Pewnie. Szybciej trzeba było. Proszę redakcjo po raz kolejny przy dzwonach o zdjęcia opon !!!!
efe
po co ci zdjęcia opon? nudzisz się ? od tego są odpowiednie organy społeczniaku
MichaŁ
To byl troll
konkretny
trol lub troll, grunt, że jest kolejny powód by podnieść ceny biletów… by żyło się lepiej…
he he
A swoje opony w pędzidle wymieniłeś .
verally mako
A ty co, biegły sądowy?
była małpa
Akurat mpk od kilku lat używa zimówek na osiach napędowych. Oczywiście są to najtańsze bieżnikowane opony BOSS.
Hmm
Akurat przy tym zdarzeniu, a wiec podsterownym przodzie gdy auto wypadlo z luku to tylne opony na osi napedowej mogli sobie miedzy bajki wepchnac.
To najwiekszy mit PRL, azeby lepsze opony dawac na os napedowa. Tam sie sprawdza przy ruszaniu z miejsca, natomiast podczas gdy pojazd jest w ruchu- przy manewrach, podczas hamowania lub jednoczesnego hamowania i manewrow kierownica wyjdzie od razu jak bledna byla to decyzja. Oczywoscie mowie tu o autach tylnonapedowych, bo z przednio- nie ma tego problemu.
owca
Popieram w 100 %. Najsensowniejsza wypowiedź pośród dziecinnych i tępych komentów.
Moniuszko
Kiedyś mnie obróciło na wirażu, bo miałem już kiepskie opony na tyle. Na przednim napędzie opony miałem dużo lepsze niż z tyłu. Nie od dzisiaj wiadomo, że w takich firmach jak autobusy miejskie oszczędza się na wszystkim i eksploatuje na maksa. Tajemnicą poliszynela są telefony kierowców autobusów do policji, czy ITD z donosem o zatrzymanie dowodu rejestracyjnego wątpliwie sprawnego autobusu komunikacji miejskiej.
inSaiyan
Największy mit PRL to cebulić na cztery nowe opony i robić dylematy: a może na przód (szansa na ładne wejście bokiem w drzewo), a może na tył (szansa na zabuksowanie kół podczas próby ruszenia i to w momencie, kiedy będzie się chciało zdążyć przed jadącym samochodem)? Trakcja zarówno na tylnej i przedniej osi musi być jak najlepsza i koniec!
Kml
Chyba kolego nie rozumiesz czym był PRL…
To nie chodziło o cebulenie tylko realia jakie wówczas panowały, gdzie żarówki do samochodów nie były dostępne na allegro i w Biedronce przynajmniej raz w miesiącu. Jeżeli komuś udało się dopaść opony to niestety nie od razu komplet, tylko czasem jedną, czasem dwie i wówczas dylemat musiał mieć miejsce.
Ale o czym my w ogóle mówimy i co ja tłumaczę… Doucz się trochę, odwiedź lekcję historii w szkole albo obejrzyj sobie chociaż dostępne na player.pl Legendy PRL albo po prostu ojca zapytaj, jeśli był choć trochę zmotoryzowany. Chyba że był wojskowym, z milicji, lekarzem, górnikiem lub jakimś partyjniakiem – wówczas nie pytaj. Z wiadomych przyczyn.
Alesaj
Odezwal sie zanaFca. Teoretycznie powinno sie dawac lepsze opony na tyl. Czyli w tym przypadku na os napedowa i juz baranie twoj mit ulegl samoistnej zaglady. Generalnie tak gdzie sa gorsze opony tam pojawia sie brak przyczepnosci. Nadsterownoac jest teoretycznie gorsza do opanowania niz podsterownosc. Jak sie wypowiadasz to proponuje sie najpierrw doksztalcic. Pozdrawiam znaFco.
D@ddy5h00me
Opony bieżnikowane, czyli tzw. „nalewki” z pełnowartościowej opony to mają tylko nazwę ;).
SzaloneAuto
Hejter co mózgu nie używa!!! A od kiedy autobusy i samochody ciężarowe maja opony zimowe!!!
kiero
Tak od 2 lat w Lublinie. W świecie od dawna.
BRAK TORU I JEGO SKUTKI
to nie wina opon
obserwator
Skąd wiesz jaka prędkość była?To narazie wstępne ustalenia
D.
