Użytkownicy telefonów w sieci komórkowej Orange od kilku godzin są pozbawieni możliwości wykonywania połączeń. Co ciekawe, nie można dodzwonić się nawet do samego operatora, gdyż korzystają tylko ze swojej sieci.
Czy te awarie to nie są zbyt często? problemy są praktycznie non stop..i zamiast ogarnąć wszystko od razu i mieć z głowy to lepiej przepraszać..
Stefanek
To taka zamiana
Mam dziś urodziny i od Orange dostałem 120 minut w prezencie tylko co z tego jak nie mogłem ich wydzwonić
Niech sobie wsadzą gdzieś te przeprosiny i te minuty.
Pela
Sto lat, sto lat ?
jimmol
Karwa Pela pij tyle pozdro
Recytator
100 lat!!! Wszystkiego Najlepszego!!!
marcin
Hehe ja tez dostalem darmowe 120 minut w swoje urodziny…tylko ze mam abonament z darmowymi rozmowami I smsami…swietny prezent
kolo
Stefek 100 Lat
Jan
A CO MNIE TO OBCHODZI, PŁACĘ WYMAGAM !!
Calm down and hakuna matata
Typowy Jan.
kolo
Wymagać to możesz ładną cebulę na targu jak jest awaria to wszystkich użytkowników orange to dotyczy
Mysek
najbardziej anty kliencka firma od ponad 10 lat o jakiej słyszałem, jak widzę problemy znajomych z tą firmą to dziwię się, że takie numery są dalej możliwe
Ania
Potwierdzam. Szczęśliwie opuscilam tę sieć rok temu.
parsom
A to prawda. Kilka lat temu na problemy z zasięgiem odpowiedzieli mi, że przecież jak wyjdę na balkon, to mam. A jak postanowiłem się z nimi rozstać to padło hasło „nie szkoda tylu lat?” Nie, k…, nie szkoda. A raczej szkoda, że tak późno ich pożegnałem.
ja
ORANGE to syf jakich mało!
ORANGE do domu!
Już uratowaliście France Telecom. WYSTARCZY tego łojenia Polaków.
PS.
Klienci orange powinni masowo wystąpić o odszkodowania. Nawet jak nić to nie da, to nich się pseudo managerowie nieustająco siędzący na spotkaniach stukną w głowę i poodpowiadają na tysiące pism, ale sami, a nie szeregowi pracownicy.
Dziwni_jestescie
Tak się sklada, ze abonament za czas awarii mozna obnizyc podczas jednej spokojnej rozmowy reklamacyjnej z doradca PO zakonczonej awarii zeby wiadomo bylo za jaki okres czasu oddac kase.
Jan
hehehhehee w szanującej klientów firmie powinno to być z automatu, wraz z jakimś pakietem w ramach przeprosin. A tu człowieku trać czas i dodzwoń się na infolinię… żenada.
Pol
Kolego odszkodowania możesz dochodzić, zgodnie z regulaminem 1/30 kwoty abonamentu za każdy pelny dzien przerwy dostępu do usług. Powodzenia.
Marcin
Dlatego podziękowałem Orange po pierwszej umowie… Oni mają wieczny problem z zasięgiem.
YODA
To nie problem stricte z zasięgiem, bo ten Orange na równi z T-Mobile mają najlepszy w kraju w ramach ultra nowoczesnej sieci Network-S, nie będę się rozwodził bo jak ktoś ma wiedzieć to wie, większość nadajników spiętych światłowodami, dobre rozplanowanie sieci radiowej, taki sam sprzęt na wszystkich stacjach bazowych… i wiele wiele innych unowocześnień, przez które taki Play z własnymi nodami nie ma szans się równać. Problem jest w warstwie aplikacji, czyli samego sterowania abonentami w centrali operatora. Szczerze polecam T-Mobile, które takiego problemu nie miewa, a zasięg w całym kraju jest obecnie identyczny jak Orangutana, we wszystkich technologiach.
got
Mam teł.w T-Mobile i w domu brak zasięgu,a w Play jedną lub dwie kreski zawsze.I coo?
łorenżada
Dobrze że nie dałem się skusić tej dziadowskiej firmie . A tak pięknie się wyświetla logo firmy podczas meczów na euro . A jaki szybki internet . Co niektórym to tak śmigną że nie zdążyli jeszcze go złapać . he he
kkkkkaaaaa
Polsko dalej sprzedawaj wszystkie akcje firm, jakby nie było Polskich (TP SA). Przyjdzie co do czego Francuz odłączy nas od świata. Poza tym SZCZYT NATO 🙂 pewnie coś mają jakieś obawy i odłączyli zdecydowaną większość użytkowników od sieci 🙂 Dzień,dwa bez telefonu wytrzymacie. Zapytajcie babci/dziadka jak to kiedyś było, bez telefonu, bez internetu, bez telewizji i uwaga ŻYŁO SIĘ i to całkiem nieźle, rodzina to była rodzina, rozmowa na porządku dziennym. Mam nadzieję, że w przyszłości kiedy będę miała swoje dzieci wychowam je tak, że porozmawiają z matką twarzą w twarz a nie przez komunikator messenger 🙂
Telefony nie działają, ciekawe czy teleranek będzie.
Joanna
Z tą siecią notorycznie są problemy, poza tym, Orange jako jedyny operator nie wychodzi tak naprawdę naprzeciw klientom, założenie jest takie, że nie uznają jakichkolwiek reklamacji, chociażby z powodu braku zasięgu, czemu nie zdarza się to u konkurencji?
blooob
albo piszesz tak bo nie uzywasz telefonu albo nie skladalas reklamacji u innych wszedzie jest to samo
sim
Tak jasne,nigdzie niema problemów przeważnie tam gdzie nas niema .
blooob
Zaczynają się przygotowania do jutrzejszego szczytu NATO dopiero się zacznie
Czy te awarie to nie są zbyt często? problemy są praktycznie non stop..i zamiast ogarnąć wszystko od razu i mieć z głowy to lepiej przepraszać..
