Stracił panowanie nad pojazdem, auto wypadło z drogi, spadło ze skarpy i dachowało. Trzy osoby zostały poszkodowane. Na miejscu pracują policjanci, nie ma utrudnień w ruchu.
To nie można już zrobić tych nowych dróg bez tych „łuków ” i zakrętów ? Wtedy ci biedni „mistrzowie prostej ” nie musieli bo co i róż tracić tego panowania i dojechali by bez przeszkód na miejsce .Ale w sumie może to i lepiej że są te „łuki ” i zakręty …zawsze to jakaś poprawa bezpieczenstwa bo co jakiś czas eliminują z ruchu drogowego tych ,co nie nadają się do prowadzenia auta
lucypher
Ciężko się wyrobić na tych serpentynach.
Dorota
Jak się jedzie z prędkością do 100 km/h to łatwo, ale jak się przegina z prędkością, to bęc….
Ja
Gdzie Sikorskiego a skrzyżowanie z lubomelska
redakcja
Prosimy przed pozostawieniem komentarza spojrzeć na mapę, pozdrawiamy…
remik
napisal sikorskiego
redakcja
Więc gdyby w materiale było napisane”jechał od strony Warszawy” byłoby pytanie, „Gdzie Warszawa a skrzyżowanie z Lubomelską”?
remik
ja nie pytalem tylko rozjasnialem swieta udane
redakcja
Zgadza się, pozdrawiamy.
Fi
Jak zwykle zabłysnąłeś.
Bolek
Czy miasto lub inna instytucja pod którą podlega ta droga nie może coś zrobić żeby poprawić w tym miejscu bezpieczeństwo w postaci jakiś balustrad itp. Czy musi ktoś zginąć to wtedy coś zaczną myśleć..
lucypher
Wybetonować wszystko do Krakowskiego a jak mało to do Narutowicza.
jerbie
A ja na jakieś balustrady się nie zgadzam, odbije się jakaś d3bilica od nich i mnie może jeszcze trafi. Powinno tam być więcej słupów żeby drzew na dole nie niszczyły i tyle, jak się ktoś chce zabić na byle jakim zakręcie to nie można mu tego zabraniać!
Zoe
nie trzeba tam zap….. i wystarczy.
On.
Tak balustrady, najlepiej w poprzek drogi. Wtedy będzie bezpiecznie bo nikt nie będzie przekraczał prędkości. Chłopie na kilkadziesiąt tysięcy samochodów przejeżdżających tamtędy wypadają dwa tygodniowo, znakiem tego to nie jest wina drogi, a łącznika między kierownicą a pedałem gazu.
Dynia
Człowieku… Po to są znaki i zdrowy rozsądek
To nie jest autostrada. Barierki to sobie w głowie postaw. Tam jest ograniczenie a raczej podwyższenie prędkości do 70km/h. Z jaką prędkością trzeba jechać żeby na tym łagodnym łuku który w dodatku ma cztery pasy wylecieć? Wam mistrzom kierownicy trzeba wszędzie stawiać bariery i usuwać drzewa i latarnie. A wystarczy żebyście czytali znaki i stosowali się do nich.
Wietotu
Proponuję fotoradar 🙂
Gość
Postawić fotoradar 😛 przynajmniej jak ktoś wyleci będzie wiadomo ile miał na liczniku 😀 i się okaże jakie to niewiniątka wypadają z drogi
Kuba
Jprdl ile tam trzeba lecieć, żeby nie wyrobić i się do Czechówki wpierniczyć?
Kierowcazawodowy
Nie musiał jechać zbyt szybko wystarczą super opony zimowe z 2010 roku z bieżnikiem 2mm i luz w zawieszeniu tylnej belki przejdź się po parkingu(dowolnej galerii ) zobacz na jakich zimówkach stoją auta większość to opona szrot bieżnik do 4 mm i wiek nawet 15 lat a później płacz przecież miałem zimówki lub super letnie 2mm wiek od 5 do 10 lat przecież bieżnik jest . Prawda Jest taka opona w osobówce 5 lat i do utylizacji nie ważne czy lato czy zima ( min bieżnik w zimie to 4mm )
abc
@ Kierowcazawodowy
Z tymi 5-cioma latami też różnie bywa. Zależy od opony. Kupiłem całoroczne Falken AS200 do małego miejskiego autka. Mają 2 lata i już czuję, że na mokrym są gorsze niż były, a bieżnik niewiele zużyty. Trochę się boję co będzie jak spadnie śnieg, możliwe że będę musiał wymienić opony. Jak po zakupie były super to teraz nie jestem z nich zadowolony, bo liczyłem, że dłużej będą zachowywały swoje właściwości.
Wietotu
Całoroczne – jak sama nazwa wskazuje – są na jeden rok 😀
yogi40
jak coś jest do wszystkiego to wiadomo że jest do czego
Gość
Zależy od samochodu ale ja obstawiam, że jak jest sucho to ponad 150 lub gapić się w telefon.
gśoć
Oj tam zaraz ile lecieć. Musi tam też są żyły wodne.
Stachu
Komuś jazda samochodem pomyliła się z grą na komputerze. Kierowca musiał zapierniczać zdrowo ponad 100. Szczęście, że wszyscy przeżyli.
daro
moze chcial auto umyc przed impreza ………………….
Johny
Trzeba zapytać na jakich oponach było auto bo to moim zdaniem jest bardzo istotne pytanie.