Na wysokości skrzyżowania z KURANTOWĄ a nie KAPRYSOWĄ!!
lublin112
Zgadza się. Pozdr
ja
A co jest napisane??
była małpa
Niech mpk dalej zatrudnia kierowców z łapanki. To co ostatnią wyprawiają przechodzi ludzkie pojęcie. To byłą kwestia czasu aż dojdzie do takiego wypadku !!
vc
A kto inny tam pójdzie jeździć za 7,5 brutto jak nie złapani w łapance? Jak tak dalej pójdzie, to Pan Prezes będzie musiał skorzystać z programu „jak zostać kierowcą autobusu” i wsiąść za kółko.
1232
Zamilcz pisowska świni bo na spawy się zbiera.
konkretny
o, obrońca POstkomuninistycznej „demokracji” sie znalazł hahaha
Bus
Jeszcze zmiejszyc czas jazdy miedzy przystankami proponuje, i pisac jeszcze wiecej skarg na opozniające sie autobusy.
A może sama usiądziesz za fajerę i pokazesz klase, pouzerasz sie z baranami na drodze, z ludzmi, poprowadzisz po lodzie kilkunastotonowy autobus za całe 1500zł miesiecznie?
wściekły wywrot
jak macie prerensje do kierowców zadzwońcie do ZTMu jak Wam nie pasuje to bedziemy jeździć opóźnieni dla nas sie liczy bezpieczeństwo pasażerów nie rozkladu
Kierowca MPK
A może niech pan/pani spróbuje swoich sił w tym zawodzie? Od 20 lat jeżdżę na Liniach w MPK Lublin, i to jak traktujecie kierowców to skandal. Zastanów się za nim coś napiszesz, bo ciekawe co będzie kiedy będziesz jechał/jechała do pracy, a ja sobie zrobię wolne i będziesz stała 20 min na przystanku na kolejny autobus…
anka
Dobrze by Pan zrobił. Jestem córka byłego kierowcy MPK Lublin i na własne oczy widziałam jak pasażerowie czy inni kierowcy traktują kierowców autobusów. To jest jeden z najgorszych zawodów. Kierowca autobusu ma z przodu śmierć z tyłu więzienie.
ajemik
„inni kierowcy traktują kierowców autobusów” – a może powie mi Pani jak kierowcy autobusów traktują innych kierowców? nagminnie muszę stać na zielonym bo Wielmożny Pan Kierowca MPK wjechał sobie na skrzyżowanie na czerwonym świetle. Jak ONI traktują pozostałych uczestników ruchu i przepisy ruchu drogowego? (gdyby to się zdarzyło raz czy dwa – nawet bym nie pisał wywodu bo każdemy może się zdarzyć, jednak zdarza się to ciągle!)
vc
Gdyby autobus czy ciężarówka nie wjechały na czerwonym, to nie wjechałyby wcale. Jak mają zielone, to nie mają miejsca na wjechanie. Proste.
mini
Niestety MPK stara się by taki BARAN jak ty dojechał na czas szędzie. BYDŁO w Lublinie powinno chodzić piechotą!!!!!
Anna
Gdy jedzie autobus w godzinach szczytu Solidarności i chce skręcić w lewo w 3 maja to musi na chwilę zablokować skrzyżowanie bo inaczej ciągle ktoś jadący od Warszawy będzie skręcał w prawo w 3 maja i tak autobus może czekać godzinę (blokując skręcających w lewo w Prusa) i nadal nie będzie miał miejsca by wjechać cały w 3 maja.
obecna małpa
No nie wiem na co ten debil (nie boję się użyć tego słowa) liczył wchodząc w tych warunkach w ten łuk ok 50km/h. Jego szczęście że nie ubił ludzi. Podobno całą trasę tak zap**** i wcześniej na innych odcinkach było jeszcze szybciej. Gdzie się spieszył mając w zapasie +/- 25-minutową przerwę na pętli tego nikt normalny nie zrozumie. Kretyn i tyle – utrata uprawnień do wykonywania zawodu + ZTM powinien go ścisnąć za **** za utratę sprzętu.
Gzregozr
Wygląda że przesadził na zakręcie; tam strasznie wynosi. No i wyrób autobusopodobny jakim jest Sancity złożył się od razu w pół.
ten jedyny
Tacy z was znawcy jak z koziej du•y trąba. W ekspertów się bawicie, uderzyl to uderzyl po co męczyć temat? Zdrowka dla poszkodowanych
wonsz
chyba Empeki nie mają opon zmowy ew zakładane mają na koła napędowe dobrze mówię?
