Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Katastrofa drogowa na trasie Lublin – Puławy. Jedna osoba nie żyje, jest dużo rannych

Trwa akcja ratunkowa w miejscu groźnego wypadku do jakiego doszło na drodze z Lublina do Puław. Na miejsce lecą śmigłowce Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.

102 komentarze

  1. Pełno karetek i straży pożarnej. Śmigłowiec ratownictwa medycznego. Straszny widok. ?

  2. Masakra kto takim chamom daje prawo jazdy !!!!zginął niewinny chłopak a ciekawe co z resztą pasażerów ..

  3. Inzynier karwowski

    Przez te betony na poboczu będzie bardzo duzo wypadków.

    • Przez takie komentarze jak twoj Polacy uwazani sa za idiotow. Uuu szkopow w belgii holandii wegry ect. Jest znak dopuszczalnej predkosci 70 to jada 70 wszyscy Tylko polglowki z cebulandii Polskiej jada 110. Jaki narod takie chamstwo i zachowanie na drodze.

      • Niestety kolego, widziałem jak przez takie betony spaliła się kobieta nigdy auto zostało dociśnięte do nich a drzwi z lewej strony były zatarasowane/pogięte przez autobus!
        Prędkość nie miała tam na zdrzenie wpływu, bowiem kierowca autobusu miał udar mózgu. Takie zapory to wyrok śmierci w razie wypadku… ofiary nie obchodzi czy to prędkość była przyczyną, czy zawał, czy śpiączka cukrzycowa, czy pęknięta opona.
        Tylko idiota montuje takie betony! Do sądu z takim co się pod tym podpisał i proces cywilny! Kolejny zastanowi się 3x zanim podpisze się pod taką pułapką uniemożliwiającą ewakuację z pasa ruchu na pobocze czy choćb do rowu!

      • Bo w normalnych krajach analfabeto, jest tak, że jeśli można jechac bezpiecznie 70km/h to stoi taki znak, a nie 30km/h bo dwa miesiące temu było tu wahadło jak obecnie na Głębokiej…

        • Dokładnie tak. W normalnych krajach znaki informują o bezpiecznej prędkości, a w Polsce znaki służą wyrabianiu normy wystawionych mandatów.

          • nareszcie ktoś napisał do rzeczy zamiast powielania propagandy

          • W normalnych społeczeństwach nikt nie próbuje zgrywać ekspertów od wszystkiego i jak się na czymś nie zna to nie udaje znawcy tylko zwyczajnie mówi że się nie zna – w Polsce to wciąż obciach nie znać się na wszystkim. W normalnych społeczeństwach jak stoi znak 30 to jadą 30 i nie snują teorii spiskowych jak to rząd przez ten jeden znak na pewno chce zniszczyć całe ich życie. Bo może i ten znak stoi nieraz bez sensu ale Ty kierowco poświęcasz mu ułamek sekundy przez zerknięcie na niego i wątpię żebyś miał czas dokładnie przeanalizować zasadność jego umiejscowienia – więc zamiast filozofowania uznaj, że tym razem to ktoś ma rację a nie Ty. Poza tym to „na wyrost” zawsze jest na plus dla bezpieczeństwa. Bo nigdy nie widziałem znaków przeceniających możliwości drogi lub kierowców – to zawsze są znaki mocno te czynniki niedoceniające (np. 30 km/h na drodze przystosowanej do 70 km/h) Ale właśnie cały problem wiąże się z tą zarozumiałością i przeświadczeniem o byciu wszechwiedzącym przez naszych mistrzów od fajery, co często lejce znaleźli w paczce płatków Corn Flakes.

    • Betony mają chronić pieszych przed zapier…..ymi ile fabryka dała. Wystarczy interesować się tym co się dzieje na drodze a nie innymi czynnościami, o śmiganiu gruchy nie wspominając.

  4. Po co postawili te betonowe przęsła, teraz niemają gdzie uciekać chyba że na czołówkę.

    • Betony zostały ustawione po to by idioci drogowi nie zabijali pieszych, rowerzystów, dzieci etc. Wypadku nie spowodowały te klocki tylko palant który jechał zbyt blisko i nie wychamował i… stało się co się stało.

