Ciężkie czasy czekają kierowców poruszających się po Lublinie. W kilku miejscach miasta trwają już utrudnienia związane z przebudową ulic, niebawem pojawią się one również w kolejnych.
Najpierw geniusze zafundowali inteligentny system korkowania miasta, teraz dorzucili zwężenie Narutowicza. Dwa lata mieli na remont kładki nad Sowińskiego, to teraz Głęboka, Filaretów, Pagi całkowicie stanie. To może i Sowińskiego zamknąć dzieląc miasto na pół. Potężna ta firma z Lubartowa skoro ma tyle ludzi do roboty, choć znając życie, rozgrzebią i niewiele będzie się działo.
Jazek
jak zwykle coś nie pasuje…
konkretny
pasuje, nie pasuje, ale jak będą robić, jak na zdjęciu nad artykułem, to termin oddania do użytku może się wydłużyć… 😀
mrozik
tak potężna miałem przyjemność pracować w bardzo ciężkim okresie swego życia po prostu musiałem, zarobki dla pracownika 6zł na godzinę pomimo że w umowie masz 40 godzin pracy robisz po 10-12 bo terminy a za nadgodziny dostajesz i tak 6 albo i tego nie do krawężników sa 2 osoby a jie jak bhp mówi 4 (jeden krawężnik ok120kg) połóżcie takich 100 mb i teraz najlepsze pracują tam ludzie i po zawodówce i wykształceni po studiach bo zwyczajnie nie ma pracy a kierownicy olewaj te roboty po całości, takie odczucia i dlaczego prace się ciągną nie wiadomo ile.
byk
św. racja sowińskiego również zamknąć natychmiast do garby niesamowite od głebokiej do kładki. Jak rozpierducha miasta to po całości a nie na wyrywki
olo
wiekawe kidy zaczna remontowac ulice bohaterów Monte Casino, nawierzchnia jest tak zniszczona ze strach jechać
niewiele sie po tym remoncie zmieni skoro jakiś nowoeuropejski jełop zaprojektował na ul Muzycznej po 2 buspasy na 4 wszystkie możliwe…. ulica z założenia nieprzejezdna, niepraktyczna i niepotrzebna… gratulacje. Ot cała Platforma i jej europejskie pomysły
lukasz
odkąd zamknęli Muzyczną, Narutowicza jest zakorkowana, mimo, że do dyspozycji jest Ochotnicza, więc teoretycznie powinno być bez zmian. Jak oni sobie wyobrażają zamkniecie Narutowicza i przyległych?! Rury będą całkowicie zakorkowane…
Nel
Zgadzam się. Przy zamknięciu Muzycznej branie się za remont Narutowicza między Ochotniczą, a Lipową to jakiś absurd. Powinno się dać temu geniuszowi przykaz przejazdu tego odcinka codzienne o godzinie 8 i 15. Remont jest konieczny i nik tego nie podważa, ale logistyki w tym za grosz nie ma..
Rowerem...
Stacji rowerowych przybędzie to się z samochodów przesiadziemy.
Solidarności z czterech do jednego pasa (hahaha), już to widzę. Lublin stanie w miejscu, chyba że centusie skorzystają z obwodnicy. Z kim bym nie rozmawiał to słyszę ”obwodnicą nie, bo się nie opłaca” . Lepiej stać w korkach i tracić paliwo na ruszania co chwilę. Ludzie włączcie myślenie to nie boli.
Aaron Fleischmann
„Lublin stanie w korkach?” – czyżby teraz nie stał?
opel
widać twoją malomiasteczkowosc.W LBN nie ma korków!
LU
Serio 😉
ffff
tak ale jeździsz rowerem 🙂
hanys
Chyba sam jesteś malomiasteczkowy Lubelak! Lublin jest akurat jednym z najbardziej zakorkowanych miast wojewódzkich w Polsce. I wiem co piszę, bo od paru lat tutaj mieszkam, a wcześniej mieszkałem w aglomeracji górnośląskiej. Zresztą po Polsce zrobiłem ponad 1 mln km.
Ciagle jedna firma prowadzi roboty drogowe l Lublinie PRD Lubartow juz oni pokazali jak buduwac umia partacze to po 1 po 2 tym to powinna zajac sie CBA ciagle jedna firma przewaznie ta sama wygrywa po 3 takie roboty np jak Narutowicza powinna byc prowadzona noca wylacznie
Dodaj komentarz
Bardzo dobrym pomysłem jest wykonywanie najbardziej uciążliwych robót w nocy, gdy po mieście jeżdżą głownie tiry (Tysiąclecia) i taksówki. Ale przecież za nocki trzeba pracownikom dopłacić, więc niech sie kierowcy męczą w dzień w korkach…
bardzo dobrze że remontuje czy przebudowuje się drogi ale powinien być jakiś porządek w tym co się robi niestety ekipa pana Żuka nie daje sobie z tym rady niektóre prace można by było zrobić np w wakacje gdy ruch w Lublinie jest mniejszy no ale myślenie nie jest ich najmocniejszą stroną
Arkadiusz
Wszystko dobrze, wszystko jest potrzebne. Ale logistyka tych prac jest straszna. Jak zwykle, rozgrzebmy parę strategicznych ulic naraz, a potem nie pilnujmy terminów, przedłużajmy pracę itp. Jeszcze nie zdziwię się jak wyjdą jakieś niewywiązania się z umowy i nowy przetarg ogłoszą, a wszystko rozkopane 😀
Koń Duktor
Lublin – Miasto Obstrukcji. Aktualne, jak nigdy. 😉
Wiklinowy nocnik
piechota mozeta lazic a nie wszedzie autem bambusy pierdykane!
