Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Myślała, że ma niedopłatę rachunku za prąd. Dała się oszukać, straciła sporo pieniędzy

Cały czas oszuści podszywający się pod firmę PGE rozsyłają SMS-y z informacją o niedopłacie za rachunek i za pomocą zamieszczonego w wiadomości linku próbują wyłudzić dane wrażliwe odbiorcy. Mieszkanka Piask straciła w ten sposób 4 tysiące złotych.

Do Komisariatu Policji w Piaskach zgłosiła się 42-letnia mieszkanka tej miejscowości, która złożyła zawiadomienie o oszustwie.

Kobieta otrzymała wiadomość SMS, że planowane jest odłączenie dostaw energii i żeby temu zapobiec musi uregulować niewielką zaległość. Kliknęła w link znajdujący się w wiadomości, a następnie próbowała się zalogować do bankowości elektronicznej na stronie, gdzie została przekierowana.

W związku z tym, że kobieta po podaniu loginu i hasła nie mogła zalogować się do bankowości elektronicznej wróciła na podaną stronę i podała hasło i link do konta w innym banku, gdzie również próba logowania się nie powiodła. Następnego dnia zorientowała się, że z jej obydwu kont zniknęło 4 000 złotych. Sprawą zajmują się policjanci.

(fot. lublin112.pl\ilustracyjne)

6 komentarzy

  1. Widziałem Ptaka Cień

    nic nie piszecie o podwyżkach cen prądu dla mpk z 300 na 900 za kwh no i planowanych podwyżek cen biletów.

  2. Ja mu dała bom myślała, że on tylko czubek wsadzi. A on zdrajca aż po yayca mało doo py nie rozsadzi

  3. Zachowanie tej pani miało z myśleniem dość luźny związek.

  4. musiała sprawdzić czy to „oszóstfwo” i dopiero zgłosiła dzielna mieskzanka obroniła innych xD

  5. Tylko po co mieszać w to Policję ? Nie lepiej skierowanie do psychiatryka ?

Z kraju