Nowe wytyczne dotyczące oznakowania pojazdów służących do transportu osób mają na celu m.in. ograniczyć przypadki naciągania klientów przez nieuczciwych kierowców. Sprawią również, że każdy pojazd będzie miał umieszczone takie same i w tych samych miejscach informacje dla pasażerów.
Panie Marguła..a dlaczego nie możemy być lepsi od Krakowa. Proponuję naklejkę o wymiarach 110 cm x 110 cm. A co? nie stać nas?
Ola
Lubisz bić oszukiwany to twoja sprawa. Tylko sobie policz następnym razem czy zeczywiscie za kurs wychodzi ci 1,30 zł jak mają w cenniku plus oczywiście 0,25 zł za minutę. Bo ja kiedy nie liczyłam to wychodziło drożej. A przy mnożniki który był nie wiadomo z jakiego powodu to dużo drożej. Ogólnie przez trzy miesiące jak jeździłam z Boltem zapłaciłam do pracy i z powrotem więcej niż jeżdżąc taksówkami. Szybko przypomniałam sobie lekcje matematyki i już nie daje się naciągać. Nie wierzę już w tą reklamę polegająca na wmawianiu że taksówki są beee a Bolt cacy.
Zdrowie i higiena pracy
A co z naklejkami dla drugich drzwi jak jakaś taksówką jest 2 drzwiowa?
tytus
Problem z tym ze cennik na szybie w bolcie czy uber to fikcja.
Skarbnik
W Bolcie zapytaj o paragon, jak oni nie mają taksometrów ani kas fiskalnych 😀 nieźle…. Posypią się kary dla Bolta
Billy the Kid
Za to masz jasno określone ile zapłacisz za przejazd i masz w d…..ie którędy finalnie pojedzie. W taxi masz na szybie stawki a i tak złotówa jak chce to zarobi na tobie kilka dodatkowych groszy.
AM
W bolcie paragon dostajesz na maila po każdym kursie. Proszę najpierw sprawdzić zanim Pan coś napisze. To w taksówkach z korporacji w większości przypadków nie dostaje Pan paragonów
Ola
Przepisy nakazują wydać papierowy paragon. Tu nic się nie zmieniło. Tak samo jak w sklepie masz mieć czarno na białym a nie że coś na maila dostaniesz. Poza tym jak wsiadasz na postoju to co w tedy. Masz podawać dane kierowcy do wysyłki? Przepisy zobowiązują do wydania paragonu papierowego tak samo jak w każdym sklepie. Tu przepisy się nie zmieniły.
Tadeo
To ma ” ucywilizować ” rynek? To ma chyba na celu umożliwić dalsze łupienie pasażerów. Ilość ” boltów” mówi o tym co pasażerowie myślą o „złotówach” . Ale nie powinni się temu dziwić. Sami na to zapracowali.
olo
Wolałbym, aby ustalono jakie kryteria powinien spełniać samochód, który ma być taksówką. Ostatnio pojawiło się mnóstwo aut z segmentu A (np. Mazda 2), gdzie trudno wsiadać, a o przestrzeni na tylnej kanapie nie wspomnę
m
Nie ogarniam dlaczego w lublinie… w Polsce tak bronią się przed czymś co jest normalne wszędzie indziej. Przyjeżdża ktoś z zagranicy chce zamówić ubera… a tu się okazuje, że doopa, średniowiecze, trzeba latać za złotówą… dzwonisz na infolinię, mówią, ze będzie za 7 minut, przyjeżdża po 15… w apce przynajmniej wszystko masz jasno i wyraźnie.
Otoja
Ano może dlatego że prawo jest po to aby go przestrzegać, a nie robić wszystko by jakoś go obejść. Jeszcze nie widziałem ubiera czy bolta by działał zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce.
