Zamojscy inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego podczas kontroli jednego z pojazdów dostawczych ujawnili, że jest ona znacznie przeładowany. Rzeczywista waga pojazdu wynosiła 6900 kg, zamiast maksymalnie 3,5 tony.
iveco na bliźniaku, które samo waży ze 2.7t ma 800kg ładowności 😉
Michał_
2900 🙂
Driwer
Zgadza się. Crafter long(blaszak) 2400kg
rysio
Niestety 90% kursów z hurtowni „piwo i napoje” są podobne jak na zdjęciu.
mur
może się czepiam ale piszcie w jednej jednostce wagi albo kg albo tony
Borys (oryginał)
Właśnie, trzymajmy się jednostki podstawowej, gramy, kg, Mg. Nie lepiej zamiast tona napisać Mega gram Mg? 😉
zyz
Czepiasz się – fajniej byłoby w karatach
zyz
Sherlocku w ciele Robin Hooda, dlatego dla kierowcy, bo jest sam sobie pracodawcą…
swx
Szkoda w tym wszystkim, że kierowca musi jak chce mieć pracę a pracodawca ma to w d…. Pewnie chłop tyra za 1500 zł w Zamościu i 1/3 wypłaty pójdzie w tłusty tyłek pracodawcy. KARAJCIE FIRMY mądra ITD
ewa
CHLOP TYRA W TOMASZOWIE LUBELSKIM
Borys (oryginał)
Nie „karajcie” tylko karzcie!
EIE
W sumie żadne odkrycie. Większość dostawczaków do 3,5 tony jeździ przeładowana a kierowcy muszą jeździć po 24 godziny bez przerwy. I nic przedsiębiorcy nie można zrobić ani udowodnić bo tachografy nie obowiązują biznes się kręci a jak się komu nie podoba to do widzenia…
Treser_idiotów
500 złotych… ludzie, no brak słów, koleś jedzie autem które na zakrętach się nie trzyma, droga hamowania jest jak w pociągu i dostaje 500 złotych? Ciężarowych karają 3 razy bardziej, do tego kara na firme i obciążenie finansowe ładującego a tu tylko 500 złotych… Brać ich za jaja a nie się będą z nimi bawić!
Www
Tylko co powiesz na to że to samo iveco będące zarejestrowane powyżej 3,5 t będzie miało około 3t ładowności a niczym oprócz dowodu rejestracyjnego nie będzie się różnić
Xxx
Kara za przeladowanie jest ta sama dla kazdego
To iveco moglo byc rownie dobrze zrobione z 5t wersji wiec ni poerdol ze skoro 3.5t to juz hamulce slabsze pchaja…..
Pandora
Co zrobić, żyć z czegoś trzeba, a płacić haracz na pałace zus oraz mandaty wszelkich służb antygospodarczych oraz podatki, ubezpieczenia, akcyzy, itd. też. To czasem i nadbagaż jest, żeby na chleb suchy chociaż starczyło.
trucker
mandat ok ale dlaczego dla kierowcy??? jestem pewien ze gdyby powiedzial pracodawcy ze nie pojedzie z takim towarem to ten by zagrozil ze go zwolni. kierowca sam bedzie musial zaplacic mandat, po zarobieniu 1500 zl i po odjeciu oplat zostanie mu 400zl na zycie i co ma powiedziec swojemu dziecku ze nie bedzie dzis obiadu bo pan inspektor zabral :/// Paranoja
Xxx
Bo za wage odpowiada kierowca… Inna rzecza jest to ze pracodawca jest swiadomy i oplaca mandaty sam.
Kierowca
Codzienny wynik każdego busa do 3,5 t na wyjazdach z piwem,w każdej hurtowni.