Najpierw geniusze zafundowali inteligentny system korkowania miasta, teraz dorzucili zwężenie Narutowicza. Dwa lata mieli na remont kładki nad Sowińskiego, to teraz Głęboka, Filaretów, Pagi całkowicie stanie. To może i Sowińskiego zamknąć dzieląc miasto na pół. Potężna ta firma z Lubartowa skoro ma tyle ludzi do roboty, choć znając życie, rozgrzebią i niewiele będzie się działo.
jak zwykle coś nie pasuje…
pasuje, nie pasuje, ale jak będą robić, jak na zdjęciu nad artykułem, to termin oddania do użytku może się wydłużyć… 😀
tak potężna miałem przyjemność pracować w bardzo ciężkim okresie swego życia po prostu musiałem, zarobki dla pracownika 6zł na godzinę pomimo że w umowie masz 40 godzin pracy robisz po 10-12 bo terminy a za nadgodziny dostajesz i tak 6 albo i tego nie do krawężników sa 2 osoby a jie jak bhp mówi 4 (jeden krawężnik ok120kg) połóżcie takich 100 mb i teraz najlepsze pracują tam ludzie i po zawodówce i wykształceni po studiach bo zwyczajnie nie ma pracy a kierownicy olewaj te roboty po całości, takie odczucia i dlaczego prace się ciągną nie wiadomo ile.
św. racja sowińskiego również zamknąć natychmiast do garby niesamowite od głebokiej do kładki. Jak rozpierducha miasta to po całości a nie na wyrywki
wiekawe kidy zaczna remontowac ulice bohaterów Monte Casino, nawierzchnia jest tak zniszczona ze strach jechać
niewiele sie po tym remoncie zmieni skoro jakiś nowoeuropejski jełop zaprojektował na ul Muzycznej po 2 buspasy na 4 wszystkie możliwe…. ulica z założenia nieprzejezdna, niepraktyczna i niepotrzebna… gratulacje. Ot cała Platforma i jej europejskie pomysły
odkąd zamknęli Muzyczną, Narutowicza jest zakorkowana, mimo, że do dyspozycji jest Ochotnicza, więc teoretycznie powinno być bez zmian. Jak oni sobie wyobrażają zamkniecie Narutowicza i przyległych?! Rury będą całkowicie zakorkowane…
Zgadzam się. Przy zamknięciu Muzycznej branie się za remont Narutowicza między Ochotniczą, a Lipową to jakiś absurd. Powinno się dać temu geniuszowi przykaz przejazdu tego odcinka codzienne o godzinie 8 i 15. Remont jest konieczny i nik tego nie podważa, ale logistyki w tym za grosz nie ma..
Stacji rowerowych przybędzie to się z samochodów przesiadziemy.
Solidarności z czterech do jednego pasa (hahaha), już to widzę. Lublin stanie w miejscu, chyba że centusie skorzystają z obwodnicy. Z kim bym nie rozmawiał to słyszę ”obwodnicą nie, bo się nie opłaca” . Lepiej stać w korkach i tracić paliwo na ruszania co chwilę. Ludzie włączcie myślenie to nie boli.
„Lublin stanie w korkach?” – czyżby teraz nie stał?
widać twoją malomiasteczkowosc.W LBN nie ma korków!
Serio 😉
tak ale jeździsz rowerem 🙂
Chyba sam jesteś malomiasteczkowy Lubelak! Lublin jest akurat jednym z najbardziej zakorkowanych miast wojewódzkich w Polsce. I wiem co piszę, bo od paru lat tutaj mieszkam, a wcześniej mieszkałem w aglomeracji górnośląskiej. Zresztą po Polsce zrobiłem ponad 1 mln km.
Ciagle jedna firma prowadzi roboty drogowe l Lublinie PRD Lubartow juz oni pokazali jak buduwac umia partacze to po 1 po 2 tym to powinna zajac sie CBA ciagle jedna firma przewaznie ta sama wygrywa po 3 takie roboty np jak Narutowicza powinna byc prowadzona noca wylacznie
Bardzo dobrym pomysłem jest wykonywanie najbardziej uciążliwych robót w nocy, gdy po mieście jeżdżą głownie tiry (Tysiąclecia) i taksówki. Ale przecież za nocki trzeba pracownikom dopłacić, więc niech sie kierowcy męczą w dzień w korkach…
bardzo dobrze że remontuje czy przebudowuje się drogi ale powinien być jakiś porządek w tym co się robi niestety ekipa pana Żuka nie daje sobie z tym rady niektóre prace można by było zrobić np w wakacje gdy ruch w Lublinie jest mniejszy no ale myślenie nie jest ich najmocniejszą stroną
Wszystko dobrze, wszystko jest potrzebne. Ale logistyka tych prac jest straszna. Jak zwykle, rozgrzebmy parę strategicznych ulic naraz, a potem nie pilnujmy terminów, przedłużajmy pracę itp. Jeszcze nie zdziwię się jak wyjdą jakieś niewywiązania się z umowy i nowy przetarg ogłoszą, a wszystko rozkopane 😀
Lublin – Miasto Obstrukcji. Aktualne, jak nigdy. 😉
piechota mozeta lazic a nie wszedzie autem bambusy pierdykane!