Korwin
nie wiemy czy dobrze mówisz, bo Cie nie słychać, ale dobrze piszesz chociaż
Zgniłek
Zgredku graj dalej w czasie jazdy – nie wiadomo czy Ty tak nie skończysz….
Stachu
Niektórzy kierowcy MPK przesadzają na prawdę z prędkością przypominam im ze to są autobusy a nie wyścigówki ! Na ul M.Majdanka często robią sobie wyścigi w głowie się nie mieści ale wszędzie nie brakuje imbecyli .
vc
I kto zwtkle wygrywa?
inSaiyan
Zwykle szczęście, chociaż czasem głupota, dzięki której mamy niusy na lublin112.
A może to nie wina opon czy prędkości tylko kierowca zasłabł….
lgn
Wcale mnie to nie dziwi. Jechałem dziś po godzinie 9 autobusem linii 26. Kierowca prowadził pojazd jak gdyby warunki atmosferyczne go nie obowiązywały
ff
Jesteś tylko zwykłym towarem, który ma przetransportować z A do B. Nie pasuje ci to masz rowery miejskie albo zasuwaj na podeszwie. Dlaczego musiałeś skorzystać z autobusu? Nie stać cię na swój pojazd czy byłeś pijany? Rozkład jazdy ma się zgadzać co do minuty na każdym przystanku bo inaczej kierowcy pobory nie będą się zgadzały. Idź do zarządu i każ im wprowadzić zimowy rozkład bo boisz się tak szybko jeździć i panicznie boisz się śmierci!
marian
I to właśnie największy problem polskich firm, że sami nie wiedzą czym się zajmują. Kierowca komunikacji miejskiej świadczy usługi polegające na przewożeniu klientów, czyli pasażerów w określone miejsce. A większość kierowców myśli, że ich praca polega na prowadzeniu autobusu. Nie można dobrze wywiązywać się ze swoich obowiązków, nie wiedząc, jaką pracę się wykonuje.
lgn
ff nie pleć bzdur. Kierowcy mpk-ów są karani tylko jeśli odjadą z przystanku PRZED czasem. Jeśli się spóźnią to mogą powiedzieć, że było ślisko lub były korki i koniec. „Jesteś tylko zwykłym towarem” właśnie przez takie myślenie jesteś tylko tym towarem. A to czemu dziś jechałem mpk-iem to nie Twoja sprawa, opłaciłem ten przejazd kasując bilet.
Pewnie. Szybciej trzeba było. Proszę redakcjo po raz kolejny przy dzwonach o zdjęcia opon !!!!
po co ci zdjęcia opon? nudzisz się ? od tego są odpowiednie organy społeczniaku
To byl troll
trol lub troll, grunt, że jest kolejny powód by podnieść ceny biletów… by żyło się lepiej…
A swoje opony w pędzidle wymieniłeś .
A ty co, biegły sądowy?
Akurat mpk od kilku lat używa zimówek na osiach napędowych. Oczywiście są to najtańsze bieżnikowane opony BOSS.
Akurat przy tym zdarzeniu, a wiec podsterownym przodzie gdy auto wypadlo z luku to tylne opony na osi napedowej mogli sobie miedzy bajki wepchnac.
To najwiekszy mit PRL, azeby lepsze opony dawac na os napedowa. Tam sie sprawdza przy ruszaniu z miejsca, natomiast podczas gdy pojazd jest w ruchu- przy manewrach, podczas hamowania lub jednoczesnego hamowania i manewrow kierownica wyjdzie od razu jak bledna byla to decyzja. Oczywoscie mowie tu o autach tylnonapedowych, bo z przednio- nie ma tego problemu.
Popieram w 100 %. Najsensowniejsza wypowiedź pośród dziecinnych i tępych komentów.
Kiedyś mnie obróciło na wirażu, bo miałem już kiepskie opony na tyle. Na przednim napędzie opony miałem dużo lepsze niż z tyłu. Nie od dzisiaj wiadomo, że w takich firmach jak autobusy miejskie oszczędza się na wszystkim i eksploatuje na maksa. Tajemnicą poliszynela są telefony kierowców autobusów do policji, czy ITD z donosem o zatrzymanie dowodu rejestracyjnego wątpliwie sprawnego autobusu komunikacji miejskiej.