      • W końcu! Mądra wypowiedź!!!

      • Nie jest przypadkiem tak,że rowerzyści nie mogą jechać za tymi betonami tylko jezdnią?

        • Teoretycznie tak, ale ja nie byłbym na tyle odważny żeby jechać rowerem po zewnętrznej części betonów… Nikt nie wpadł na pomysł żeby zrobić ciąg pieszo – rowerowy, to zrobili tylko ciąg pieszy. Ale to takie typowe u nas w Polsce, że nie przemyśli się dokładnie wszystkiego i nie przewidzi konsekwencji.

    • Przed kim Ty chcesz uciekać przy założeniu że obydwaj jedziecie z dozwoloną tam prędkością? A piesi w tym czasie idący ulicą to gdzie mają uciec skoro Ty uciekniesz na ich chodnik? Może wejdą ekspresem na drzewo i stamtąd będą obserwować Twoją ucieczkę?! Żebyś miał jasność – ja też nieraz jadąc autem musiałem uciekać ale teraz wiem, że tylko dlatego, że i ja i ten z naprzeciwka jechaliśmy za szybko.

  5. Postawili betonowe bariery z bezpiecznego odcinka drogi stał sie on niebezpieczny i zgodnie z moimi przewidywaniami na wypadek długo nie trzeba było czekać. Gdyby było po staremu kierowca Seata skręcal by z pasa pobocza natomiast w aktualnej sytuacji musiał wyhamować do 0 na środku pasa ruchu. Ciekawe kto odpowiada za ta genialna decyzje? Z pewnością będą kolejne wypadki tym spowodowane.

    • A już Cię uświadamiam kto odpowiada. Nasz kochany i miłościwie nam panujący pan wójt, który nie chciał zrobić normalnego chodnika, bo bał się, że dalej zostanie naruszona konstrukcja nasypu między stawami i będzie podobnie jak w Jastkowie, no cóż, takie typowe „nie da się”. Bo przecież inżynieria nie pozwala na jakiekolwiek alternatywy, no nie? 😉 To po najmniejszej linii oporu postanowił, że będą „tymczasowe” bariery, ale każdy wie, co słowo tymczasowe z ust władz znaczy. No i mamy efekty tego, jest ciasno, nie ma gdzie uciec samochodem, nie można bezpiecznie skręcić gdziekolwiek i tylko niestety pozostaje czekać na dalsze efekty postawienia betonów…

      • spoko, tylko z tego co dało się zaobserwować, to bariery zostały postawione przez GDDKiA a nie przez gminę

        • Na wniosek Gminy oczywiście.

          • To nie jest droga gminna i nic gminie do tego. Mieszkańcy chcieli chodnik na tym odcinku bo właśnie przez kierowców jadących poboczem niebezpieczne było dla pieszych poruszanie się po tej trasie. Gmina to zgłosiła GDDKiA a co oni zrobili to już wójt na to wpływu nie ma.

          • „I to nieprawda, że dach przeciekał, tym bardziej, że prawie nie padało”. Widać, że wybory blisko.

          • Oczywiście, że gmina miała wpływ na to. Byłem na spotkaniach w tej sprawie i to gmina dogadali się, GDDKiA żeby były te betony.

        • Kochany. Na takiej drodze to jeżeli gmina nie przeznaczy min. połowy środków to inwestycji nie ma…
          Wójt wystąpił z rozwiązaniem problemu a GDDKiA go zaakceptowała i wykonała…

      • Jest ciasno to gamoniu jeden z drugim zdejmij nogę z gazu i jedź ile znaki nakazują i będzie dobrze a jak chcesz zasuwać jak na ekspresówce to wybierz inną drogę. STOP AGRESJI NA DRODZE-szybka jazda jest agresją na drodze. Ty kierowco jeden z drugim beztrosko naciskając na pedał gazu zagrażasz pieszym i innym uczestnikom ruchu A MY MÓWIMY DOŚĆ.

