Mieszkańcy stanęli na wysokości zadania, szpital dziecięcy otrzymał Serenadowy kącik zabaw (zdjęcia)
10:02 27-05-2022
W czwartek w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie miało miejsce otwarcie Serenadowego kącika zabaw. W skład tego miejsca wchodzi m.in.: wieża z manualnymi zabawami, które świetnie uczą koordynacji, sprawności manualnej, spostrzegawczości i cierpliwości; stolik z krzesełkami, regał pełny zabawek i książeczek oraz zestawy do kolorowania. Całość stworzyła Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek z Radzynia Podlaskiego.
Jednak co ważne, kącik zabaw, który powstał na VI piętrze placówki, jest zasługą mieszkańców naszego regionu. To oni w internetowym głosowaniu wspierali szpital dziecięcy, dzięki czemu uzyskał on ponad 58 tys. głosów walcząc z 16 szpitalami w 16 miastach w Polsce. Większość z nich to placówki specjalizujące się w leczeniu dzieci i młodzieży.
Jak wyjaśniał Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu SM Spomlek, pomysł na tego typu akcję wyszedł od pracowników działu marketingu. Początkowo jednak agencja doradcza wskazywała, że nie jest to dobre rozwiązanie, gdyż szpital będzie się źle kojarzył, zwłaszcza w powiązaniu z mleczarnią. Chodzi o smutek czy też stres, jakie występują w tego typu placówkach. Pomimo tego firma zdecydowała się zrealizować projekt. Zyskał on tak ogromną popularność, jakiej nikt nawet się nie spodziewał.
Mali pacjenci są zachwyceni kącikiem. Chcąc jak najszybciej z niego skorzystać pomagali w jego urządzaniu. Korzystają z niego dzieci głównie ze zlokalizowanych na tym poziomie oddziałów ortopedii, nefrologii i neurologii. To już drugie tego typu miejsce, jakie głosami internautów zostało stworzone w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Lublinie. Poprzedni został otwarty w 2018 roku i mieści się na czwartym piętrze placówki.
(fot. lublin112.pl)
Szpital dziecięcy otrzymał Serenadowy kącik zabaw – od razu lepiej !!!
58 000 leadów za 2500 zł! to chyba najlepsza kampania reklamowa z bezpośrednimi kontaktami … ever!
Reklama najtańsza z możliwych. Dlatego czekamy, żeby inne marki brały przykład. Potrzebujących jest na pęczki.
gdyby celem marki była pomoc dzieciom, zrobiłaby to po cichu … dzieciom.
ale marka zrobiła sobie plebiscyt, które dzieci są lepsze, tak jak wspomniałeś, po najtańszej linii.
a to tylko jeden szpital, ilu zdobyli w pozostałych?
ale marka zrobiła sobie plebiscyt, które dzieci są lepsze, tak jak wspomniałeś, po najtańszej linii.