Największy mit PRL to cebulić na cztery nowe opony i robić dylematy: a może na przód (szansa na ładne wejście bokiem w drzewo), a może na tył (szansa na zabuksowanie kół podczas próby ruszenia i to w momencie, kiedy będzie się chciało zdążyć przed jadącym samochodem)? Trakcja zarówno na tylnej i przedniej osi musi być jak najlepsza i koniec!
Chyba kolego nie rozumiesz czym był PRL…
To nie chodziło o cebulenie tylko realia jakie wówczas panowały, gdzie żarówki do samochodów nie były dostępne na allegro i w Biedronce przynajmniej raz w miesiącu. Jeżeli komuś udało się dopaść opony to niestety nie od razu komplet, tylko czasem jedną, czasem dwie i wówczas dylemat musiał mieć miejsce.
Ale o czym my w ogóle mówimy i co ja tłumaczę… Doucz się trochę, odwiedź lekcję historii w szkole albo obejrzyj sobie chociaż dostępne na player.pl Legendy PRL albo po prostu ojca zapytaj, jeśli był choć trochę zmotoryzowany. Chyba że był wojskowym, z milicji, lekarzem, górnikiem lub jakimś partyjniakiem – wówczas nie pytaj. Z wiadomych przyczyn.
Odezwal sie zanaFca. Teoretycznie powinno sie dawac lepsze opony na tyl. Czyli w tym przypadku na os napedowa i juz baranie twoj mit ulegl samoistnej zaglady. Generalnie tak gdzie sa gorsze opony tam pojawia sie brak przyczepnosci. Nadsterownoac jest teoretycznie gorsza do opanowania niz podsterownosc. Jak sie wypowiadasz to proponuje sie najpierrw doksztalcic. Pozdrawiam znaFco.
Opony bieżnikowane, czyli tzw. „nalewki” z pełnowartościowej opony to mają tylko nazwę ;).
Hejter co mózgu nie używa!!! A od kiedy autobusy i samochody ciężarowe maja opony zimowe!!!
Tak od 2 lat w Lublinie. W świecie od dawna.
to nie wina opon
Skąd wiesz jaka prędkość była?To narazie wstępne ustalenia
Na wysokości skrzyżowania z KURANTOWĄ a nie KAPRYSOWĄ!!
Zgadza się. Pozdr
A co jest napisane??
Niech mpk dalej zatrudnia kierowców z łapanki. To co ostatnią wyprawiają przechodzi ludzkie pojęcie. To byłą kwestia czasu aż dojdzie do takiego wypadku !!
A kto inny tam pójdzie jeździć za 7,5 brutto jak nie złapani w łapance? Jak tak dalej pójdzie, to Pan Prezes będzie musiał skorzystać z programu „jak zostać kierowcą autobusu” i wsiąść za kółko.
Zamilcz pisowska świni bo na spawy się zbiera.
o, obrońca POstkomuninistycznej „demokracji” sie znalazł hahaha
Jeszcze zmiejszyc czas jazdy miedzy przystankami proponuje, i pisac jeszcze wiecej skarg na opozniające sie autobusy.
A może sama usiądziesz za fajerę i pokazesz klase, pouzerasz sie z baranami na drodze, z ludzmi, poprowadzisz po lodzie kilkunastotonowy autobus za całe 1500zł miesiecznie?
jak macie prerensje do kierowców zadzwońcie do ZTMu jak Wam nie pasuje to bedziemy jeździć opóźnieni dla nas sie liczy bezpieczeństwo pasażerów nie rozkladu
A może niech pan/pani spróbuje swoich sił w tym zawodzie? Od 20 lat jeżdżę na Liniach w MPK Lublin, i to jak traktujecie kierowców to skandal. Zastanów się za nim coś napiszesz, bo ciekawe co będzie kiedy będziesz jechał/jechała do pracy, a ja sobie zrobię wolne i będziesz stała 20 min na przystanku na kolejny autobus…
Dobrze by Pan zrobił. Jestem córka byłego kierowcy MPK Lublin i na własne oczy widziałam jak pasażerowie czy inni kierowcy traktują kierowców autobusów. To jest jeden z najgorszych zawodów. Kierowca autobusu ma z przodu śmierć z tyłu więzienie.
