W kilka miesięcy udało im się zdobyć ok. 10 proc. rynku. Z lubelskiej aplikacji do zamawiania posiłków zaczyna korzystać coraz więcej osób. Jednak wciąż prym wiodą zagraniczne platformy, które pobierają bardzo duże prowizje.
przeciez to samo robili na wiosne o co chodzi teraz
Burza
O promocje. Tym artykułem chcą się przypomnieć.
mysz
A ceny identyczne jak na platformach. Czyli tę wielką prowizję biorą dla siebie.
Burza
Raczej zostawiają sobie a nie biorą. Po prostu nie oddają za byle aplikację 30% od wartości zamówienia. Z jakiej racji mają tyle płacić. Rozumiem że jest opłata ale niech będzie rozsądna i adekwatna.
Anonim
A mogli zostawić nie 30% tylko 20% i tym sposobem obniżyć ceny o 10% dla klientów. Ale po co?
mysz
Właśnie o to chodzi. Skoro ceny na popularnych platformach są takie same to jest konsumentowi będzie wszystko jedno przez którą złoży zamówienie. A wybierze raczej te popularne i znane. Koniec końców czy lokal oddaje prowizję innemu portalowi, czy nalicza ją sobie sam na Lubje, to i tak jest dodatkowy koszt dla konsumenta,
bombel
No i o to chodziło przecież.
tak niestety jest
No proszę jaki teraz płacz.
Nagle przestało wam się opłacać.
Sami „zaoraliście” dawne aplikacje i formy zamawiania.
Niektórzy nawet zlikwidowali własne strony w internecie.
Nikt was nie zmusił i siłą nie przyłączył do aktualnej aplikacji.
Tylko wtedy wam się opłacało!!!
Przeczytaliście pierwszą linijkę umowy i z wielką radością ją podpisaliście.
A teraz problem…
Życzę wam jak najlepiej bo jako klient też odczuwam finansowo te zmiany.
Ale to wy zmieniliście zasady – klient zawsze będzie wybierał korzystniejsze możliwości.
Ponosząc koszty chęci szybkiego zysku przez restauratora.
granat
Świetny artykuł, ani jednego klikalnego linka xD xD xD
ps
… to te pijawki co płacą 7 zł / godz na czarno ??? … niech bankrutują
Belzebub
W punkt! Jeszcze twierdzą że u nich jest dobrze jak na tą branżę.
I to wszystko.
Ale proszę bardzo! Jest tylko jedno ale. PROSZĘ OBNIŻYĆ CENY. Wtedy będziecie mieć klientów. Jak nie to won !
Xyz
Może klientów trzeba zachęcić? Skoro ceny dostawy, posiłków itd są na obu takie same konsument wybierze bardziej popularną platformę nie mając z tego korzyści. Można zrobić -10%ceny, zawsze dla nich 20% oszczędności i coś dla klienta 😉
Prezydent
Ja się nie zgadzam i protestuje
Kiks
Właśnie od dzisiaj wszystkie zamówienia przez aplikację Lubje.pl są tańsze o 10% od zamówień przez Pyszne i Uber i Glovo 🙂
obserwator
A najlepiej jest gotować dla siebie w domu zwłaszcza jak się siedzi na kwarantannie. Przynajmniej wiem co jem.
przeciez to samo robili na wiosne o co chodzi teraz
O promocje. Tym artykułem chcą się przypomnieć.
A ceny identyczne jak na platformach. Czyli tę wielką prowizję biorą dla siebie.
Raczej zostawiają sobie a nie biorą. Po prostu nie oddają za byle aplikację 30% od wartości zamówienia. Z jakiej racji mają tyle płacić. Rozumiem że jest opłata ale niech będzie rozsądna i adekwatna.
A mogli zostawić nie 30% tylko 20% i tym sposobem obniżyć ceny o 10% dla klientów. Ale po co?
Właśnie o to chodzi. Skoro ceny na popularnych platformach są takie same to jest konsumentowi będzie wszystko jedno przez którą złoży zamówienie. A wybierze raczej te popularne i znane. Koniec końców czy lokal oddaje prowizję innemu portalowi, czy nalicza ją sobie sam na Lubje, to i tak jest dodatkowy koszt dla konsumenta,
No i o to chodziło przecież.
No proszę jaki teraz płacz.
Nagle przestało wam się opłacać.
Sami „zaoraliście” dawne aplikacje i formy zamawiania.
Niektórzy nawet zlikwidowali własne strony w internecie.
Nikt was nie zmusił i siłą nie przyłączył do aktualnej aplikacji.
Tylko wtedy wam się opłacało!!!
Przeczytaliście pierwszą linijkę umowy i z wielką radością ją podpisaliście.
A teraz problem…
Życzę wam jak najlepiej bo jako klient też odczuwam finansowo te zmiany.
Ale to wy zmieniliście zasady – klient zawsze będzie wybierał korzystniejsze możliwości.
Ponosząc koszty chęci szybkiego zysku przez restauratora.
Świetny artykuł, ani jednego klikalnego linka xD xD xD
… to te pijawki co płacą 7 zł / godz na czarno ??? … niech bankrutują
W punkt! Jeszcze twierdzą że u nich jest dobrze jak na tą branżę.
Ale proszę bardzo! Jest tylko jedno ale. PROSZĘ OBNIŻYĆ CENY. Wtedy będziecie mieć klientów. Jak nie to won !
Może klientów trzeba zachęcić? Skoro ceny dostawy, posiłków itd są na obu takie same konsument wybierze bardziej popularną platformę nie mając z tego korzyści. Można zrobić -10%ceny, zawsze dla nich 20% oszczędności i coś dla klienta 😉
Ja się nie zgadzam i protestuje
Właśnie od dzisiaj wszystkie zamówienia przez aplikację Lubje.pl są tańsze o 10% od zamówień przez Pyszne i Uber i Glovo 🙂
A najlepiej jest gotować dla siebie w domu zwłaszcza jak się siedzi na kwarantannie. Przynajmniej wiem co jem.