Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Nie zdołał przejść na drugą stronę ulicy. Wjechał w niego kierowca toyoty (zdjęcia)

Groźny wypadek na jednej z lubelskich ulic. Potrącony przez samochód osobowy mężczyzna trafił do szpitala. Na miejscu pracują policjanci.

43 komentarze

  1. uber – i wszystko jasne

  2. Wjechał w niego kto ? Kierowca ? Dobre !!! Z jakiego egzotycznego kraju był tym razem ten „kierofca ” ? Z Zimbabwe ? czy Mozambiku ?

  3. Jestem ciekaw co się dzieje później z takim kierowcą. Wyrabia konto na kolegę i jeździ dalej?

  4. chłop z pekaesami

    Ta Toyota niejedną kolizję już widziała, nawet poduchy się nie otworzyły, a być może taka uboga wersja? Kto wie???

  5. Kolejna jazda patoli, jeżdżę codziennie. Zdjęcie nogi z gazu, to dla kierowcy ujma, wyprzedzanie lub omijanie przed przejściami dla pieszych to normalka .

  6. Uber Uberem a piesi jak KROWY .. Idę bo mam pierwszeństwo. Rozum został w domu, Człowiek kontra 1.5 tony. Wiem kierowcy też są komunijni.

    • człowieku pieszy był na środku jezdni dzbanie drogowy , jełop z łubera gapił się we fona w nawigację jak zwykle

  7. Bolt, uber cośtam jeszcze, zero wiedzy, doświadczenia jako kierowca, doswiadczenia życiowego, testów, egzaminów zawodowych a możesz przewozić zawodowo ludzi. Podobno nawet nie trzeba mieć prawka bo wystarczy sam skan…

    Czy Bolt. Uber wdrożyć podobny model w innych branżach? Np ratownictwie, a albo transporcie towarów?

  8. Tu sie akurat zgodzę, jestem za tym aby piesi mieli pierwszeństwo i powinni być przepuszczani na pasach. Ale wpierdalanie się z marszu, bez zatrzymania się na przejście to też powinno być przestępstwo!

    • A ty jak masz pierwszeństwo to mimo to zatrzymujesz się przed wjazdem na skrzyżowanie, tutaj mamy dalej nie odrobioną lekcję z przepisów w PRAKTYCE przez kierowców którzy dalej chcą jeździć jak wcześniej bo było im wygodniej. TAK przepisy zobowiązały kierowców do większej uwagi , a żeby to było mozliwe to isnieje KONIECZNOŚĆ jazdy z przepisową lub nawet niższą w nocy prędkością i KROPKA.

  9. W takich przypadkach powinno się przeprowadzać dokładną ekspertyzę w celu ustalenia prędkości pojazdu i jeśli była ona znacznie powyżej obowiązującego limitu, czyli innymi słowy sprawca pędził jak wariat, to czyn powinien być kwalifikowany jako usiłowanie zabójstwa lub zabójstwo, jeśli ofiara nie przeżyła.

    Nie można kwalifikować jako wypadek zdarzenia, które było wynikiem rażącego i umyślnego naruszenia przepisów ruchu drogowego.

  10. O jak zwykle na przejściu dla pieszych. Jakoś poza przejściami nie wpadają pod samochód. Proponuje polikwidować przejścia będzie mniej wypadków.

    • Popieram Gumisia. Przynajmniej 50% przejść do likwidacji. Poza przejściem można przecież też przechodzić.

    • „Jakoś poza przejściami nie wpadają pod samochód. ”

      Bo takie z nich „święte krowy”, że przestrzegają przepisów i korzystają z przeznaczonych dla nich przejść dla pieszych. Natomiast

Z kraju