Jej trasa będzie częściowo zmodyfikowana, jednak jest już pewne, że niebawem nastąpi reaktywacja linii nr 88. Wnioskowali o to sami pasażerowie, którzy pisali liczne petycje w tej sprawie.
Ciekawe czy będą jeździły nowe busy czy znowu rzęchy 😉
Kamil
Tak, a na raclawickie dalej mpk. Bez sensu
konkretny
powinieneś się cieszyć, będziesz mógł do miasta przyjechać ze Świdnika
BB
” Lubelski ZTM cały czas bowiem ustaje przy zakazie wjazdu do centrum busów, jak też korzystania przez nich z miejskich przystanków. ” Niech się przedstawiciel wybierze na ulice Krasnicka i zobaczy jak busy (do Krasnika, Poniatowej, Bełzyc, etc.) blokuja przystanki dla trolejbusow i autobusow. Czasami podjada 3 busy, stana na srodku a trolejbus czeka az laskawie wszyscy kupia bilety i busy odjada.
JANosik
Bo to miasto, a nie wioska. Busy do dworca a dalej komunikacją miejską… a nie stanie taki na środku zatoki i biletuje 5 minut…
A czy oni tak właściwie kiedykolwiek przestali jeździć po stracie koncesji?
Bo coś mi się wydaje, że jeszcze niedawno trzymające się na lakierze „żółtki” nadal widywałem na Racławickich i Lipowej.
Może miasto odpuściło sobie negocjacje z oszustami, którzy jawnie grali mu na nosie i miast tego wyegzekwowało (wraz z należnymi karami) pieniądze za bezprawne używanie przystanków?
hh
Do końca 2016 jeździły (mimo zakazu), później już nie.
Marcin
Nie mam ochoty się przesiadać, więc będę jeździł samochodem, taniej, szybciej i wygodniej;) Ciekawe, czy korki będą mniejsze jak zamiast jednego busa z 30 osobami przyjedzie 30 samochodów ?
lubelski obserwator
Nie rozumiem dlaczego nie chcą poprowadzić linii ze Świdnika przez takie dzielnice takie jak Czuby, Czechów i inne typowo mieszkalne rejony miasta. Przecież to „sypialnie Lublina”. Mnóstwo ludzi pracuje właśnie w Świdniku a mieszka w Lublinie na typowo mieszkaniowych osiedlach. Mając do wyboru – korki, przesiadki i dojazd do centrum miasta autobusem wolę pojechać bezpośrednio do Świdnika własnym autem. Nie tracić czasu i pieniędzy na przesiadanie się w centrum Lublina, na autobus do Świdnika. Pomysł owszem rewelacyjny aby było połączenie ze Świdnikiem tylko trasa w Lublinie niedokonująca przemyślana.
pin
Ja to nie rozumiem dlaczego nie ma szybkiego autobusu ze Świdnika do Lublina na felin. 4 pojazdy jeżdżace na okrągło zapewniłyby sprawny dojazd do pętli przesiadkowej, z której mieszkańcy Świdnika wygodnie kontynuowaliby podróż niemal w każde miejsce Lublina. Byłoby łatwiej niż z 55, bo 4 autobusy te krótką trasę mogłyby obsługiwać nawet 2-3 razy na godzinę
ok
w takim razie linia 88 z taka trasa nikomu nie jest potrzebna ,studenci chca dojedzac jednym busem ,chcemy 88 ktore jedzi pod szpital
JAn
To piszcie do burmistrza niech dofinansuje normalną linię. Bo mieszkańcy Lublina nie chcą zafajdanych busów co stają na środku zatoki i biletują pół godziny. Komunikacja na naszych zasadach !!
Ciekawe czy będą jeździły nowe busy czy znowu rzęchy 😉
Tak, a na raclawickie dalej mpk. Bez sensu
powinieneś się cieszyć, będziesz mógł do miasta przyjechać ze Świdnika
” Lubelski ZTM cały czas bowiem ustaje przy zakazie wjazdu do centrum busów, jak też korzystania przez nich z miejskich przystanków. ” Niech się przedstawiciel wybierze na ulice Krasnicka i zobaczy jak busy (do Krasnika, Poniatowej, Bełzyc, etc.) blokuja przystanki dla trolejbusow i autobusow. Czasami podjada 3 busy, stana na srodku a trolejbus czeka az laskawie wszyscy kupia bilety i busy odjada.
Bo to miasto, a nie wioska. Busy do dworca a dalej komunikacją miejską… a nie stanie taki na środku zatoki i biletuje 5 minut…
A czy oni tak właściwie kiedykolwiek przestali jeździć po stracie koncesji?
Bo coś mi się wydaje, że jeszcze niedawno trzymające się na lakierze „żółtki” nadal widywałem na Racławickich i Lipowej.
Może miasto odpuściło sobie negocjacje z oszustami, którzy jawnie grali mu na nosie i miast tego wyegzekwowało (wraz z należnymi karami) pieniądze za bezprawne używanie przystanków?
Do końca 2016 jeździły (mimo zakazu), później już nie.
Nie mam ochoty się przesiadać, więc będę jeździł samochodem, taniej, szybciej i wygodniej;) Ciekawe, czy korki będą mniejsze jak zamiast jednego busa z 30 osobami przyjedzie 30 samochodów ?
Nie rozumiem dlaczego nie chcą poprowadzić linii ze Świdnika przez takie dzielnice takie jak Czuby, Czechów i inne typowo mieszkalne rejony miasta. Przecież to „sypialnie Lublina”. Mnóstwo ludzi pracuje właśnie w Świdniku a mieszka w Lublinie na typowo mieszkaniowych osiedlach. Mając do wyboru – korki, przesiadki i dojazd do centrum miasta autobusem wolę pojechać bezpośrednio do Świdnika własnym autem. Nie tracić czasu i pieniędzy na przesiadanie się w centrum Lublina, na autobus do Świdnika. Pomysł owszem rewelacyjny aby było połączenie ze Świdnikiem tylko trasa w Lublinie niedokonująca przemyślana.
Ja to nie rozumiem dlaczego nie ma szybkiego autobusu ze Świdnika do Lublina na felin. 4 pojazdy jeżdżace na okrągło zapewniłyby sprawny dojazd do pętli przesiadkowej, z której mieszkańcy Świdnika wygodnie kontynuowaliby podróż niemal w każde miejsce Lublina. Byłoby łatwiej niż z 55, bo 4 autobusy te krótką trasę mogłyby obsługiwać nawet 2-3 razy na godzinę
w takim razie linia 88 z taka trasa nikomu nie jest potrzebna ,studenci chca dojedzac jednym busem ,chcemy 88 ktore jedzi pod szpital
To piszcie do burmistrza niech dofinansuje normalną linię. Bo mieszkańcy Lublina nie chcą zafajdanych busów co stają na środku zatoki i biletują pół godziny. Komunikacja na naszych zasadach !!
Komunikacja miejska to zło, te busy były wygodne, obsługa miła, nie to co te MPK, Irex, Wabus czy inne…