Piątek, 19 kwietnia 202419/04/2024
690 680 960
690 680 960

Lubelscy restauratorzy mają dość wykorzystywania ich przez duże korporacje. Założyli własną platformę do zamawiania posiłków

W kilka miesięcy udało im się zdobyć ok. 10 proc. rynku. Z lubelskiej aplikacji do zamawiania posiłków zaczyna korzystać coraz więcej osób. Jednak wciąż prym wiodą zagraniczne platformy, które pobierają bardzo duże prowizje.

33 komentarze

  1. przeciez to samo robili na wiosne o co chodzi teraz

  2. A ceny identyczne jak na platformach. Czyli tę wielką prowizję biorą dla siebie.

    • Raczej zostawiają sobie a nie biorą. Po prostu nie oddają za byle aplikację 30% od wartości zamówienia. Z jakiej racji mają tyle płacić. Rozumiem że jest opłata ale niech będzie rozsądna i adekwatna.

      • A mogli zostawić nie 30% tylko 20% i tym sposobem obniżyć ceny o 10% dla klientów. Ale po co?

        • Właśnie o to chodzi. Skoro ceny na popularnych platformach są takie same to jest konsumentowi będzie wszystko jedno przez którą złoży zamówienie. A wybierze raczej te popularne i znane. Koniec końców czy lokal oddaje prowizję innemu portalowi, czy nalicza ją sobie sam na Lubje, to i tak jest dodatkowy koszt dla konsumenta,

    • No i o to chodziło przecież.

  3. tak niestety jest

    No proszę jaki teraz płacz.
    Nagle przestało wam się opłacać.
    Sami „zaoraliście” dawne aplikacje i formy zamawiania.
    Niektórzy nawet zlikwidowali własne strony w internecie.
    Nikt was nie zmusił i siłą nie przyłączył do aktualnej aplikacji.
    Tylko wtedy wam się opłacało!!!
    Przeczytaliście pierwszą linijkę umowy i z wielką radością ją podpisaliście.
    A teraz problem…
    Życzę wam jak najlepiej bo jako klient też odczuwam finansowo te zmiany.
    Ale to wy zmieniliście zasady – klient zawsze będzie wybierał korzystniejsze możliwości.
    Ponosząc koszty chęci szybkiego zysku przez restauratora.

  4. Świetny artykuł, ani jednego klikalnego linka xD xD xD

  5. … to te pijawki co płacą 7 zł / godz na czarno ??? … niech bankrutują

  6. Ale proszę bardzo! Jest tylko jedno ale. PROSZĘ OBNIŻYĆ CENY. Wtedy będziecie mieć klientów. Jak nie to won !

  7. Może klientów trzeba zachęcić? Skoro ceny dostawy, posiłków itd są na obu takie same konsument wybierze bardziej popularną platformę nie mając z tego korzyści. Można zrobić -10%ceny, zawsze dla nich 20% oszczędności i coś dla klienta 😉

  8. Ja się nie zgadzam i protestuje

  9. Właśnie od dzisiaj wszystkie zamówienia przez aplikację Lubje.pl są tańsze o 10% od zamówień przez Pyszne i Uber i Glovo 🙂

  10. A najlepiej jest gotować dla siebie w domu zwłaszcza jak się siedzi na kwarantannie. Przynajmniej wiem co jem.

Z kraju