Władek
Nie tylko z piwem rownierz z materiałami budowlanymi . Po co zatrudniać kierowce z C kategorią i pilnować czasów pracy instalować jakieś tam tachografy .Lepiej raz na jakiś czas zapłacić mandat za 500 zł i po temacie . A kara dla samochodów cieżarowych można powiedzieć zaczynają sie od 5 tyś za lzejsze żeczy a za cięższe właściciela można puścić z torbami
semith
Dziwi mnie że nikt nie skontroluje kilkakrotnie przeładowanych samochodów Polarisa z Janowa Lubelskiego, przypadek?
iveco na bliźniaku, które samo waży ze 2.7t ma 800kg ładowności 😉
2900 🙂
Zgadza się. Crafter long(blaszak) 2400kg
Niestety 90% kursów z hurtowni „piwo i napoje” są podobne jak na zdjęciu.
może się czepiam ale piszcie w jednej jednostce wagi albo kg albo tony
Właśnie, trzymajmy się jednostki podstawowej, gramy, kg, Mg. Nie lepiej zamiast tona napisać Mega gram Mg? 😉
Czepiasz się – fajniej byłoby w karatach
Sherlocku w ciele Robin Hooda, dlatego dla kierowcy, bo jest sam sobie pracodawcą…
Szkoda w tym wszystkim, że kierowca musi jak chce mieć pracę a pracodawca ma to w d…. Pewnie chłop tyra za 1500 zł w Zamościu i 1/3 wypłaty pójdzie w tłusty tyłek pracodawcy. KARAJCIE FIRMY mądra ITD
CHLOP TYRA W TOMASZOWIE LUBELSKIM
Nie „karajcie” tylko karzcie!
W sumie żadne odkrycie. Większość dostawczaków do 3,5 tony jeździ przeładowana a kierowcy muszą jeździć po 24 godziny bez przerwy. I nic przedsiębiorcy nie można zrobić ani udowodnić bo tachografy nie obowiązują biznes się kręci a jak się komu nie podoba to do widzenia…
500 złotych… ludzie, no brak słów, koleś jedzie autem które na zakrętach się nie trzyma, droga hamowania jest jak w pociągu i dostaje 500 złotych? Ciężarowych karają 3 razy bardziej, do tego kara na firme i obciążenie finansowe ładującego a tu tylko 500 złotych… Brać ich za jaja a nie się będą z nimi bawić!
Tylko co powiesz na to że to samo iveco będące zarejestrowane powyżej 3,5 t będzie miało około 3t ładowności a niczym oprócz dowodu rejestracyjnego nie będzie się różnić
Kara za przeladowanie jest ta sama dla kazdego
To iveco moglo byc rownie dobrze zrobione z 5t wersji wiec ni poerdol ze skoro 3.5t to juz hamulce slabsze pchaja…..
Co zrobić, żyć z czegoś trzeba, a płacić haracz na pałace zus oraz mandaty wszelkich służb antygospodarczych oraz podatki, ubezpieczenia, akcyzy, itd. też. To czasem i nadbagaż jest, żeby na chleb suchy chociaż starczyło.
mandat ok ale dlaczego dla kierowcy??? jestem pewien ze gdyby powiedzial pracodawcy ze nie pojedzie z takim towarem to ten by zagrozil ze go zwolni. kierowca sam bedzie musial zaplacic mandat, po zarobieniu 1500 zl i po odjeciu oplat zostanie mu 400zl na zycie i co ma powiedziec swojemu dziecku ze nie bedzie dzis obiadu bo pan inspektor zabral :/// Paranoja
Bo za wage odpowiada kierowca… Inna rzecza jest to ze pracodawca jest swiadomy i oplaca mandaty sam.
Codzienny wynik każdego busa do 3,5 t na wyjazdach z piwem,w każdej hurtowni.
Nie tylko z piwem rownierz z materiałami budowlanymi . Po co zatrudniać kierowce z C kategorią i pilnować czasów pracy instalować jakieś tam tachografy .Lepiej raz na jakiś czas zapłacić mandat za 500 zł i po temacie . A kara dla samochodów cieżarowych można powiedzieć zaczynają sie od 5 tyś za lzejsze żeczy a za cięższe właściciela można puścić z torbami
Dziwi mnie że nikt nie skontroluje kilkakrotnie przeładowanych samochodów Polarisa z Janowa Lubelskiego, przypadek?