komunikacji w mieście.
Zgadzam się Franiu. Wtedy ludzie zrozumieją że komunikacja miejska nie jest żadną alternatywą a buspasy powodują jeszcze większe korki i przez większość doby hula po nich wiatr.
Komunikacja miejska nie powinna być alternatywą, ale podstawą transportu w mieście.
Alternatywą dla ruchu drogowego w aglomeracji miejskiej jest tylko METRO,i nic tego nie zmieni.Albo pod albo nad.Ale Ty zagłupi Franiu,bo nie dorosłeś,a i na takie inwestycje nie ma kasy,bo łysy taki mądry jak Ty.
Żeby rozstrzygnąć kto robi korki, należałoby zrobić eksperyment.
Jednego dnia „wyłączyć” komunikację miejską, a innego zabronić poruszania się prywatnymi samochodami. Taksówki, skutery, rowery, hulajnogi, samochody na minuty nawet bym zostawił.
Wariant I nie różniłby się znacząco od tego co obserwujemy w szczycie komunikacyjnym, z tym, że byłoby jeszcze więcej osobówki niż na co dzień.
Wariant II przerabialiśmy kilkadziesiąt lat temu – gdy zdecydowana większość osób przemieszczała się komunikacją zbiorową. Czy wtedy były korki?
Franio zwykle się z Tobą zgadzam lecz proponowany eksperyment jest głupi i nieywkonalny..!!! Proponuję zrobić eksperyment inny prostszy: na kilka dni znieść buspasy tzn pozwolić wszystkim jeździć nimi… Daję sobie rękę uciąć że ruch stał by się płynny… Dowodzi tej tezie Dr. M. Majdanka która nigdy nie była zakorkowana a teraz jest… Domyśl się co sie takiego zmieniło po remoncie…
Sprzedałem schedę po łojcach , kupiłem mieszkanie na Gęsiej ,wypakowałem tyle kasy w wypasione autko by sąsiady nie mówili żem dziad , aż tu nagle porobili buspasy i do roboty dłużej jadę aniżeli jadą pasażerowie komunikacji .
Toć to szook i skandal !!
Niby dlaczego zostawiać rowery?
Komunikacja zbiorowa ma być podstawowym środkiem lokomocji, którym poruszają się mieszkańcy.
A jak wygląda sytuacja na Diamentowej od strony Jana Pawła?
Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego DMM ma BUS_srasy? Od Łęczyńskiej do Krańcowej była jakaś inwestycja drogowa finansowana z EU? Tam prawie nigdy nie było korków, góra 2-3 zmiany świateł. Teraz zatkane potrafi być i o 12 w południe. I ta wszechobecna czerwona fala w Lublinie. Czy nasi zarządcy myślą, że wsiądziemy do autobusów? Chętnie, ale się nie pomieścimy, bo i tak już ludzie w szczycie wyglądają w autobusach jak sardynki w przeźroczystej puszcze.
Gdybyś jeździł kombajnem to wiedziałbym do czego potrzebujesz 2 pasów. Ale jeżeli wozisz powietrze samochodem 5 osobowym, ale jednak nadal osobowym mieszczącym się na jednym pasie, to po co ci więcej pasów ruchu?
Franiu! nie pokryją 100% ulic po których jeżdżą autobusy bus pasami, ale zwiększając ich ilość doprowadzą do tego że gdzieś indziej z powodu właśnie tych bus pasów autobusy utkną na dłużej… dużo dłużej. Bus pas może mieć sens tam gdzie jest korek i ciężko przejechać, ale na pewno nie tam gdzie ich nie było. Chciałbyś mieszkać przy takiej ulicy gdzie jest bus pas i sznur aut przez kilka godzin w ciągu dnia?
„Bus pas może mieć sens tam gdzie jest korek i ciężko przejechać” – z tym się zgadzam. Jeżeli przez buspas w jednym miejscu, tworzy się korek dla autobusów w innym miejscu – to jest to błąd w organizacji ruchu, ale nie zmienia to istoty powstawania korków.
.. ten błąd w organizacji ruchu nazywa się „buspas”… NA DMM nigdy nie było korka a teraz jest… co się zmieniło…?
Na diamentowej w strone wrotkowskiej stoi się juz ponad godzinę i zanosi się na drugie tyle
Dobrze że zrobili wiadukt to korków nie ma Krochmalna / Diamentowa 😉
Kiedy w końcu wyniosą się z remontami z Diamentowej?
Ile jeszcze nerwów trzeba zjeść i stracić czasu w korkach na tej ulicy?
„Trzeba się trochę przemęczyć, ale za to jak się będzie później jeździło” – tak, jeszcze się ze 2 lata przemęczyć i może wreszcie kierowcy będą mogli korzystać z tej wspaniałej inwestycji w bezkolizyjne skrzyżowanie. To jest niepojęte, mieć przez 2 lata bez przerwy korki pod nosem. A żeby chociaż istniała inną droga do centrum, ale przykro, nie ma takiej. Jeszcze na dokładkę zamkną wszystko w koło i kierują 'objazdy’ na Diamentową. Przecież to trzeba być totalnym półgłówkiem, żeby mieć takie pomysły. Ale władza raczej na Wrotkowie nie mieszka, więc co im to przeszkadza? Niech stoją parobki do us*anej śmierci w tych korkach.
16.22 Diamentowa w obie strony stoi ??
Po prostu trzeba wprowadzić ograniczenie ruchu w mieście. Auta elektryczne i autobusy i trolejbusy. Alternatywa benzyna,ropa za 50zł za litr tyle sam o co gaz.
A kiedy koniec tego remontu na diamentowe?
Na czas zamkniecia Janowskiej powinni wstrzymac roboty na wiadukcie kolejowym na Diamentowej i odtworzyć po dwa pasy w kazdym kierunku. Przecież to co sie tu dzieje to jest CARMAGEDDON.