Kolejne oszustwo, kolejne stracone pieniądze. Tym razem metodą „na pracownika banku”
09:34 16-06-2022
Do tomaszowskiej komendy zgłosiła się 34-letnia mieszkanka gminy Łaszczów. Kobieta relacjonowała, że zadzwonił do niej mężczyzna podający się za pracownika banku. Następnie polecił, by w ramach zabezpieczenia swojego konta bankowego założyła blokadę na zwieranie umów kredytowych. Domniemany bankowiec oświadczył, że wszystko musi odbywać się za pośrednictwem Internetu.
Kobieta w obawie o swoje oszczędności posłuchała oszusta, a następnie postąpiła zgodnie z jego wytycznymi. Musiała „tylko” wygenerować 3 kody BLIK – każdy po tysiąc złotych, a następnie przekazać go dzwoniącemu mężczyźnie.
Po chwili zorientowała się, że z jej konta zniknęły 3 tysiące złotych. Policjanci poszukują oszusta i apelują o zachowanie czujności i ostrożności przy realizowaniu transakcji płatniczych.
(fot. pixabay.com\ilustracyjne)
prze pani pani kasa jest zagrożona ale mimo że jestem pracownikiem nie mam dostępu do pani konta :]
Policjanci poszukują oszusta… to już lepiej dać sowitą cołaskę specjalisto od kontaktów z Najwyższym, żeby poprzez świętego Antoniego (podobnież wroga złodziei i oszustów) znalazł te utracone pe el eny.
„Dobrodzieje” gwarancji na swoje usługi nie dają, ale jest to pewna alternatywa…
Rzekłbym, ze „colaskowa” jak to raczyłeś nazwać interwencja bywa skuteczniejsza- przynajmniej nie jest umarzana :))
34 lata i brak mózgu. I to ma prawa wyborcze
To norma. Wikszość przywykła do wykonywania poleceń, czy płyną z TV czy portalu lub telefonu -bez znaczenia. samodzielne myslenie i zdrowy rozsadek wyparło oczekiwanie na instrukcje..
Święte słowa prawisz „zztop”, zaprawdę powiadam Wam, ŚWIĘTE !!!
Co za tępota!
Znowu lubelska wiocha w akcji. Buhahaha