Utrudnienia w ruchu napotkają kierowcy na wjeździe do Lublina od strony Biłgoraja. Przez kilkadziesiąt minut droga była całkowicie zablokowana, obecnie wprowadzono ruch wahadłowy.
Winny buspas. Należy go zlikwidować, bo tylko wypadki powoduje.
jerbie
Ty i tak jeździsz tylko ciotpasem więc to ciebie nie dotyczy.
Bidi
Tak sobie myślę… Że to ludzie powodują wypadki, nie buspas. Droga jest świeżo zrobiona, dobrze się jeździ. A wypadki się zdarzają. Niech pierwszy rzuci kamień ten co nigdy nie popełnił błędu za kierownicą. Troszkę więcej koncentracji, noga z gazu ?. Teraz oby poszkodowani szybko wrócili do zdrowia.
Kuba
A próbowałeś kiedyś jechać tą drogą przepisowo?
Zjedliby ciebie wszyscy i ogłuchnąłbyś od klaksonów.
Tam trzeba częstszych patroli, bo ludzie za3.14erdalają tam tak, jak by to ekspresówka była. Dać burakowi kawałek równego asfaltu, to zaraz myśli, że na torze wyścigowym jest…
Bidi
Dokładnie tak samo zap2536dalaja jak wszędzie ? dlatego mówię, noga z gazu i git. Nie bój nic, nie ogłuchniesz od klaksonów ? nadal uważam że to nie jest wina „buspasa” i że droga jest ok. I fajnie że jest jaka jest. Bo jest z pewnością lepsza niż była.
Franio
Pofalowanie podłużne drogi rowerowej mi się podoba. Dlaczego na jezdni nie robią takich atrakcji?
Fax Romana
Bo więcej osób ma rowery górskie niż samochody terenowe.
on
Bo po jezdni jeżdżą też karetki i nie chciałbyś jako pacjent jeździć po krzywych drogach.
Franio
Sensowna odpowiedz.
global
Jak by karetki miały jeździć tylko po prostych drogach to nigdzie by nie dojechały… tylko śmigłowiec…
Fax Romana
Chciała oszczędzić klocki hamulcowe, czy o co tu chodziło?
haha
domyśl sie
zenob już
coś mi się wydaje że oszczędzała też czas na zapinaniu pasów…
Franio
Bardzo ważny telefon połączony z oszczędzaniem energii (paliwa) podczas jazdy w cieniu aerodynamicznym poprzedzającego pojazdu. Ach te przyzwyczajenia z kolarstwa.
miejscowy
Po pierwsze: źle jest oznaczony bus pas (za mało widoczny na jezdni)
po drugie: kierowcy nie stosują się do znaków i używają bus pas do wyprzedzania innych pojazdów
po trzecie: nadmierna szybkość, ci co wyprzedają bus pasem spieszą się i jadą powyżej 80/h na terenie zabudowanym – rano to norma,
Strach skręcać w posesję bo bus pasem już pędzi samochód, który chce cię wyprzedzić z prawej.
po czwarte: najlepsze rozwiązanie jest za miastem. Jeden pas i zjazdy na środku.
Po piąte: brak policji z radarem w tym rejonie
A może odcinkowy pomiar szybkości
abc
Buspas jest tylko w kilku miejscach przy skrzyżowaniach. Pozostałe odcinki są oznaczone tylko jako zjazdy.
Grzecho
Może poświęcisz kilka minut i zgłębisz temat jak wygląda oznakowanie końca bus pasa. Przyda Ci się w życiu.
abc
A to tylko znak koniec buspasa kończy go? Jak dobrze pamiętam to skręcając z ul. Powojowej w prawo w kierunku Biłgoraja jest tylko znak informujący o zjazdach. Nie ma wzmianki o buspasie. A więc go nie ma. Uważasz, że jak postawiono znak początek buspasa to obowiązuje przez kilka następnych kilometrów i kierowcy wyjeżdżający z ulic podporządkowanych powinni wiedzieć, że wcześniej został taki znak ustawiony? Jeśli byłby buspas na całej długości to po każdym skrzyżowaniu powinna być informacja o buspasie. Dodatkowo na jezdni co 50m powinien być napis BUS.
gorszysort
No i takim sposobem kobitka na cmentarz pojedzie MPK lub rowerkiem…
hahaha
Albo karawanem….
Szanowna
Jedna baba a rozpier^^^ jakby tir na czoło poszedł.
...
a srajfon też nieprzytomny???
XMKL
A jednak tylko do koła gospodyń się nadaje??
Mieszkaniec dzielnicy
Moim zdaniem rozwiązaniem jest odcinkowy pomiar prędkości od Stokrotki czyli ul. Powojowej do granicy miasta czyli ul. Barwnej. Czasami strach iść chodnikiem jak widzę te wyścigi, notoryczne wyprzedzanie prawym pasem (buspasem). Przed skrętem w posesje z największą uwagą muszę przyglądać się w lusterku wstecznym i kontrolować czy ktoś przypadkiem zaraz nie zaparkuje w moim bagażniku.
