Od początku sierpnia, Polskie Linie Lotnicze LOT uruchamiają nową usługę, dzięki której autobusy dowiozą pasażerów z Lublina, bezpośrednio na warszawskie lotnisko. Każdego dnia autobus będzie kursował z dworca PKS.
No, cóż – taki są prawa rynku. Wygra ten kto tę samą usługę wykona za mniejsze pieniądze, a lepiej.
Skorzystają na tym pasażerowie latający do miejsc, których obsługi nie zapewnia lubelskie lotnisko.
Mnie np. interesują loty do Glasgow, jeśli będę tam mógł polecieć jak dotychczas, albo z Modlina, albo wcale, to z całą pewnością nie udam się do Air Port Lublin k/Świdnika nawet jakby podjechała po mnie pozłacana kareta zaprzężona w czwórkę koni – bo niby po jaką cholerę.
Taki sam mechanizm zadziała jeśli chodzi o warszawskiego „latacza” – po co miałbym się telepać do Modlina nawet najnowszym autokarem, jak do przykładowego Glasgow będę miał połączenie ze Świdnika.
dzejms
No i dobrze. Co to za lotnisko, co odprawia 0.5 mln pasażerów w dwa lata. Niektóre aerokluby mają lepszy wynik.
W taki oto sposób trwoni się pieniądze podatników. Za pół roku będzie krzyk, że należy ratować Polskiego przewożnika i wesprzeć LOT np 100 mln zł. bezzwrotnej pożyczki. Druga sprawa. Jak kierowca prześwietli i zważy bagaż, jeśli mają obowiązywać zasady przewozu tak jak w samolocie?
Fly&Sky
Kolego tak sie akurat składa ze LOT wychodzi teraz na prostą i zaczyna zarabiac sam na siebie. Taka usluga moze podniesc poziom komfortu i zadowolenia pasazerow co jest w tej branzy bardzo wazne. Watpie abysmy musieli w przyszlosci pomagac tej firmie. Udalo im sie odbic od dna.
A od którego dna się odbili? Dostali kupe kasy to i szastać zaczynają. Ciekawe na jak długo im wystarczy. Jeżeli mają takie wspaniałe wyniki finansowe to niech zwrócą to co dostali na kocią mordę. Gwarantuję ci ,że już niedługo wyciągną łapę po następna dotację.
Weż jeszcze pod uwagę, ze odbicie od dna nie wystarczy. Należy jeszcze pokonać parę metrów mułu. A na to potrzeba duuuuuużo kasy.
Monika
Wszystkim nigdy nie dogodzą!!! Ja latałam z lublina i jestem bardzo zadowolona!!!
slawek
A ja ze Świdnika i tez jestem zadowolony
czyt.
I marszałek na to pozwolił i wpuścił przewożnika na lubelski PKS ? No ładnie . To tak się dba o dobro rozwoju Lubelszczyzny ? To lotnisko w Świdniku może mieć w plecy i kasiorę z Unii straci .
miko
a co powiesz na pusty stadion? kto zabrał kibiców?
czyt.
Wspaniali organizatorzy , którzy umieją zorganizować imprezy rozdając bilety za darmo i liczyć widownie podwójnie by nie stracić stołków .
HSP
haha tych kilku pasażerów więcej na Okęciu nie zrobi róznicy 😛
Hahahahahahaha!!! Krowy paść, a nie lotniska się zachciało!!!
I tak z tego lotniska nigdzie się nie da lecieć, na 6 osób które podróżowały, wszystkie korzystały z Warszawy albo Rzeszowa.
…a byłeś chociaż na tym lotnisku w Rzeszowie?…tam to dopiero jest pastwisko.!
Co ty mówisz?! Rzeszów jest x100 większym lotniskiem od tego w Lublinie i ma ogromną siatkę połączeń i x100 liczbę pasażerów!!
Ale żeś przefantazjował…
W Rzeszowie to jest wielka pi…. nawet starówki nie ma .Tam to koty oczami pierdzą a psy k…. pomidory zapylają
Tyś się chyba z huśtawki zwalił jak cię matka bujała.
Z Rzeszowa lata 3 razy więcej pasażerów niż z Lublina i loty są tańsze. Ja najbardziej lubię latać z Modlina 😉
Aja na swojjej babie
No, cóż – taki są prawa rynku. Wygra ten kto tę samą usługę wykona za mniejsze pieniądze, a lepiej.
Skorzystają na tym pasażerowie latający do miejsc, których obsługi nie zapewnia lubelskie lotnisko.
Mnie np. interesują loty do Glasgow, jeśli będę tam mógł polecieć jak dotychczas, albo z Modlina, albo wcale, to z całą pewnością nie udam się do Air Port Lublin k/Świdnika nawet jakby podjechała po mnie pozłacana kareta zaprzężona w czwórkę koni – bo niby po jaką cholerę.
Taki sam mechanizm zadziała jeśli chodzi o warszawskiego „latacza” – po co miałbym się telepać do Modlina nawet najnowszym autokarem, jak do przykładowego Glasgow będę miał połączenie ze Świdnika.
No i dobrze. Co to za lotnisko, co odprawia 0.5 mln pasażerów w dwa lata. Niektóre aerokluby mają lepszy wynik.
Podaj mi nazwe tego aeroklubu 🙂
no to już o lotnisku airport Lublin
hahaha
W taki oto sposób trwoni się pieniądze podatników. Za pół roku będzie krzyk, że należy ratować Polskiego przewożnika i wesprzeć LOT np 100 mln zł. bezzwrotnej pożyczki. Druga sprawa. Jak kierowca prześwietli i zważy bagaż, jeśli mają obowiązywać zasady przewozu tak jak w samolocie?
Kolego tak sie akurat składa ze LOT wychodzi teraz na prostą i zaczyna zarabiac sam na siebie. Taka usluga moze podniesc poziom komfortu i zadowolenia pasazerow co jest w tej branzy bardzo wazne. Watpie abysmy musieli w przyszlosci pomagac tej firmie. Udalo im sie odbic od dna.
A od którego dna się odbili? Dostali kupe kasy to i szastać zaczynają. Ciekawe na jak długo im wystarczy. Jeżeli mają takie wspaniałe wyniki finansowe to niech zwrócą to co dostali na kocią mordę. Gwarantuję ci ,że już niedługo wyciągną łapę po następna dotację.
Weż jeszcze pod uwagę, ze odbicie od dna nie wystarczy. Należy jeszcze pokonać parę metrów mułu. A na to potrzeba duuuuuużo kasy.
Wszystkim nigdy nie dogodzą!!! Ja latałam z lublina i jestem bardzo zadowolona!!!
A ja ze Świdnika i tez jestem zadowolony
I marszałek na to pozwolił i wpuścił przewożnika na lubelski PKS ? No ładnie . To tak się dba o dobro rozwoju Lubelszczyzny ? To lotnisko w Świdniku może mieć w plecy i kasiorę z Unii straci .
a co powiesz na pusty stadion? kto zabrał kibiców?
Wspaniali organizatorzy , którzy umieją zorganizować imprezy rozdając bilety za darmo i liczyć widownie podwójnie by nie stracić stołków .
haha tych kilku pasażerów więcej na Okęciu nie zrobi róznicy 😛