To taka zamiana
Mam dziś urodziny i od Orange dostałem 120 minut w prezencie tylko co z tego jak nie mogłem ich wydzwonić
Niech sobie wsadzą gdzieś te przeprosiny i te minuty.
Sto lat, sto lat ?
Karwa Pela pij tyle pozdro
100 lat!!! Wszystkiego Najlepszego!!!
Hehe ja tez dostalem darmowe 120 minut w swoje urodziny…tylko ze mam abonament z darmowymi rozmowami I smsami…swietny prezent
Stefek 100 Lat
A CO MNIE TO OBCHODZI, PŁACĘ WYMAGAM !!
Typowy Jan.
Wymagać to możesz ładną cebulę na targu jak jest awaria to wszystkich użytkowników orange to dotyczy
najbardziej anty kliencka firma od ponad 10 lat o jakiej słyszałem, jak widzę problemy znajomych z tą firmą to dziwię się, że takie numery są dalej możliwe
Potwierdzam. Szczęśliwie opuscilam tę sieć rok temu.
A to prawda. Kilka lat temu na problemy z zasięgiem odpowiedzieli mi, że przecież jak wyjdę na balkon, to mam. A jak postanowiłem się z nimi rozstać to padło hasło „nie szkoda tylu lat?” Nie, k…, nie szkoda. A raczej szkoda, że tak późno ich pożegnałem.
ORANGE to syf jakich mało!
ORANGE do domu!
Już uratowaliście France Telecom. WYSTARCZY tego łojenia Polaków.
PS.
Klienci orange powinni masowo wystąpić o odszkodowania. Nawet jak nić to nie da, to nich się pseudo managerowie nieustająco siędzący na spotkaniach stukną w głowę i poodpowiadają na tysiące pism, ale sami, a nie szeregowi pracownicy.
Tak się sklada, ze abonament za czas awarii mozna obnizyc podczas jednej spokojnej rozmowy reklamacyjnej z doradca PO zakonczonej awarii zeby wiadomo bylo za jaki okres czasu oddac kase.
hehehhehee w szanującej klientów firmie powinno to być z automatu, wraz z jakimś pakietem w ramach przeprosin. A tu człowieku trać czas i dodzwoń się na infolinię… żenada.
Kolego odszkodowania możesz dochodzić, zgodnie z regulaminem 1/30 kwoty abonamentu za każdy pelny dzien przerwy dostępu do usług. Powodzenia.
Dlatego podziękowałem Orange po pierwszej umowie… Oni mają wieczny problem z zasięgiem.
To nie problem stricte z zasięgiem, bo ten Orange na równi z T-Mobile mają najlepszy w kraju w ramach ultra nowoczesnej sieci Network-S, nie będę się rozwodził bo jak ktoś ma wiedzieć to wie, większość nadajników spiętych światłowodami, dobre rozplanowanie sieci radiowej, taki sam sprzęt na wszystkich stacjach bazowych… i wiele wiele innych unowocześnień, przez które taki Play z własnymi nodami nie ma szans się równać. Problem jest w warstwie aplikacji, czyli samego sterowania abonentami w centrali operatora. Szczerze polecam T-Mobile, które takiego problemu nie miewa, a zasięg w całym kraju jest obecnie identyczny jak Orangutana, we wszystkich technologiach.
Mam teł.w T-Mobile i w domu brak zasięgu,a w Play jedną lub dwie kreski zawsze.I coo?
Dobrze że nie dałem się skusić tej dziadowskiej firmie . A tak pięknie się wyświetla logo firmy podczas meczów na euro . A jaki szybki internet . Co niektórym to tak śmigną że nie zdążyli jeszcze go złapać . he he
Polsko dalej sprzedawaj wszystkie akcje firm, jakby nie było Polskich (TP SA). Przyjdzie co do czego Francuz odłączy nas od świata. Poza tym SZCZYT NATO 🙂 pewnie coś mają jakieś obawy i odłączyli zdecydowaną większość użytkowników od sieci 🙂 Dzień,dwa bez telefonu wytrzymacie. Zapytajcie babci/dziadka jak to kiedyś było, bez telefonu, bez internetu, bez telewizji i uwaga ŻYŁO SIĘ i to całkiem nieźle, rodzina to była rodzina, rozmowa na porządku dziennym. Mam nadzieję, że w przyszłości kiedy będę miała swoje dzieci wychowam je tak, że porozmawiają z matką twarzą w twarz a nie przez komunikator messenger 🙂
I naucz ich robić narzędzia z kamieni 😉
brawo
hahaha 😀 made my day!! 🙂
Telefony nie działają, ciekawe czy teleranek będzie.
Z tą siecią notorycznie są problemy, poza tym, Orange jako jedyny operator nie wychodzi tak naprawdę naprzeciw klientom, założenie jest takie, że nie uznają jakichkolwiek reklamacji, chociażby z powodu braku zasięgu, czemu nie zdarza się to u konkurencji?
albo piszesz tak bo nie uzywasz telefonu albo nie skladalas reklamacji u innych wszedzie jest to samo
Tak jasne,nigdzie niema problemów przeważnie tam gdzie nas niema .
Zaczynają się przygotowania do jutrzejszego szczytu NATO dopiero się zacznie