    • Już nawet nie wspominając o oświetleniu na tym „betonowym” odcinku, jeszcze nikt w Gminie przez tyle lat na to nie wpadł, że można by było to zrobić (rozumiem, że to zależy od zarządcy drogi, ale chyba Urząd jest od tego by dbać o bezpieczeństwo mieszkańców i czynić starania do jak najlepszych warunków do życia, nie jest tak?) Ale co ja tam wiem, w Urzędzie pewnie by powiedzieli, że się nie da, jak to mają w zwyczaju, albo że nie ma pieniędzy i możliwości. Takie typowe.

      • Wójt chciał zrobić chodnik, a plany jego budowy były po drugiej stronie. Podobno nie został on wykonany z racji tego, że trzeba by było ponieść dodatkowe koszty. Zamiast tego zostały ustawione betonowe zapory jakby w Garbowie byli imigranci i mieli ciężarówkami rozjeżdżać pieszych.

        • Widzisz, tak to jest jak się oszczędza na bezpieczeństwie ludzi.

          • Sadzę że zapory betonowe bardziej zabezpieczają pieszych niż chodnik bo znamy bardzo wiele wypadków potrąceń pieszych na chodniku przez rozpędzone auta .

      • kbk ty nawet nie wiesz co piszesz czepiając się wójta tak ci ta twoja nierozgarnięta partia natołkowała aby hejtować na wójta natomiast jeżeli chodzi o oświetlenie czy mpk do Garbowa to napisz ile to ty podatku do gminy odprowadzasz że masz takie wymagania

        • Nie wiem o jakiej partii piszesz, ponieważ do żadnej nie należę. Moje wymagania? Żeby każdemu żyło się dobrze i bezpiecznie, to chyba normalne, nie sądzisz? Ale jeżeli władze gminy chwalą się, że nie zadłużenie gminy wynosi 0 zł, to odpowiedz mi, jakie to ma znaczenie, skoro w tej gminie nic nie powstaje? Ja rozumiem, trochę dróg zrobili, chodników też, gdzieniegdzie oświetlenie, ale na tym się życie nie kończy. Młodzież nie ma gdzie spędzać wolnego czasu, zamiast orlika to co, lepiej chlać wódę w tym zaniedbanym parku, gdzie ilość srających wron przekracza liczbę mieszkańców gminy? To nie hejt, to się nazywa konstruktywna krytyka, bo wiem, że można zrobić dużo dla mieszkańców, ale trzeba chcieć, a nie pierdzieć w stołek.

          • Szanujmy się, ta „garbowska młodzież” nie zasługuje na to, żeby im coś zbudować. Oczywiście cierpią przez to wszyscy, którzy się właściwie zachowują, ale już widzę jak by funkcjonowało coś takiego znając tendencje pewnych osób po spożyciu alkoholu do niszczenia mienia.

  6. Od zakrętu za cmentarzem jest ograniczenie do 60km/h. Ręka w górę- kto zwalnia tu, a kto dopiero przy „rybce”.

    • No własnie też tak podejrzewam, że prędkość była tu głównie winna…szkoda tylko niewinnego kierowcy busa pasażerskiego 🙁

  7. Betony czy nie betony powinien jechac tyle co trzeba a nie zapieprza! Nie bylo betonow i tez byly wypadki. Taki zakret a oni jezdza jak opetani. Wiadomo jakiej firmy jest bus osobowy?

  8. Przeszkadzają wam drzewa , rowy , teraz betony , a może trzeba zacząć po prostu kur…a myśleć i przestać zapierda…lać , ale z myśleniem to widzę jest coraz większy problem u coraz większej ilości społeczeństwa ….

    • no tak, ale po co dodatkowo zwiększać niebezpieczeństwo ustawiając betony?

      • Czubek własnego nosa widzisz jako kierowca, betony zwiększają bezpieczeństwo pieszych, a wymuszają ograniczenie predkości na kierowcach jak na razie nieskucznie, ale kilka jeszcze takich wypadków to może….

  9. to wszystko te betony… wiedziałem że tam dojdzie do tragedii prędzej czy później…

  10. a dlaczego wszystkich nie odtransportowali śmigłowcami tylko wiekszość tymi trzesacymi karetkami. co jakieś specjalne chody na śmigłowiec ??

Z kraju