Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Na zakręcie wpadł w poślizg, staranował bariery. Bardzo duże utrudnienia w ruchu na al. Tysiąclecia (zdjęcia)

Na łuku drogi na wysokości młyna Krauzego samochód osobowy uderzył w bariery. Z obu stron utworzyły się bardzo duże korki. Na miejscu pracują policjanci.

28 komentarzy

  1. Na drogach jest mnóstwo oleju i innych płynów ze starych aut, deszcz nie padał bardzo dawno wiec mamy efekty. Ten zakręt znowu zebrał żniwo.

    • Taaa. To nie pierwsze zdarzenie w tym miejscu. Faktycznie. Przyczyną była plama oleju, którą pojazdy zostawiają akurat tutaj.

  2. O tym ze ten zakręt jest źle wyprofilowany wiadomo nie od dziś

    • Dopóki odpowiedzialni za drogę będą bezkarni nie ma szans na wyprofilowanie.

      • PRZYPOMNIJ MI JAKA JEST W TYM MIEJSCU DOPUSZCZALNA PRĘDKOŚĆ

        • Razem z nami na bieżąco z nowościami

          Tam jest podwyższona prędkość i do niej należy dostosować zakręty.

          • Ale tam jest 70kmh, więc profil jest dobry.

            Można zmienić ewentualnie profil w mózgu takich jak wy.

      • Ulic w mieście nie profiluje się pod kątem dużych prędkości. Gdyby na ekspresówce występował taki zakręt (bez ograniczenia na nim prędkości) to miałbyś rację.

    • O tym że dzisiejsi kierowcy są źle wyprofilowani wiadomo już od dawna. Bezstresowo wychowane guwniarstwo, lekkość życia kakiej generacji woła o pomste do nieba.

    • Franek w orgii z klawiaturom....Śpiem sam z mnom.

      Źle wyprofilowany,trzeba wyprostować zakręt.Setki,jak nie tysiące dziś pokonały zakręt,tylko SZYBKI I WŚCIEKŁY nie dał rady.Brawo ON.

    • Zakretów w mieście sie nie profiluje, to nie autostrada. Jesli ktos nie potrafi jechac zgodnie z ograniczeniami predkosci to efekt jest widoczny na zdjeciach. Cale szczescie ze nikt inny nie ucierpiał

    • Każdy będzie źle wyprofilowany jak się nie dostosuje prędkości do warunków.

  3. Ciekawe w jakim stanie są opony i zawieszenie. Tam trzeba jechać naprawdę szybko sprawnym autem, żeby wypaść z drogi. No chyba, że ktoś na łuku zmienia pas ruchu i hamuje zaraz po wykonaniu manewru.

  4. „Miszcz” nie wiedział, ze jak dawno nie padało t to robi się błotko o właściwościach lekkiej ślizgawki. Tego nie uczą w szkołach.

  5. przedni napęd
    zmiana położenia kół które ciągną ( badziewie FWD ) w stosunku do kierunku działającej siły odśrodkowej
    ale konkretnie : za duża prędkość na mokrej nawierzchni i słaba przyczepność opony

    • „za duża prędkość na mokrej nawierzchni i słaba przyczepność opony”

      Tylko to – i aż to.

      Przedni napęd nie ma znaczenia, kiedy brak jest wyobraźni…

  6. Zakret zle wyprofilowany? Masz ograniczenia do 70km/h czyli jedziemy mniej niz 70 a jak deszcz popadal to jeszcze zwalniamy i nie ma prawa nikt w poslizg wpasc. I tak kazdy przy zamki zatrxyma sie po co gazowac na zakrecie.

  7. Kierowca autobusu

    Nie szukajcie winy w zakręcie jeżdżę tamtędy codziennie do pracy od kilku lat i jakoś żadne bariery nie stanowią problemu ale jak się ma prawko zrobione fartem za 15 razem i 20 kilka lat życia to świruje się na drodze i potem wychodzą kwiatki

    • Ja też tamtędy jeżdżę bezpiecznie nie więcej niż 230 KM/H i miewam czasami problemy.Więc wina budowniczych.

  8. Widziałem całe zdarzenie i powiem wam że to co zginąłem będzie dla większości szokiem i ogromnym zaskoczeniem, otóż barierki wtargnęły tuż przed nadjeżdżającego Forda, kierowca był bez szans, tylko dzięki wielkim umiejętnościom udało mu się zatrzymać auto w bezpiecznym miejscu na pasie zieleni żeby nie blokować drogi

  9. zabił kogoś jadącego prawidłowo z przeciwnego kierunku ??
    nie ??
    no to prawdziwe bariery nie potrzebne… prawda panie od dróg w mieście ?

  10. szybciej ,szybciej ,bo nie zdążycie

    Żadne tam opony ,zawieszenie czy inne pierdoły …za szybko miszczu prostej jechał i tyle ….stówka na liczniku była minimum

Z kraju