Jak co roku na początku września wprowadzony zostanie nowy rozkład jazdy komunikacji miejskiej w Lublinie. Tym razem szykuje się sporo zmian. Część jest pozytywnych i z pewnością zadowoli pasażerów, będą też jednak ograniczenia w częstotliwości kursowania.
Jaki sens ma komunikacja miejska, która stoi w korkach razem z innymi pojazdami? Do autobusu także dojść się nie da, bo jak nie chodniki zastawione samochodami, to oblegane przez chodnikowych para-rowerzystów. Zlikwidować komunikację miejską całkiem.
Turysta
Panie Szanowny, we Wrocławiu tramwaj zbliżający sie do świateł w godzinach szczytu wysyła do sygnalizarota sygnał o pierszeństwie przejazdu. Efektem tego jest pierszeństwo wewnętrzej linii tramwajowej nad komunikacja samochodowa. Tymczasem w Lublinie moim zdaniem z ale jednak z potencjałem jest Aleja Racławicka. Która to na dzień dzisiejszy przypomina mi bardziej tor przeszkód. Ale co tam ważne ze pielgrzymka i modły na ulicach. No i ten Wasz ”kamień nieszczęscia” i jak tu ma być dobrze ? !…
zztop
Dzięki za konstruktywne uwagi 🙂 A teraz spakuj się i wracaj do Wrocławia bo Cię Tęczowa ominie pielgrzymka 😉 a tego byś chyba nie chciał..
........
i gitara!!!!!!!!!!
kamasz
W d*pę można taką komunikację wsadzić gdzie na wakacje połowa rozkładów jest kastrowana, jeśli rozkład jest robiony pod dzieci ze szkoły to ja wolę SAM jeździć samochodem niż dostosowywać się do komunikacji.
jaceko
A tak, kursów mniej, a patrz miesięczny tyle samo. W lecie więc przesiadam się na rower miejski i niech żłoby spadają
Stefanek
Kupili przecież autobusy z Warszawy.
To nie wystarczy 😉
Nic
Nie bo przy tym zapomnieli kupić kierowców (czytaj niewolników, bo za taką place to lepiej nawet sprzątać ulice niż jeździć i użerać się z pasażerami.
DarioG
A ta poprawa czasów międziprzystankowych to w oparciu o coś? Np o dane z gps-u? Czy jak zwykle w ztm w oparciu o wymysł piszącego rozkład?
Były MPK
Wszystko tną dziura po Warbusie dobre mi sobie a pasażer musi się dostosować do zmian i nie ważne że do pracy będzie musiał jeździć o wiele wcześniej niż zazwyczaj a reszta zarządu ma to w du… Przewoźnicy którzy pozostali mają tabor na załatanie tej że ,,dziury” tylko co z tego jak brak kierowców żeby tym taborem jeździć. Kierowców brakuje w MPK Ireksie nikt nie chce jeździć za 2100 zł netto miesięcznie każdy wie jaka to ogromna odpowiedzialność, lecz zawsze tak będzie bo będzie brakowało kierowców i nikt tego nie widzi. Aaa pasażerowie zobaczą jak autobus czy trolejbus rano nie przyjedzie i wtedy dlaczego nie przyjechał? Kierowca odpowie za taką kasę to se sami jeździjcie i tyle w temacie, więc niech odpowiednie osoby na stanowiskach dogłębnie się zastanowią nad zarobkami kierowców i wtedy nie będzie problemu z komunikacją każdy chce godnie żyć ale za 2100 po paru latach pracy to kpina dobrze że już nie pracuje trochę szkoda lecz bym wrócił jagby dali mi 4500 netto i każdy byłby zadowolony pasażer i kierowca a tak to nikt nie jest zadowolony. Trzeba pozmieniac to i owo przy wyborach morze będzie lepiej dla obydwu stron? Pasażerom życzę cierpliwości w nadchodzących ciężkich czasach
kumpel Frania
Będą duże podwyżki w MPK . Zabiorą stażowe i z tej kasy podniosą stawkę godzinową . Tak zrobili zabierając odprawy emerytalne . Ucięli z 6-ściu do 3 miesięcznych zarobków . he he
Opdp
Taa. Wszyscy by chcieli zarobić po 4500na rękę i jeszcze się nie narobić. Głosuj głosuj ha ha.
otoja
Widać że nie masz zielonego pojęcia o tej pracy komentując w ten sposób. To ciężka i ogromnie odpowiedzialna praca, w pełnym skupieniu przez 9-10 godzin dziennie. Nie komentuj jeżeli nie masz o tym pojęcia.
