Nietypowe zdarzenie drogowe na trasie Lublin – Łęczna. Samochód osobowy zderzył się z kołem, które toczyło się i odbijało od jezdni. Wcześniej odpadło ono od jadącej z naprzeciwka ciężarówki.
Kierowca starła się uniknąć zdarzenia. Kurła, to słabo się starła.
GG
Obsługa codzienna, sprawdzam koła , płyny, paliwo , światła , czy coś nie urwane ogólnie czy jest wszystko w porządku .W tym wypadku zawiodła rutyna i przeświadczenie źe wszystko jest ok? SZpilki nakrętki naraźone są na duźe obciąźenia i powinien szofer o tym wiedzieć.
Ciach
Rutyna mówisz… ja jestem na 100% pewien, że kierowca ciężarówki znał jej stan… jeździ się do upadłego, nie opłaca się naprawiać co miesiąc jakiegoś rzęcha, kiedy można wycisnąć z niego ostatnie poty a potem sprzedać jakiemuś frajerowi. Dwa koła z tylnej osi same z siebie tak nie odpadają, ale tak się dzieje jak wielokrotnie przekracza się dopuszczalny załadunek.
60DMC
Racja kolego.Sam latałem na 8×4 przy S19. jak koparkowy ładował obecne było grono władających firmą i miało być naładowane tyle że się wysypywało bokami bo sief nie będzie do interesu dokladal.Nawet kocem tego nie nakryłeś bo nie starczało płachty.
Jakie kopce jeździły pod Agata meble ? W Konopnicy pod górę brakowało biegow.
U nas też odpadały koła,urywały się resory.A w pewnym rodzynku w firmie rama była tak spękana że strach było na pusto jechać ale przegląd był hehe
Ja zrezygnowałem z tego.Nie dla mnie takie rodeo.Ale w cyrku się już nie śmieję.
73 ! koledzy
Sdr
Czy sziofer zdążył zrobić jeszcze jednego kursa…czy już zjechał na baze..najwyżej jutro walnie jednego więcej.. Tylko hmm znowu nie zdąży oc zrobić..A Ch… Z tym Kursa Kursa dawajta kursa
ObWT
Jeździ się tym co szef daje… ale odpowiada i płaci się samemu. A co będzie jak przyjdzie prawdziwy kryzys i pseudo biznesmenom zacznie brakować na łapartamenty i bmw? Bedzie dziki zachód a raczej wschód.
Lolek
Tak to jest jak nie sprawdza się kół i tylko aby do przodu
Edmund
Kiedyś w jednej firmie jak kierowca zgubił koło to przenieśli go na szlaban do cieciówki i już nie szoferzył w tej firmie.
endrju
KIEDY POLICJA ZROBI PORZĄDEK Z TYMI WYWROTKAMI. NAJGORSZE TO WIELBŁĄDY,
J.M
Dlatego unikam dziad transów. Jak nie tu to tu ale robota będzie. Teraz po 3 latach „prób” trafiłam na normalną firmę-ciężarówki nie są nowe ale opony wymieniane co 2-3 lata na nówki i żadna kontrolka nie ma prawa się świecić-i to nie dlatego że zaklei się taśmą izolacyjną lub wykręci żarówki….
Luki
Nikt ich nie goni,ony same się gonio,szybciej ,więcej, za wolno, za mało, jedz nie stój,a później się żelaza w locie rozlatują, albo pauza do góry kołami w rowie
Czapka z daszkiem
O to to ! Polać Ci bo dobrze prawisz !
Szybcij,wincyj . Tony tony tony
A najlepiej patelniarze na Łagów-Lbn
To ja
Przyjzalbymsie jeszcze tym gowniazom z jarbudu co w powazaniu maja pprzepisy rd i co im kto zrobi przecież oni wiekszym jadą
Kierowca starła się uniknąć zdarzenia. Kurła, to słabo się starła.
Obsługa codzienna, sprawdzam koła , płyny, paliwo , światła , czy coś nie urwane ogólnie czy jest wszystko w porządku .W tym wypadku zawiodła rutyna i przeświadczenie źe wszystko jest ok? SZpilki nakrętki naraźone są na duźe obciąźenia i powinien szofer o tym wiedzieć.
Rutyna mówisz… ja jestem na 100% pewien, że kierowca ciężarówki znał jej stan… jeździ się do upadłego, nie opłaca się naprawiać co miesiąc jakiegoś rzęcha, kiedy można wycisnąć z niego ostatnie poty a potem sprzedać jakiemuś frajerowi. Dwa koła z tylnej osi same z siebie tak nie odpadają, ale tak się dzieje jak wielokrotnie przekracza się dopuszczalny załadunek.
Racja kolego.Sam latałem na 8×4 przy S19. jak koparkowy ładował obecne było grono władających firmą i miało być naładowane tyle że się wysypywało bokami bo sief nie będzie do interesu dokladal.Nawet kocem tego nie nakryłeś bo nie starczało płachty.
Jakie kopce jeździły pod Agata meble ? W Konopnicy pod górę brakowało biegow.
U nas też odpadały koła,urywały się resory.A w pewnym rodzynku w firmie rama była tak spękana że strach było na pusto jechać ale przegląd był hehe
Ja zrezygnowałem z tego.Nie dla mnie takie rodeo.Ale w cyrku się już nie śmieję.
73 ! koledzy
Czy sziofer zdążył zrobić jeszcze jednego kursa…czy już zjechał na baze..najwyżej jutro walnie jednego więcej.. Tylko hmm znowu nie zdąży oc zrobić..A Ch… Z tym Kursa Kursa dawajta kursa
Jeździ się tym co szef daje… ale odpowiada i płaci się samemu. A co będzie jak przyjdzie prawdziwy kryzys i pseudo biznesmenom zacznie brakować na łapartamenty i bmw? Bedzie dziki zachód a raczej wschód.
Tak to jest jak nie sprawdza się kół i tylko aby do przodu
Kiedyś w jednej firmie jak kierowca zgubił koło to przenieśli go na szlaban do cieciówki i już nie szoferzył w tej firmie.
KIEDY POLICJA ZROBI PORZĄDEK Z TYMI WYWROTKAMI. NAJGORSZE TO WIELBŁĄDY,
Dlatego unikam dziad transów. Jak nie tu to tu ale robota będzie. Teraz po 3 latach „prób” trafiłam na normalną firmę-ciężarówki nie są nowe ale opony wymieniane co 2-3 lata na nówki i żadna kontrolka nie ma prawa się świecić-i to nie dlatego że zaklei się taśmą izolacyjną lub wykręci żarówki….
Nikt ich nie goni,ony same się gonio,szybciej ,więcej, za wolno, za mało, jedz nie stój,a później się żelaza w locie rozlatują, albo pauza do góry kołami w rowie
O to to ! Polać Ci bo dobrze prawisz !
Szybcij,wincyj . Tony tony tony
A najlepiej patelniarze na Łagów-Lbn
Przyjzalbymsie jeszcze tym gowniazom z jarbudu co w powazaniu maja pprzepisy rd i co im kto zrobi przecież oni wiekszym jadą