Winny buspas. Należy go zlikwidować, bo tylko wypadki powoduje.
Ty i tak jeździsz tylko ciotpasem więc to ciebie nie dotyczy.
Tak sobie myślę… Że to ludzie powodują wypadki, nie buspas. Droga jest świeżo zrobiona, dobrze się jeździ. A wypadki się zdarzają. Niech pierwszy rzuci kamień ten co nigdy nie popełnił błędu za kierownicą. Troszkę więcej koncentracji, noga z gazu ?. Teraz oby poszkodowani szybko wrócili do zdrowia.
A próbowałeś kiedyś jechać tą drogą przepisowo?
Zjedliby ciebie wszyscy i ogłuchnąłbyś od klaksonów.
Tam trzeba częstszych patroli, bo ludzie za3.14erdalają tam tak, jak by to ekspresówka była. Dać burakowi kawałek równego asfaltu, to zaraz myśli, że na torze wyścigowym jest…
Dokładnie tak samo zap2536dalaja jak wszędzie ? dlatego mówię, noga z gazu i git. Nie bój nic, nie ogłuchniesz od klaksonów ? nadal uważam że to nie jest wina „buspasa” i że droga jest ok. I fajnie że jest jaka jest. Bo jest z pewnością lepsza niż była.
Pofalowanie podłużne drogi rowerowej mi się podoba. Dlaczego na jezdni nie robią takich atrakcji?
Bo więcej osób ma rowery górskie niż samochody terenowe.
Bo po jezdni jeżdżą też karetki i nie chciałbyś jako pacjent jeździć po krzywych drogach.
Sensowna odpowiedz.
Jak by karetki miały jeździć tylko po prostych drogach to nigdzie by nie dojechały… tylko śmigłowiec…
Chciała oszczędzić klocki hamulcowe, czy o co tu chodziło?
domyśl sie
coś mi się wydaje że oszczędzała też czas na zapinaniu pasów…
Bardzo ważny telefon połączony z oszczędzaniem energii (paliwa) podczas jazdy w cieniu aerodynamicznym poprzedzającego pojazdu. Ach te przyzwyczajenia z kolarstwa.
Po pierwsze: źle jest oznaczony bus pas (za mało widoczny na jezdni)
po drugie: kierowcy nie stosują się do znaków i używają bus pas do wyprzedzania innych pojazdów
po trzecie: nadmierna szybkość, ci co wyprzedają bus pasem spieszą się i jadą powyżej 80/h na terenie zabudowanym – rano to norma,
Strach skręcać w posesję bo bus pasem już pędzi samochód, który chce cię wyprzedzić z prawej.
po czwarte: najlepsze rozwiązanie jest za miastem. Jeden pas i zjazdy na środku.
Po piąte: brak policji z radarem w tym rejonie
A może odcinkowy pomiar szybkości
Buspas jest tylko w kilku miejscach przy skrzyżowaniach. Pozostałe odcinki są oznaczone tylko jako zjazdy.
Może poświęcisz kilka minut i zgłębisz temat jak wygląda oznakowanie końca bus pasa. Przyda Ci się w życiu.
A to tylko znak koniec buspasa kończy go? Jak dobrze pamiętam to skręcając z ul. Powojowej w prawo w kierunku Biłgoraja jest tylko znak informujący o zjazdach. Nie ma wzmianki o buspasie. A więc go nie ma. Uważasz, że jak postawiono znak początek buspasa to obowiązuje przez kilka następnych kilometrów i kierowcy wyjeżdżający z ulic podporządkowanych powinni wiedzieć, że wcześniej został taki znak ustawiony? Jeśli byłby buspas na całej długości to po każdym skrzyżowaniu powinna być informacja o buspasie. Dodatkowo na jezdni co 50m powinien być napis BUS.
No i takim sposobem kobitka na cmentarz pojedzie MPK lub rowerkiem…
Albo karawanem….
Jedna baba a rozpier^^^ jakby tir na czoło poszedł.
a srajfon też nieprzytomny???
A jednak tylko do koła gospodyń się nadaje??
Moim zdaniem rozwiązaniem jest odcinkowy pomiar prędkości od Stokrotki czyli ul. Powojowej do granicy miasta czyli ul. Barwnej. Czasami strach iść chodnikiem jak widzę te wyścigi, notoryczne wyprzedzanie prawym pasem (buspasem). Przed skrętem w posesje z największą uwagą muszę przyglądać się w lusterku wstecznym i kontrolować czy ktoś przypadkiem zaraz nie zaparkuje w moim bagażniku.