Miasto podpisało umowę na przebudowę skrzyżowania al. Witosa z ul. Doświadczalną. Wykonawcą prac jest spółka Strabag, a ich wartość to blisko 11,6 mln zł. Z nowych rozwiązań drogowych kierowcy skorzystają za rok.
Nawet o tym ostatnio myślałem, mówię do kolegi, jak to możliwe że wyjazd z Felina ma tylko jeden pas i nikt nic nie robi, niedługo będzie problem .
Lutek
Czyli znów Lublin się zakorkuje. Tysiąc rozpoczętych inwestycji i tak w kółko. A i znowu poślizg bo coś nieplanowanego wyskoczyło i znowu wielomiesięczny pusty plac budowy bo ekipa robi na innej. Niech żyje ten kraj…..
Matt
Pokażcie propozycję przebudowy, może jakiś bubel wymyślili.
B.
Po uruchomieniu będzie tu jak na Kraśnickich w stronę Kraśnika – korek do JP2, albo jak wjazd na Niemce. Korek będzie sięgał Felicity… lub Carefoura.
M12 driver
W artykule jest ZAPROJEKTUJ i wybuduj.
Projekt dopiero powstanie.
Hokopoko
Nie uwierzę jak nie zobaczę. Nie wierzę politykom NIEeeeee!!!!
tsktr
„Inwestycję przewidziano w formule zaprojektuj i wybuduj. W pierwszej kolejności powstanie dokumentacja projektowa, a następnie rozpoczną się prace drogowe.”
A to ciekawe. Człowiek uczy się całe życie. Czyli dotąd budowano w formule wybuduj i zaprojektuj, czyli najpierw rozpoczynano prace drogowe, a potem powstawał projekt? Tego nie wiedziałam.
romek034
Chodzi o to, że firma która została wybrana do realizacji wykona również projekt. Można zlecić jednej firmie wykonanie projektu, a następnie szukać innej do realizacji. Tutaj mamy formułę zaprojektuj i wybuduj.
Lekolowalele
Piasecka nie do przejazdu będzie
kuba
Czy rondo nie rozwiązało by sprawy lepiej i chyba taniej. Światła tamują ruch.
Aston
Właśnie Chodzi o to żeby nie było taniej, bo mało się zarobi..
Doda
A moze zawczasu trzeba się zastanowić, jakimi ulicami skierowac kierowców na Doświadczalną – aby ominąć przebudowywane skrzyżownie?
Kierowiec
Tam to akurat nie problem. Od strony centrum w stronę SSE można pojechać przez Grygowej, a w stronę osiedli i Kalinówki przez Franczaka „Lalka”.
Nawet o tym ostatnio myślałem, mówię do kolegi, jak to możliwe że wyjazd z Felina ma tylko jeden pas i nikt nic nie robi, niedługo będzie problem .
Czyli znów Lublin się zakorkuje. Tysiąc rozpoczętych inwestycji i tak w kółko. A i znowu poślizg bo coś nieplanowanego wyskoczyło i znowu wielomiesięczny pusty plac budowy bo ekipa robi na innej. Niech żyje ten kraj…..
Pokażcie propozycję przebudowy, może jakiś bubel wymyślili.
Po uruchomieniu będzie tu jak na Kraśnickich w stronę Kraśnika – korek do JP2, albo jak wjazd na Niemce. Korek będzie sięgał Felicity… lub Carefoura.
W artykule jest ZAPROJEKTUJ i wybuduj.
Projekt dopiero powstanie.
Nie uwierzę jak nie zobaczę. Nie wierzę politykom NIEeeeee!!!!
„Inwestycję przewidziano w formule zaprojektuj i wybuduj. W pierwszej kolejności powstanie dokumentacja projektowa, a następnie rozpoczną się prace drogowe.”
A to ciekawe. Człowiek uczy się całe życie. Czyli dotąd budowano w formule wybuduj i zaprojektuj, czyli najpierw rozpoczynano prace drogowe, a potem powstawał projekt? Tego nie wiedziałam.
Chodzi o to, że firma która została wybrana do realizacji wykona również projekt. Można zlecić jednej firmie wykonanie projektu, a następnie szukać innej do realizacji. Tutaj mamy formułę zaprojektuj i wybuduj.
Piasecka nie do przejazdu będzie
Czy rondo nie rozwiązało by sprawy lepiej i chyba taniej. Światła tamują ruch.
Właśnie Chodzi o to żeby nie było taniej, bo mało się zarobi..
A moze zawczasu trzeba się zastanowić, jakimi ulicami skierowac kierowców na Doświadczalną – aby ominąć przebudowywane skrzyżownie?
Tam to akurat nie problem. Od strony centrum w stronę SSE można pojechać przez Grygowej, a w stronę osiedli i Kalinówki przez Franczaka „Lalka”.