Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Po raz kolejny na tym skrzyżowaniu doszło do groźnie wyglądającego zdarzenia drogowego. Tym razem na szczęście nikt nie odniósł obrażeń ciała.

Do zdarzenia doszło w niedzielę około godziny 23:30 na al. Kraśnickiej w Lublinie. Na skrzyżowaniu z ul. Bohaterów Monte Cassino zderzyły się dwa samochody osobowe: volkswagen i renault. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespoły ratownictwa medycznego oraz policja.

Ze wstępnych ustaleń wynika, iż kierujący volkswagenem mężczyzna poruszał się ul. Bohaterów Monte Cassino od strony ul. Armii Krajowej. Wjeżdżając na skrzyżowanie, na którym wyłączona była sygnalizacja świetlna, nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu kierowcy renaulta, który jechał al. Kraśnicką w kierunku centrum. W wyniku tego doprowadził do zderzenia obu pojazdów.

Wytrącony z toru jazdy renault zaczepił jeszcze o słup sygnalizacji świetlnej, przejechał przez przeciwległy pas jezdni i chodnik, a następnie uderzył w ogrodzenie pobliskiej posesji.

Ratownicy medyczni udzielili pomocy poszkodowanym. Na szczęście nikt nie odniósł poważniejszych obrażeń ciała. Policjanci ustalają teraz szczegółowe okoliczności kolizji. Przez ponad godzinę al. Kraśnicka w obu kierunkach była całkowicie zablokowana. Pojazdy kierowano na objazd.

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

Nie działała sygnalizacja świetlna. Na skrzyżowaniu volkswagen zderzył się z renaultem (zdjęcia)

(fot. lublin112.pl)

15 komentarzy

  1. LLE dla niego to za trudne jechać przy wylączonej sygnalizacji

    • Za granicą gdy światła nie działają „mrugają w nocy na pomarańczowo” auto dojeżdżające ulicą podporządkowaną wyzwala zapalenie się światła czerwonego, po czym przez jeden cykl światła na skrzyżowaniu działają normalnie.
      Nie wszystkie rozwiązania z zachodu są złe.

  2. Obrzydliwe… wszystkie samochodowe wnętrzności widać.
    W taki oto niezbyt wyszukany sposób przybyło nam dwóch męczenników motoryzacji.

  3. Ruch zerowy a on potrafi jechać z klapkami na oczach , bufon , zarozumiały , nadęty z mniej niź zero inteligencji , widać po wypadkach źe wiele osób nie powinno posiadać uprawnień.

    • O którym kierującym piszesz? Oboje jechali: z klapkami na oczach, bufonowo, zarozumiale, w nadęciu. Różni ich tylko to, że jeden wjeżdżał od stronu znaku A-7, a drugi D-1.
      Winnym będzie uznany ten pierwszy, ale stosując narrację, dobrze znaną mi z tego forum, powinno się napisać, że ten drugi:
      -też powinien uważać
      -mógł się zatrzymać
      -no i coś o Świętych Krowach i pierwszeństwie na cmentarz

  4. Widzę to jest standard już od dłuższego czasu obserwuje zjawisko, kiedy to kierujący pojazdem z grupy VAG nie potrafi jeździć. Dla właścicieli tych pojazdów powinny być większe kary i dodatkowe badania psychologiczne.

  5. Gdzie jest ten, który pisał, żeby w takich sytuacjach (mając pierwszeństwo) nie warto, nie ma sensu się upewniać, czy pierwszeństwo przejazdu jest nam udzielne? Pisał, że powodowałoby to np. zmniejszenie płynności ruchu.
    Chętnie posłucham jeszcze raz tego, co pisał w kontekście kolizji z piątku na czechowskim rondzie.
    Czy nadal potwierdzasz, że płynność ruchu jest ważniejsza niż bezpieczeństwo?

    • Nie wiem gdzie jest ten, ale ja uważam, że płynność ruchu jest ważniejsza od bezpieczeństwa, bo kto stawia bezpieczeństwo and wolnością ten nie jest wart żadnego z nich.

  6. Takim posiadaczom praw jazdy (nie mylić z kierowcami), jak wyłączą światła to głupawki dostają i normalnie nie wiedzą co robić i jak jechać.

  7. I pomyśleć, że taki lot, po wytrąceniu z toru jazdy, wystąpił zaledwie przy prędkości 50km/h. Strach pomyśleć czym, by się to skończyło gdyby jechał jeszcze szybciej.

  8. Wieśniak w gumofilcach z ostrogami (dawniej chłop bez ostróg)

    Jako okoliczność łagodzącą należy przyjąć fakt, że żaden z kierujących nie odwiedził przeciwnika wlatując do niego przez okno. Jak ci czterej z przedwczoraj co to jeden baniakiem rozwalił drzwi stodoły, a drugi wyfrunął aż na dach kurnika

  9. Przez takie (żony wujka) włączą niedługo na stałe.

  10. swietny przykład odmóżdzenia ,jakie robi przyzwyczajenie do jazdy na sygnał

Z kraju