Wiadomo już, że kierowcy dłużej poczekają na oddanie do użytkowania niektórych odcinków trasy S19 Lublin – Rzeszów. Powodem są zjawiska krasowe, na jakie natrafiono na placu budowy.
Jakiś specjalista robił te ekspertyzy. Kasa wzięta, ekspertyzy do bani ale teraz to my wszyscy za to płacimy.
J-Bad
Najlepsze że nie bierze za to odpowiedzialności…
Tak wyszło… taki mamy klimat.
PiStrix
przecież to pierwsza droga na lubelszczyźnie i nie wiadomo czego się spodziewać pod ziemią…
mimo wydanych milionów na „ekspertyzy” geologiczne… jakie to polskie…
„Jak oszacowano, dodatkowe zabezpieczenia będą kosztowały ok. 60 mln zł”
ale spoko w nowym pandemicznym „łacie’ duzo pieniędzy to podatnicy nie będą musieli dokładać …czy będą musieli…?
Русский тролл
Za szczepionki też nikt nie bierze odpowiedzialności a ludzie się na nie ochoczo godzą.
Albert
I nikt nie narzeka 😉 I jeszcze hulajnoge czy inną podpaskę można wygrać za pieniądze osób nie zaszczepionych to jest dopiero made in poland
Lima
Czy firma robiąca ekspertyzy dla GDDKiA zapłaci z tego powodu kary. Bo to żeby wykryć takie zjawiska powodujące problemy nie jest jakąś wielką filozofią. Szczególnie, jak podano w artykule – można było się tego spodziewać. Ktoś nie przyłożył się do roboty.
Ja
Otworzą przed wyborami żeby mieli czym się chwalić 🙂
wielka ściema
Nie będzie już wyborów tylko rząd techniczny, z żymianami w składzie.
Taka prawda
Gdzie jest odpowiedzialny za te ekspertyzy?! Narobił bałwan szkód na wiele milionów. Niech poleca wkoncu głowy tam u nich w GDDKiA. Bo jak nie to państwo polskie prawo nie istnieje!
PiStrix
taa bo przecież to pierwsza droga na lubelszczyźnie i nie wiadomo czego się spodziewać pod ziemią…
mimo wydanych milionów na „ekspertyzy” geologiczne… jakie to polskie…
„Jak oszacowano, dodatkowe zabezpieczenia będą kosztowały ok. 60 mln zł”
ale spoko w nowym pandemicznym „łacie’ duzo pieniędzy to podatnicy nie będą musieli dokładać …czy będą musieli…?
Marcin
Co za brednie , laik uwierzy, ktoś kto się zna odrazu powie że to jedna wielka ściema ….
Kris
Firma nie radzi sobie z robotami i wymyśla utrudnienia, a największe opóźnienia są tam gdzie nic nie stwierdzono utrudnień np , na połączeniu starej i nowej trasy obok Stacji kolejowej Wilkołaz.
Censeo
Geolodzy do lochu!
Ciekawe, jakie szkoły kończyli. Pewnie lubelskie. Nic to. Doczekają sowitej emerytury.
KAsPER
Odcieliście na ponad dwa miesiące najlepszy lokal z Golonką na tej trasie i jak się czyta ten artykuł wychodzi na to że utrudnienia potrwają jeszcze dłużej! Kto odpowie za stratę klientów przez nich w tym czasie? Jak można było ich tak potraktować istnieją tam ponad 25lat … wstyd!
Do-odp
Gdzie ten lokal w Łazku ?ha ha. Ta Buda już dawno powinna zostać zamknięta. Najlepszy lokal na tej trasie ha ha.
Żona Frania
Niezdrowo się odżywiasz.
Jacek
To się „experci „od expertyz popisali …ale u nas to normalka ,kasa wzięta „expertyza ” nic nie warta .ostatnio sądy też mają ” zajebistych ” ekspertów ….co 'ekspert ” to inna „expertyza '”
Jakiś specjalista robił te ekspertyzy. Kasa wzięta, ekspertyzy do bani ale teraz to my wszyscy za to płacimy.
Najlepsze że nie bierze za to odpowiedzialności…
Tak wyszło… taki mamy klimat.
przecież to pierwsza droga na lubelszczyźnie i nie wiadomo czego się spodziewać pod ziemią…
mimo wydanych milionów na „ekspertyzy” geologiczne… jakie to polskie…
„Jak oszacowano, dodatkowe zabezpieczenia będą kosztowały ok. 60 mln zł”
ale spoko w nowym pandemicznym „łacie’ duzo pieniędzy to podatnicy nie będą musieli dokładać …czy będą musieli…?
Za szczepionki też nikt nie bierze odpowiedzialności a ludzie się na nie ochoczo godzą.
I nikt nie narzeka 😉 I jeszcze hulajnoge czy inną podpaskę można wygrać za pieniądze osób nie zaszczepionych to jest dopiero made in poland
Czy firma robiąca ekspertyzy dla GDDKiA zapłaci z tego powodu kary. Bo to żeby wykryć takie zjawiska powodujące problemy nie jest jakąś wielką filozofią. Szczególnie, jak podano w artykule – można było się tego spodziewać. Ktoś nie przyłożył się do roboty.
Otworzą przed wyborami żeby mieli czym się chwalić 🙂
Nie będzie już wyborów tylko rząd techniczny, z żymianami w składzie.
Gdzie jest odpowiedzialny za te ekspertyzy?! Narobił bałwan szkód na wiele milionów. Niech poleca wkoncu głowy tam u nich w GDDKiA. Bo jak nie to państwo polskie prawo nie istnieje!
taa bo przecież to pierwsza droga na lubelszczyźnie i nie wiadomo czego się spodziewać pod ziemią…
mimo wydanych milionów na „ekspertyzy” geologiczne… jakie to polskie…
„Jak oszacowano, dodatkowe zabezpieczenia będą kosztowały ok. 60 mln zł”
ale spoko w nowym pandemicznym „łacie’ duzo pieniędzy to podatnicy nie będą musieli dokładać …czy będą musieli…?
Co za brednie , laik uwierzy, ktoś kto się zna odrazu powie że to jedna wielka ściema ….
Firma nie radzi sobie z robotami i wymyśla utrudnienia, a największe opóźnienia są tam gdzie nic nie stwierdzono utrudnień np , na połączeniu starej i nowej trasy obok Stacji kolejowej Wilkołaz.
Geolodzy do lochu!
Ciekawe, jakie szkoły kończyli. Pewnie lubelskie. Nic to. Doczekają sowitej emerytury.
Odcieliście na ponad dwa miesiące najlepszy lokal z Golonką na tej trasie i jak się czyta ten artykuł wychodzi na to że utrudnienia potrwają jeszcze dłużej! Kto odpowie za stratę klientów przez nich w tym czasie? Jak można było ich tak potraktować istnieją tam ponad 25lat … wstyd!
Gdzie ten lokal w Łazku ?ha ha. Ta Buda już dawno powinna zostać zamknięta. Najlepszy lokal na tej trasie ha ha.
Niezdrowo się odżywiasz.
To się „experci „od expertyz popisali …ale u nas to normalka ,kasa wzięta „expertyza ” nic nie warta .ostatnio sądy też mają ” zajebistych ” ekspertów ….co 'ekspert ” to inna „expertyza '”