Ola
Wszystkie korporacje też mają aplikacje. Poza tym tu nie chodzi o bronienie się przed cywilizacją jak to określasz, tylko przed nieuczciwą firma która łamie w każdym kraju panujące przepisy żeby wykosić lokalne firmy a potem sama windować ceny wedle uznania. Uważasz za uczciwe mnożniki w Bolcie czy Uberze? Przecież jest tam 1,30 za km to czemu czasem na tej samej trasie trzeba płacić 12 zł a czasem 25 zl bo wskoczył jakiś mnożnik? To jeszcze więksi oszuści niż taksówkarze. Ale widzę że część ludzi jest albo głupia albo ślepa i na własne życzenie daje się oszukiwać i jeszcze się cieszą bo są nowocześni. Za parę lat jeszcze będzie się tęsknić za taksówkami. Ja jeżdżę z jedną korporacja i nigdy mnie nie oszukali. Ale jak się wsiada pod PKP do byle jakiej taksówki słupa to tak wychodzi i potem pretensja do całego świata tylko nie do siebie że się nie popatrzyło na cennik
Pabloo(oryginał)
Ola…a kto zabrania korporacjom wprowadzać mnożnik, jak jest duże zapotrzebowanie na TAXI ? Czemu klient dostaje info na sms kto przyjedzie ? Można ? Na centrali może być wcześniej informacja głosowa że – ” w związku z dużym zapotrzebowaniem na pojazdy cena chwilowo może ulec zmianie”. Plus info od pani na słuchawce. Poza tym mają swoje taryfy i strefy. Tyle.
licencjonowany taksówkarz
Mnożniki w zależności od zapotrzebowania to jest zwykłe oszustwo. Jedyne LEGALNE „mnożniki” przy zarobkowym przewozie osób to „x 1,5” w przypadku taryfy nocnej w godz. 22 – 6 lub świątecznej i „x 2” w przypadku wyjazdu poza granice administracyjne Lublina lub poza granice 1 strefy w innych miastach. Obecnie obowiązująca ustawa ZABRANIA stosowania mnożników w zależności od zapotrzebowania i za to naruszenie oraz za brak papierowych paragonów wręczanych do ręki powinniście zostać zdelegalizowani. Są już kraje, które zdobyły się na ten krok i chwała im za to. Uczciwa konkurencja polega na tym, że wszystkie podmioty prowadzące działalność działają na TYCH SAMYCH zasadach.
Otoja
Zabrania zwykła uczciwość….
KEKW
aha czyli legalna* złotówa naciągacz jest ok, i to moja wina jak mnie zedrze, ale uber nawet uczciwy to już nie… hmm
Złotówa
Tylko dlaczego złotówa ma taryfę dzienną i nocną a bolt nie? Tak się cieszycie, że macie gotową cenę? To zweryfikujcie cenę z cennikiem Bolta. Oficjalna kwota to 1,30 za kilometr. To nich mi ktoś wyjaśni, jak to możliwe że w taxi cena kursu 20 zł, a w bolcie 14 zł na 40 % rabacie. Wychodzi tyle samo. Taxi jeździ po 2 zł z kilometra. I gdzie tu jest 1,3 zł w Bolcie? Na tym właśnie polega wał. Robią mnożnik a wy nawet nie wiecie czy jeżdżą zgodnie z cennikiem. I nie piszcie głupot, że tyle czekacie na taxi. Ale ok. Lepiej płacić firmie z Estonii niż dać zarobić swoim.
Złotówa
I jeszcze jedno. Poproś Bolta żeby na ciebie zaczekał albo zmień trasę kursu. Życzę powodzenia.
Billy the Kid
To wezmę drugiego i przyjedzie z pocałowaniem w rękę w ciągu kilku minut. Nie muszę dzwonić do zmęczonej Pani, wyjaśniać gdzie kierowca ma dojechać (nie raz 5 min tłumaczenia) ani czekać kolejny raz aż przyjedzie po deklarowanych 7-10 a rzeczywistych 15 minutach. Klikam, mam jasną informację za ile będzie i gdzie jest oraz cenę od A do B którą dokładnie zapłacę. Złotówy walczyły z boltem i ubrerem, blokowały i niszczyły im samochody, lały rzewne łzy w telewizji, a żaden z nich nie z zrobił nic żeby obniżyć cenę, podnieść standard czy poprawić swój wizerunek. Im się należy bo tak…. . Nie opłaca się jeździć na taryfie? Jest tyle innych zawodów. Zawsze można zmienić ;). Do kręcenia kółkiem nie potrzeba 5 lat studiów więc nie szkoda poszukać innej drogi.
Popo
Jest taki jeden. Grzeczny pan ok 50-tki. Z siwą bródką. Zawsze czyste auto, zawsze czeka i zawsze uśmiechnięty. Zawodowy driver, widziałem kwity. Nie szarżuje po mieście. 15 lat temu jeździł TAXI.(licencja zawieszona) A najlepsze jest to, że wytłumaczy dlaczego i jak to w Bolt funkcjonuje.