MM
Ten łagodny łuk już dużo razy pokazał środkowy palec miernotom drogowym. Ile trzeba jechać żeby tam wykotłować? A może opony ch…..owe? Amortyzatory słabe? Zawsze winna jest droga a nie kierowca lub stan auta.
yogi40
dobry kierowca mając kiepski stan auta czuje to ( tym bardziej gdy to jego auto ) i wie ile można czyli powód jak zwykle – cymbał
To nie można już zrobić tych nowych dróg bez tych „łuków ” i zakrętów ? Wtedy ci biedni „mistrzowie prostej ” nie musieli bo co i róż tracić tego panowania i dojechali by bez przeszkód na miejsce .Ale w sumie może to i lepiej że są te „łuki ” i zakręty …zawsze to jakaś poprawa bezpieczenstwa bo co jakiś czas eliminują z ruchu drogowego tych ,co nie nadają się do prowadzenia auta
Ciężko się wyrobić na tych serpentynach.
Jak się jedzie z prędkością do 100 km/h to łatwo, ale jak się przegina z prędkością, to bęc….
Gdzie Sikorskiego a skrzyżowanie z lubomelska
Prosimy przed pozostawieniem komentarza spojrzeć na mapę, pozdrawiamy…
napisal sikorskiego
Więc gdyby w materiale było napisane”jechał od strony Warszawy” byłoby pytanie, „Gdzie Warszawa a skrzyżowanie z Lubomelską”?
ja nie pytalem tylko rozjasnialem swieta udane
Zgadza się, pozdrawiamy.
Jak zwykle zabłysnąłeś.
Czy miasto lub inna instytucja pod którą podlega ta droga nie może coś zrobić żeby poprawić w tym miejscu bezpieczeństwo w postaci jakiś balustrad itp. Czy musi ktoś zginąć to wtedy coś zaczną myśleć..
Wybetonować wszystko do Krakowskiego a jak mało to do Narutowicza.
A ja na jakieś balustrady się nie zgadzam, odbije się jakaś d3bilica od nich i mnie może jeszcze trafi. Powinno tam być więcej słupów żeby drzew na dole nie niszczyły i tyle, jak się ktoś chce zabić na byle jakim zakręcie to nie można mu tego zabraniać!
nie trzeba tam zap….. i wystarczy.
Tak balustrady, najlepiej w poprzek drogi. Wtedy będzie bezpiecznie bo nikt nie będzie przekraczał prędkości. Chłopie na kilkadziesiąt tysięcy samochodów przejeżdżających tamtędy wypadają dwa tygodniowo, znakiem tego to nie jest wina drogi, a łącznika między kierownicą a pedałem gazu.
Człowieku… Po to są znaki i zdrowy rozsądek
To nie jest autostrada. Barierki to sobie w głowie postaw. Tam jest ograniczenie a raczej podwyższenie prędkości do 70km/h. Z jaką prędkością trzeba jechać żeby na tym łagodnym łuku który w dodatku ma cztery pasy wylecieć? Wam mistrzom kierownicy trzeba wszędzie stawiać bariery i usuwać drzewa i latarnie. A wystarczy żebyście czytali znaki i stosowali się do nich.
Proponuję fotoradar 🙂
Postawić fotoradar 😛 przynajmniej jak ktoś wyleci będzie wiadomo ile miał na liczniku 😀 i się okaże jakie to niewiniątka wypadają z drogi
Jprdl ile tam trzeba lecieć, żeby nie wyrobić i się do Czechówki wpierniczyć?
Nie musiał jechać zbyt szybko wystarczą super opony zimowe z 2010 roku z bieżnikiem 2mm i luz w zawieszeniu tylnej belki przejdź się po parkingu(dowolnej galerii ) zobacz na jakich zimówkach stoją auta większość to opona szrot bieżnik do 4 mm i wiek nawet 15 lat a później płacz przecież miałem zimówki lub super letnie 2mm wiek od 5 do 10 lat przecież bieżnik jest . Prawda Jest taka opona w osobówce 5 lat i do utylizacji nie ważne czy lato czy zima ( min bieżnik w zimie to 4mm )
@ Kierowcazawodowy
Z tymi 5-cioma latami też różnie bywa. Zależy od opony. Kupiłem całoroczne Falken AS200 do małego miejskiego autka. Mają 2 lata i już czuję, że na mokrym są gorsze niż były, a bieżnik niewiele zużyty. Trochę się boję co będzie jak spadnie śnieg, możliwe że będę musiał wymienić opony. Jak po zakupie były super to teraz nie jestem z nich zadowolony, bo liczyłem, że dłużej będą zachowywały swoje właściwości.
Całoroczne – jak sama nazwa wskazuje – są na jeden rok 😀
jak coś jest do wszystkiego to wiadomo że jest do czego
Zależy od samochodu ale ja obstawiam, że jak jest sucho to ponad 150 lub gapić się w telefon.
Oj tam zaraz ile lecieć. Musi tam też są żyły wodne.
Komuś jazda samochodem pomyliła się z grą na komputerze. Kierowca musiał zapierniczać zdrowo ponad 100. Szczęście, że wszyscy przeżyli.
moze chcial auto umyc przed impreza ………………….
Trzeba zapytać na jakich oponach było auto bo to moim zdaniem jest bardzo istotne pytanie.
Ten łagodny łuk już dużo razy pokazał środkowy palec miernotom drogowym. Ile trzeba jechać żeby tam wykotłować? A może opony ch…..owe? Amortyzatory słabe? Zawsze winna jest droga a nie kierowca lub stan auta.
dobry kierowca mając kiepski stan auta czuje to ( tym bardziej gdy to jego auto ) i wie ile można czyli powód jak zwykle – cymbał
Ile głąb kapuściany jechał aby tyle nawyczyniać ?