Wjechał w niego kto ? Kierowca ? Dobre !!! Z jakiego egzotycznego kraju był tym razem ten „kierofca ” ? Z Zimbabwe ? czy Mozambiku ?
Xyz
Był Polakiem.
Rodney
Był Polakiem? A po wypadku jest kim? Białorusinem czy afroamerykaninem?
!
Jestem ciekaw co się dzieje później z takim kierowcą. Wyrabia konto na kolegę i jeździ dalej?
chłop z pekaesami
Ta Toyota niejedną kolizję już widziała, nawet poduchy się nie otworzyły, a być może taka uboga wersja? Kto wie???
loki
Kolejna jazda patoli, jeżdżę codziennie. Zdjęcie nogi z gazu, to dla kierowcy ujma, wyprzedzanie lub omijanie przed przejściami dla pieszych to normalka .
Marek
Uber Uberem a piesi jak KROWY .. Idę bo mam pierwszeństwo. Rozum został w domu, Człowiek kontra 1.5 tony. Wiem kierowcy też są komunijni.
,
człowieku pieszy był na środku jezdni dzbanie drogowy , jełop z łubera gapił się we fona w nawigację jak zwykle
srold
Bolt, uber cośtam jeszcze, zero wiedzy, doświadczenia jako kierowca, doswiadczenia życiowego, testów, egzaminów zawodowych a możesz przewozić zawodowo ludzi. Podobno nawet nie trzeba mieć prawka bo wystarczy sam skan…
Czy Bolt. Uber wdrożyć podobny model w innych branżach? Np ratownictwie, a albo transporcie towarów?
Zegarek
Tu sie akurat zgodzę, jestem za tym aby piesi mieli pierwszeństwo i powinni być przepuszczani na pasach. Ale wpierdalanie się z marszu, bez zatrzymania się na przejście to też powinno być przestępstwo!
...
A ty jak masz pierwszeństwo to mimo to zatrzymujesz się przed wjazdem na skrzyżowanie, tutaj mamy dalej nie odrobioną lekcję z przepisów w PRAKTYCE przez kierowców którzy dalej chcą jeździć jak wcześniej bo było im wygodniej. TAK przepisy zobowiązały kierowców do większej uwagi , a żeby to było mozliwe to isnieje KONIECZNOŚĆ jazdy z przepisową lub nawet niższą w nocy prędkością i KROPKA.
Kajfasz
W takich przypadkach powinno się przeprowadzać dokładną ekspertyzę w celu ustalenia prędkości pojazdu i jeśli była ona znacznie powyżej obowiązującego limitu, czyli innymi słowy sprawca pędził jak wariat, to czyn powinien być kwalifikowany jako usiłowanie zabójstwa lub zabójstwo, jeśli ofiara nie przeżyła.
Nie można kwalifikować jako wypadek zdarzenia, które było wynikiem rażącego i umyślnego naruszenia przepisów ruchu drogowego.
...
Racja 100%
Gumiś
O jak zwykle na przejściu dla pieszych. Jakoś poza przejściami nie wpadają pod samochód. Proponuje polikwidować przejścia będzie mniej wypadków.
Kaczysta
Popieram Gumisia. Przynajmniej 50% przejść do likwidacji. Poza przejściem można przecież też przechodzić.
Kajfasz
„Jakoś poza przejściami nie wpadają pod samochód. ”
Bo takie z nich „święte krowy”, że przestrzegają przepisów i korzystają z przeznaczonych dla nich przejść dla pieszych. Natomiast
uber – i wszystko jasne
Wjechał w niego kto ? Kierowca ? Dobre !!! Z jakiego egzotycznego kraju był tym razem ten „kierofca ” ? Z Zimbabwe ? czy Mozambiku ?
Był Polakiem.
Był Polakiem? A po wypadku jest kim? Białorusinem czy afroamerykaninem?
Jestem ciekaw co się dzieje później z takim kierowcą. Wyrabia konto na kolegę i jeździ dalej?
Ta Toyota niejedną kolizję już widziała, nawet poduchy się nie otworzyły, a być może taka uboga wersja? Kto wie???
Kolejna jazda patoli, jeżdżę codziennie. Zdjęcie nogi z gazu, to dla kierowcy ujma, wyprzedzanie lub omijanie przed przejściami dla pieszych to normalka .
Uber Uberem a piesi jak KROWY .. Idę bo mam pierwszeństwo. Rozum został w domu, Człowiek kontra 1.5 tony. Wiem kierowcy też są komunijni.
człowieku pieszy był na środku jezdni dzbanie drogowy , jełop z łubera gapił się we fona w nawigację jak zwykle
Bolt, uber cośtam jeszcze, zero wiedzy, doświadczenia jako kierowca, doswiadczenia życiowego, testów, egzaminów zawodowych a możesz przewozić zawodowo ludzi. Podobno nawet nie trzeba mieć prawka bo wystarczy sam skan…
Czy Bolt. Uber wdrożyć podobny model w innych branżach? Np ratownictwie, a albo transporcie towarów?
Tu sie akurat zgodzę, jestem za tym aby piesi mieli pierwszeństwo i powinni być przepuszczani na pasach. Ale wpierdalanie się z marszu, bez zatrzymania się na przejście to też powinno być przestępstwo!
A ty jak masz pierwszeństwo to mimo to zatrzymujesz się przed wjazdem na skrzyżowanie, tutaj mamy dalej nie odrobioną lekcję z przepisów w PRAKTYCE przez kierowców którzy dalej chcą jeździć jak wcześniej bo było im wygodniej. TAK przepisy zobowiązały kierowców do większej uwagi , a żeby to było mozliwe to isnieje KONIECZNOŚĆ jazdy z przepisową lub nawet niższą w nocy prędkością i KROPKA.
W takich przypadkach powinno się przeprowadzać dokładną ekspertyzę w celu ustalenia prędkości pojazdu i jeśli była ona znacznie powyżej obowiązującego limitu, czyli innymi słowy sprawca pędził jak wariat, to czyn powinien być kwalifikowany jako usiłowanie zabójstwa lub zabójstwo, jeśli ofiara nie przeżyła.
Nie można kwalifikować jako wypadek zdarzenia, które było wynikiem rażącego i umyślnego naruszenia przepisów ruchu drogowego.
Racja 100%
O jak zwykle na przejściu dla pieszych. Jakoś poza przejściami nie wpadają pod samochód. Proponuje polikwidować przejścia będzie mniej wypadków.
Popieram Gumisia. Przynajmniej 50% przejść do likwidacji. Poza przejściem można przecież też przechodzić.
„Jakoś poza przejściami nie wpadają pod samochód. ”
Bo takie z nich „święte krowy”, że przestrzegają przepisów i korzystają z przeznaczonych dla nich przejść dla pieszych. Natomiast