Pozdrawiam Złotówy. Róbcie tak dalej, jak robicie to wyginiecie jak mamuty.
Ja wolę Bolt
Panie Marguła..a dlaczego nie możemy być lepsi od Krakowa. Proponuję naklejkę o wymiarach 110 cm x 110 cm. A co? nie stać nas?
Lubisz bić oszukiwany to twoja sprawa. Tylko sobie policz następnym razem czy zeczywiscie za kurs wychodzi ci 1,30 zł jak mają w cenniku plus oczywiście 0,25 zł za minutę. Bo ja kiedy nie liczyłam to wychodziło drożej. A przy mnożniki który był nie wiadomo z jakiego powodu to dużo drożej. Ogólnie przez trzy miesiące jak jeździłam z Boltem zapłaciłam do pracy i z powrotem więcej niż jeżdżąc taksówkami. Szybko przypomniałam sobie lekcje matematyki i już nie daje się naciągać. Nie wierzę już w tą reklamę polegająca na wmawianiu że taksówki są beee a Bolt cacy.
A co z naklejkami dla drugich drzwi jak jakaś taksówką jest 2 drzwiowa?
Problem z tym ze cennik na szybie w bolcie czy uber to fikcja.
W Bolcie zapytaj o paragon, jak oni nie mają taksometrów ani kas fiskalnych 😀 nieźle…. Posypią się kary dla Bolta
Za to masz jasno określone ile zapłacisz za przejazd i masz w d…..ie którędy finalnie pojedzie. W taxi masz na szybie stawki a i tak złotówa jak chce to zarobi na tobie kilka dodatkowych groszy.
W bolcie paragon dostajesz na maila po każdym kursie. Proszę najpierw sprawdzić zanim Pan coś napisze. To w taksówkach z korporacji w większości przypadków nie dostaje Pan paragonów
Przepisy nakazują wydać papierowy paragon. Tu nic się nie zmieniło. Tak samo jak w sklepie masz mieć czarno na białym a nie że coś na maila dostaniesz. Poza tym jak wsiadasz na postoju to co w tedy. Masz podawać dane kierowcy do wysyłki? Przepisy zobowiązują do wydania paragonu papierowego tak samo jak w każdym sklepie. Tu przepisy się nie zmieniły.
To ma ” ucywilizować ” rynek? To ma chyba na celu umożliwić dalsze łupienie pasażerów. Ilość ” boltów” mówi o tym co pasażerowie myślą o „złotówach” . Ale nie powinni się temu dziwić. Sami na to zapracowali.
Wolałbym, aby ustalono jakie kryteria powinien spełniać samochód, który ma być taksówką. Ostatnio pojawiło się mnóstwo aut z segmentu A (np. Mazda 2), gdzie trudno wsiadać, a o przestrzeni na tylnej kanapie nie wspomnę
Nie ogarniam dlaczego w lublinie… w Polsce tak bronią się przed czymś co jest normalne wszędzie indziej. Przyjeżdża ktoś z zagranicy chce zamówić ubera… a tu się okazuje, że doopa, średniowiecze, trzeba latać za złotówą… dzwonisz na infolinię, mówią, ze będzie za 7 minut, przyjeżdża po 15… w apce przynajmniej wszystko masz jasno i wyraźnie.
Ano może dlatego że prawo jest po to aby go przestrzegać, a nie robić wszystko by jakoś go obejść. Jeszcze nie widziałem ubiera czy bolta by działał zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce.
