Piątek, 19 kwietnia 202419/04/2024
690 680 960
690 680 960

Mieszkaniec naszego regionu spowodował tragiczny wypadek na Podkarpaciu. Sam też zginął (zdjęcia)

Dwie osoby straciły życie w wypadku, jaki miał miejsce na jednym z przejazdów kolejowych w sąsiadującym z naszym regionem województwie podkarpackim. Wśród ofiar jest 17-latka.

24 komentarze

  1. Pan Anioł Cieć z Alei Lubartowskich w Mieście Inspiracji

    Spowodował tragiczny wypadek sam też zginął… jest wina, jest natychmiastowa kara.
    Szkoda tylko tej małolaty (niejednego bociana mogłaby zastąpić).

  2. zastanówmy się...

    Chwila nieuwagi lub lekceważenia przepisów spowodowała tak olbrzymią tragedię oraz takie wielkie szkody materialne. Zastanówmy się zanim popełnimy podobny błąd czy minuta zaoszczędzona w dojeździe do celu jest warta tak wielkiego ryzyka. Co musiał przeżywać maszynista widząc kogoś nieodpowiedzialnego i nic nie może w tym momencie zrobić a zagrożone jest jego życie i życie wielu osób co mu zaufali. Samorząd czyli my wszyscy kosztem wyrzeczeń zakupił taki skład aby nam wszystkim służył a teraz nadaje się tylko do wielkiej odbudowy lub złomowania. Wielka tragedia dla wszystkich a można było jej uniknąć gdyby…. i niech te kropki będą dla nas chwilą zadumy czy my sami nie prowokujemy losu.

  3. Jeszcze zabrał z sobą młodą osobę .

  4. Jeden z tych którym zawsze się spieszy

    • Anioł Cieć Dyżurny

      Szynobus poruszał się z prędkością ok. 120 km/h, kierowca pewnie przepisowe 50…
      Kiedyś promowano takie zachowanie: ’10 km/h wolniej…
      Wyobraźmy sobie tez taką sytuację, że kierowca potrafi myśleć…

      • Sukces rządu PiS

        Gdyby kierowca potrafił myśleć to by żył i wypadku by nie było. Pewnie jeden z tych co „włączyli myślenie” więc wyliczył w swoim matematycznym mózgu że zdąży.

  5. Zastanawiam się jak to możliwe że przy tylu miliardach wpompowanych w remonty torów i infrastrukturę PkP nadal istnieją niezamykane przez zapory przejazdy ….niech mi

  6. Nie no przecież 2,5 tys mandatu za wjazd na taki przejazd miało poprawić bezpieczeństwo …..nie poprawiło ? Niemożliwe …..Zamykane przejazdy niech zrobią a nie jakieś światełka i piszczałki …..

    • Cieee chorobaaaa !!!

      Myślę, że dla tego rodzaju Polaków co ten tu opisywany, niewystarczająca byłaby nawet fosa z mostem zwodzonym, z każdej strony przejazdu.

    • przecież kretyni i tak je omijają

    • Poproś jeszcze mamusię, żeby trzymała cię za rączkę jak będziesz jechał przez przejazd kolejowy .

  7. przez idiotę zgineła niewinna dziewczyna

    • Szkoda kierowcy jak i tej dziewczyny. Te chore przepisy nic nie polepsza. Pracował jako dostawca. Ciagle w trasie: korki, wypadki, ograniczenia co chwila 50km/h. Do tego wieczne telefony od Klientow- oddzwanial jak sie zatrzymal gdy byly warunki. Sam pracuje jako dostawca wiec nie oceniam bo wiem jak to sie staje coraz trudniejsze z tymi przepisami.

  8. Kiedyś tez wpierdzielilem sie na przejazd bez zapór, na szczęście pociąg jeszcze nie jechał. Gong usłyszałem dopiero przy mijaniu słupa z sygnalizacja a świateł nie było widać, bo miałem słońce w plecy i nie bylo widać ze sygnalizator „miga”. Był na żarówkach wiec słońce „dawało” lepiej w odbłyśnik niż sama żarówka. Być może jakby był na LEDach byłby lepiej widoczny.

    • Dlatego ja przed każdym przejazdem czy to ze szlabanem czy bez zatrzymuje się lub zwalniam na tyle, żeby móc się na spokojnie spojrzeć w obydwie strony, czy nic nie nadjeżdża.

    • Tak samo jest na ul Turystycznej. Jak słońce świeci w sygnalizator to kierowca może liczyć tylko na zapory.

      • Kierowca powinien liczyć wyłącznie na siebie, zwłaszcza na przejazdach kolejowych, gdzie musi, powinien kalkulować, że zderzania z taka masą raczej nie przetrwa.
        Pal licho światełka i szlabany. Przejeżdżam tylko wtedy kiedy widzę, że nic mnie z tego przejazdu nie zdmuchnie. śp. Kulig była na przejeździe ze szlabanami… a już go nie ma, powtarzam, ograniczone zaufanie zwłaszcza na przejazdach kolejowych.

  9. niekumak myślał, że cytryna postawi się pociągowi. I jak to niekumak się przeliczył.

  10. Ten wypadek jest analogią do pierwszeństwa pieszych na przejściu.
    Taki sam rozkład sił.

    • Nie do końca – tutaj były światła, ale blisko.

    • To pokusić się o wprowadzenie pierwszeństwa pojazdom na drodze. Pociągi miałby ustępować pierwszeństwa. Czyli jak w przypadku przejść dla pieszych, większy ustępuje mniejszemu.?

Z kraju