Autosan H9
Tak serio to w tej chwili jest 2500-3000 z przewagą na ta drugą kwotę, mówię to tylko dlatego żeby nie robić z kierowców idiotow, oczywiście z większym stażem zarabiają jeszcze wiecej
jaceko
Też zarabiam po ciut ponad 2100 po 25 latach pracy. Też byłbym zadowolony z 4500. Co to za rewelacje? To Lublin. Niby słowo bez r w środku, a czasem brzmi jak obelga….
Szpitalnik
Panie, 4500 netto. Nie zesraj się! Po studiach ludzie odpowiadający bezposrednio za życie i zdrowie pacjentów tyle brutto nie mają …
Żenada
Niebedzie żadnych podwyżek dla kierowców! Wtedy by musiały drastycznie podróże bilety! A dla pasażerów jest to nie do zaakceptowania. Jak niepasuje to wypad do innej roboty. Do fabryki!
Tomasz
Genialny tekst. Jak nie pasuje do wypad do innej roboty. Tylko kto przyjdzie na ich miejsce? Niestety, ale socjal robi swoje. Ludzie chcą zarabiać więcej.
jaceko
Do jakiej fabryki? Mieliśmy jedną – Ursusa, ale już nie ma. Więc pytam, do jakiej?
Leszek186
Proponuję dofinansować powietrze przewożone razem z pasażerami.
Pan prezes jak obejmował posadę to obiecywał cuda – niewidy. Dostał odemnie maila żeby bzdur nie opowiadał . Nie odpisał bo wiedział że mam rację.
Ta firma to dojna krowa,którą będą doić aż przestanie dawać „mleko”.
?
A czy linia nr 50 będzie miała kiedykolwiek zwiększoną liczbę kursów? Przynajmniej tych w godzinach między 7 a 12-tą? Być może nie jest to linia oblegana, ale trudno żeby była przy takich godzinach odjazdów i ich częstotliwości jak obecnie.
Pracuś ale jeszcze nie głupi
Warbus musiał upaść bo miał pazernego właściciela i organizację pracy do d…. . Wszystkie upadające firmy mają te cechy wspólne i inne dodatkowe takie jak m.in wyciąganie kapitału z firmy.
Jaki sens ma komunikacja miejska, która stoi w korkach razem z innymi pojazdami? Do autobusu także dojść się nie da, bo jak nie chodniki zastawione samochodami, to oblegane przez chodnikowych para-rowerzystów. Zlikwidować komunikację miejską całkiem.
Panie Szanowny, we Wrocławiu tramwaj zbliżający sie do świateł w godzinach szczytu wysyła do sygnalizarota sygnał o pierszeństwie przejazdu. Efektem tego jest pierszeństwo wewnętrzej linii tramwajowej nad komunikacja samochodowa. Tymczasem w Lublinie moim zdaniem z ale jednak z potencjałem jest Aleja Racławicka. Która to na dzień dzisiejszy przypomina mi bardziej tor przeszkód. Ale co tam ważne ze pielgrzymka i modły na ulicach. No i ten Wasz ”kamień nieszczęscia” i jak tu ma być dobrze ? !…
Dzięki za konstruktywne uwagi 🙂 A teraz spakuj się i wracaj do Wrocławia bo Cię Tęczowa ominie pielgrzymka 😉 a tego byś chyba nie chciał..
i gitara!!!!!!!!!!
W d*pę można taką komunikację wsadzić gdzie na wakacje połowa rozkładów jest kastrowana, jeśli rozkład jest robiony pod dzieci ze szkoły to ja wolę SAM jeździć samochodem niż dostosowywać się do komunikacji.
A tak, kursów mniej, a patrz miesięczny tyle samo. W lecie więc przesiadam się na rower miejski i niech żłoby spadają
Kupili przecież autobusy z Warszawy.
To nie wystarczy 😉
Nie bo przy tym zapomnieli kupić kierowców (czytaj niewolników, bo za taką place to lepiej nawet sprzątać ulice niż jeździć i użerać się z pasażerami.