„inni kierowcy traktują kierowców autobusów” – a może powie mi Pani jak kierowcy autobusów traktują innych kierowców? nagminnie muszę stać na zielonym bo Wielmożny Pan Kierowca MPK wjechał sobie na skrzyżowanie na czerwonym świetle. Jak ONI traktują pozostałych uczestników ruchu i przepisy ruchu drogowego? (gdyby to się zdarzyło raz czy dwa – nawet bym nie pisał wywodu bo każdemy może się zdarzyć, jednak zdarza się to ciągle!)
Gdyby autobus czy ciężarówka nie wjechały na czerwonym, to nie wjechałyby wcale. Jak mają zielone, to nie mają miejsca na wjechanie. Proste.
Niestety MPK stara się by taki BARAN jak ty dojechał na czas szędzie. BYDŁO w Lublinie powinno chodzić piechotą!!!!!
Gdy jedzie autobus w godzinach szczytu Solidarności i chce skręcić w lewo w 3 maja to musi na chwilę zablokować skrzyżowanie bo inaczej ciągle ktoś jadący od Warszawy będzie skręcał w prawo w 3 maja i tak autobus może czekać godzinę (blokując skręcających w lewo w Prusa) i nadal nie będzie miał miejsca by wjechać cały w 3 maja.
No nie wiem na co ten debil (nie boję się użyć tego słowa) liczył wchodząc w tych warunkach w ten łuk ok 50km/h. Jego szczęście że nie ubił ludzi. Podobno całą trasę tak zap**** i wcześniej na innych odcinkach było jeszcze szybciej. Gdzie się spieszył mając w zapasie +/- 25-minutową przerwę na pętli tego nikt normalny nie zrozumie. Kretyn i tyle – utrata uprawnień do wykonywania zawodu + ZTM powinien go ścisnąć za **** za utratę sprzętu.
Wygląda że przesadził na zakręcie; tam strasznie wynosi. No i wyrób autobusopodobny jakim jest Sancity złożył się od razu w pół.
Tacy z was znawcy jak z koziej du•y trąba. W ekspertów się bawicie, uderzyl to uderzyl po co męczyć temat? Zdrowka dla poszkodowanych
chyba Empeki nie mają opon zmowy ew zakładane mają na koła napędowe dobrze mówię?
nie wiemy czy dobrze mówisz, bo Cie nie słychać, ale dobrze piszesz chociaż
Zgredku graj dalej w czasie jazdy – nie wiadomo czy Ty tak nie skończysz….
Niektórzy kierowcy MPK przesadzają na prawdę z prędkością przypominam im ze to są autobusy a nie wyścigówki ! Na ul M.Majdanka często robią sobie wyścigi w głowie się nie mieści ale wszędzie nie brakuje imbecyli .
I kto zwtkle wygrywa?
Zwykle szczęście, chociaż czasem głupota, dzięki której mamy niusy na lublin112.
A może to nie wina opon czy prędkości tylko kierowca zasłabł….
Wcale mnie to nie dziwi. Jechałem dziś po godzinie 9 autobusem linii 26. Kierowca prowadził pojazd jak gdyby warunki atmosferyczne go nie obowiązywały
Jesteś tylko zwykłym towarem, który ma przetransportować z A do B. Nie pasuje ci to masz rowery miejskie albo zasuwaj na podeszwie. Dlaczego musiałeś skorzystać z autobusu? Nie stać cię na swój pojazd czy byłeś pijany? Rozkład jazdy ma się zgadzać co do minuty na każdym przystanku bo inaczej kierowcy pobory nie będą się zgadzały. Idź do zarządu i każ im wprowadzić zimowy rozkład bo boisz się tak szybko jeździć i panicznie boisz się śmierci!
I to właśnie największy problem polskich firm, że sami nie wiedzą czym się zajmują. Kierowca komunikacji miejskiej świadczy usługi polegające na przewożeniu klientów, czyli pasażerów w określone miejsce. A większość kierowców myśli, że ich praca polega na prowadzeniu autobusu. Nie można dobrze wywiązywać się ze swoich obowiązków, nie wiedząc, jaką pracę się wykonuje.
ff nie pleć bzdur. Kierowcy mpk-ów są karani tylko jeśli odjadą z przystanku PRZED czasem. Jeśli się spóźnią to mogą powiedzieć, że było ślisko lub były korki i koniec. „Jesteś tylko zwykłym towarem” właśnie przez takie myślenie jesteś tylko tym towarem. A to czemu dziś jechałem mpk-iem to nie Twoja sprawa, opłaciłem ten przejazd kasując bilet.
Dobre hahaha