Wszystkie korporacje też mają aplikacje. Poza tym tu nie chodzi o bronienie się przed cywilizacją jak to określasz, tylko przed nieuczciwą firma która łamie w każdym kraju panujące przepisy żeby wykosić lokalne firmy a potem sama windować ceny wedle uznania. Uważasz za uczciwe mnożniki w Bolcie czy Uberze? Przecież jest tam 1,30 za km to czemu czasem na tej samej trasie trzeba płacić 12 zł a czasem 25 zl bo wskoczył jakiś mnożnik? To jeszcze więksi oszuści niż taksówkarze. Ale widzę że część ludzi jest albo głupia albo ślepa i na własne życzenie daje się oszukiwać i jeszcze się cieszą bo są nowocześni. Za parę lat jeszcze będzie się tęsknić za taksówkami. Ja jeżdżę z jedną korporacja i nigdy mnie nie oszukali. Ale jak się wsiada pod PKP do byle jakiej taksówki słupa to tak wychodzi i potem pretensja do całego świata tylko nie do siebie że się nie popatrzyło na cennik
Ola…a kto zabrania korporacjom wprowadzać mnożnik, jak jest duże zapotrzebowanie na TAXI ? Czemu klient dostaje info na sms kto przyjedzie ? Można ? Na centrali może być wcześniej informacja głosowa że – ” w związku z dużym zapotrzebowaniem na pojazdy cena chwilowo może ulec zmianie”. Plus info od pani na słuchawce. Poza tym mają swoje taryfy i strefy. Tyle.
Mnożniki w zależności od zapotrzebowania to jest zwykłe oszustwo. Jedyne LEGALNE „mnożniki” przy zarobkowym przewozie osób to „x 1,5” w przypadku taryfy nocnej w godz. 22 – 6 lub świątecznej i „x 2” w przypadku wyjazdu poza granice administracyjne Lublina lub poza granice 1 strefy w innych miastach. Obecnie obowiązująca ustawa ZABRANIA stosowania mnożników w zależności od zapotrzebowania i za to naruszenie oraz za brak papierowych paragonów wręczanych do ręki powinniście zostać zdelegalizowani. Są już kraje, które zdobyły się na ten krok i chwała im za to. Uczciwa konkurencja polega na tym, że wszystkie podmioty prowadzące działalność działają na TYCH SAMYCH zasadach.
Zabrania zwykła uczciwość….
aha czyli legalna* złotówa naciągacz jest ok, i to moja wina jak mnie zedrze, ale uber nawet uczciwy to już nie… hmm
Tylko dlaczego złotówa ma taryfę dzienną i nocną a bolt nie? Tak się cieszycie, że macie gotową cenę? To zweryfikujcie cenę z cennikiem Bolta. Oficjalna kwota to 1,30 za kilometr. To nich mi ktoś wyjaśni, jak to możliwe że w taxi cena kursu 20 zł, a w bolcie 14 zł na 40 % rabacie. Wychodzi tyle samo. Taxi jeździ po 2 zł z kilometra. I gdzie tu jest 1,3 zł w Bolcie? Na tym właśnie polega wał. Robią mnożnik a wy nawet nie wiecie czy jeżdżą zgodnie z cennikiem. I nie piszcie głupot, że tyle czekacie na taxi. Ale ok. Lepiej płacić firmie z Estonii niż dać zarobić swoim.
I jeszcze jedno. Poproś Bolta żeby na ciebie zaczekał albo zmień trasę kursu. Życzę powodzenia.
To wezmę drugiego i przyjedzie z pocałowaniem w rękę w ciągu kilku minut. Nie muszę dzwonić do zmęczonej Pani, wyjaśniać gdzie kierowca ma dojechać (nie raz 5 min tłumaczenia) ani czekać kolejny raz aż przyjedzie po deklarowanych 7-10 a rzeczywistych 15 minutach. Klikam, mam jasną informację za ile będzie i gdzie jest oraz cenę od A do B którą dokładnie zapłacę. Złotówy walczyły z boltem i ubrerem, blokowały i niszczyły im samochody, lały rzewne łzy w telewizji, a żaden z nich nie z zrobił nic żeby obniżyć cenę, podnieść standard czy poprawić swój wizerunek. Im się należy bo tak…. . Nie opłaca się jeździć na taryfie? Jest tyle innych zawodów. Zawsze można zmienić ;). Do kręcenia kółkiem nie potrzeba 5 lat studiów więc nie szkoda poszukać innej drogi.
Jest taki jeden. Grzeczny pan ok 50-tki. Z siwą bródką. Zawsze czyste auto, zawsze czeka i zawsze uśmiechnięty. Zawodowy driver, widziałem kwity. Nie szarżuje po mieście. 15 lat temu jeździł TAXI.(licencja zawieszona) A najlepsze jest to, że wytłumaczy dlaczego i jak to w Bolt funkcjonuje.
Pozdrawiam Złotówy. Róbcie tak dalej, jak robicie to wyginiecie jak mamuty.