A ta poprawa czasów międziprzystankowych to w oparciu o coś? Np o dane z gps-u? Czy jak zwykle w ztm w oparciu o wymysł piszącego rozkład?
Wszystko tną dziura po Warbusie dobre mi sobie a pasażer musi się dostosować do zmian i nie ważne że do pracy będzie musiał jeździć o wiele wcześniej niż zazwyczaj a reszta zarządu ma to w du… Przewoźnicy którzy pozostali mają tabor na załatanie tej że ,,dziury” tylko co z tego jak brak kierowców żeby tym taborem jeździć. Kierowców brakuje w MPK Ireksie nikt nie chce jeździć za 2100 zł netto miesięcznie każdy wie jaka to ogromna odpowiedzialność, lecz zawsze tak będzie bo będzie brakowało kierowców i nikt tego nie widzi. Aaa pasażerowie zobaczą jak autobus czy trolejbus rano nie przyjedzie i wtedy dlaczego nie przyjechał? Kierowca odpowie za taką kasę to se sami jeździjcie i tyle w temacie, więc niech odpowiednie osoby na stanowiskach dogłębnie się zastanowią nad zarobkami kierowców i wtedy nie będzie problemu z komunikacją każdy chce godnie żyć ale za 2100 po paru latach pracy to kpina dobrze że już nie pracuje trochę szkoda lecz bym wrócił jagby dali mi 4500 netto i każdy byłby zadowolony pasażer i kierowca a tak to nikt nie jest zadowolony. Trzeba pozmieniac to i owo przy wyborach morze będzie lepiej dla obydwu stron? Pasażerom życzę cierpliwości w nadchodzących ciężkich czasach
Będą duże podwyżki w MPK . Zabiorą stażowe i z tej kasy podniosą stawkę godzinową . Tak zrobili zabierając odprawy emerytalne . Ucięli z 6-ściu do 3 miesięcznych zarobków . he he
Taa. Wszyscy by chcieli zarobić po 4500na rękę i jeszcze się nie narobić. Głosuj głosuj ha ha.
Widać że nie masz zielonego pojęcia o tej pracy komentując w ten sposób. To ciężka i ogromnie odpowiedzialna praca, w pełnym skupieniu przez 9-10 godzin dziennie. Nie komentuj jeżeli nie masz o tym pojęcia.
Tak serio to w tej chwili jest 2500-3000 z przewagą na ta drugą kwotę, mówię to tylko dlatego żeby nie robić z kierowców idiotow, oczywiście z większym stażem zarabiają jeszcze wiecej
Też zarabiam po ciut ponad 2100 po 25 latach pracy. Też byłbym zadowolony z 4500. Co to za rewelacje? To Lublin. Niby słowo bez r w środku, a czasem brzmi jak obelga….
Panie, 4500 netto. Nie zesraj się! Po studiach ludzie odpowiadający bezposrednio za życie i zdrowie pacjentów tyle brutto nie mają …
Niebedzie żadnych podwyżek dla kierowców! Wtedy by musiały drastycznie podróże bilety! A dla pasażerów jest to nie do zaakceptowania. Jak niepasuje to wypad do innej roboty. Do fabryki!
Genialny tekst. Jak nie pasuje do wypad do innej roboty. Tylko kto przyjdzie na ich miejsce? Niestety, ale socjal robi swoje. Ludzie chcą zarabiać więcej.
Do jakiej fabryki? Mieliśmy jedną – Ursusa, ale już nie ma. Więc pytam, do jakiej?
Proponuję dofinansować powietrze przewożone razem z pasażerami.
Pan prezes jak obejmował posadę to obiecywał cuda – niewidy. Dostał odemnie maila żeby bzdur nie opowiadał . Nie odpisał bo wiedział że mam rację.
Ta firma to dojna krowa,którą będą doić aż przestanie dawać „mleko”.
A czy linia nr 50 będzie miała kiedykolwiek zwiększoną liczbę kursów? Przynajmniej tych w godzinach między 7 a 12-tą? Być może nie jest to linia oblegana, ale trudno żeby była przy takich godzinach odjazdów i ich częstotliwości jak obecnie.
Warbus musiał upaść bo miał pazernego właściciela i organizację pracy do d…. . Wszystkie upadające firmy mają te cechy wspólne i inne dodatkowe takie jak m.in wyciąganie kapitału z firmy.