Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Jest nagranie wczorajszego wypadku na ekspresówce. Iveco przewróciło się na bok (wideo)

Moment, w którym doszło do wypadku na trasie Lublin – Piaski zarejestrowała kamera zamontowana w jednym z pojazdów. Na nagraniu widać wyraźnie, co było przyczyną zdarzenia.

Kamera zamontowana w jednym z pojazdów zarejestrowała moment czwartkowego zdarzenia drogowego, które miało miejsce na drodze ekspresowej S12/17 Lublin – Piaski. Jak już informowaliśmy, o godzinie 8:30 w miejscowości Wola Piasecka przewrócił się pojazd dostawczy. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespół ratownictwa medycznego oraz policja.

Jak ustalili policjanci, kierujący iveco 35-letni mieszkaniec Biłgoraja stracił panowanie nad pojazdem, w wyniku czego auto uderzyło w bariery energochłonne, a następnie przewróciło się na bok. Przyczyną okazał się wystrzał opony. Na nagraniu widać wyraźnie moment, kiedy dochodzi do zdarzenia.

Kierowca został przetransportowany do szpitala, na szczęście nie odniósł poważnych obrażeń ciała. Przez dwie godziny jezdnia w kierunku Piask była całkowicie zablokowana.

(wideo – YouTube/piterro1993)

17 komentarzy

  1. goście jadący kilkadziesiąt metrów za nim coś przeczuwali, on siedząc w środku niczego nie zauważył. świetny kierowca!

  2. Film bardziej wskazuje, że przyczyną wypadku była awaria opony bądź koła, w wyniku czego kierujący utracił panowanie nad pojazdem. Złośliwość rzeczy martwych. Zdarza się. Samo życie.

    • Albo zwykła głupota, równie dobrze auto mogło być przeładowane a opony były nadmiernie zużyte i stare,
      ale to zapewne wyjaśni dochodzenie policji.

  3. XD dobre, to teraz uświadom nas pisowcu skąd to podejrzenie że wiedzieli coś? bo kamerkę mieli w samochodzie. faktycznie cos przepuszczali, to ja cos źle przepuszczam bo z kamerką jeżdżę już 6 rok a żadnego wypadku nie zarejestrowałem.
    fakt, samochód był do wyprowadzenia, jeżdżę trochę większym iveciem niż kolega z blaszki, i przy podobnej sytuacji jadąc z wysokim towarem auto zostało na drodze.

  4. Gdyby był skupiony na jeździe to by może i wyprowadził ,….

  5. Brak techniki jazdy. Usterka opony a kierowca zamiast wytracić prędkość poprzez hamowanie to bawi się w mistrza kierownicy i chce utrzymać tor jazdy skręcając w prawo. Podstawowy błąd laików to kręcić kierownicą zamiast gwałtownie hamować!

    • Odezwał się matoł co nigdy nie wpadł w poślizg. Gwałtowne hamowanie w takiej sytuacji zawsze się kończy utratą panowania nad pojazdem. Jedyna zaleta hamowania to taka że można zmniejszyć skutki uderzenia w jakąś przeszkodę.

      • A z ilu poślizgów wyprowadziłeś auto? Gwałtowne zmniejszenie prędkości przeładowanego busa to droga do sukcesu. Gwałtowne hamowanie nie powoduje utraty panowania bo siła docisku opon przedniej osi zapewnia przyczepność a na 50m można spokojnie zejść do prędkości gdzie można kontrolować tor jazdy nawet bez koła na tylnej osi. Fizyki nie oszukasz. Siła hamowania przez docisk = przyczepność czyli kontrola toru jazdy.

    • Właśnie ostre hamowanie doprowadziło do utraty panowania nad samochodem. Widać ślady hamowania. Może powolna utrata prędkości i odpowiednie sterowanie kierownicą by coś dało, ale to tylko może. Mógł myśleć, że ktoś w niego wjechał

    • Nie znam się a wypowiem się…

    • Nie ma możliwości hamowania. Brak przyczepności jednego koła spowodował zadziałanie układu ABS i nie masz czym hamować.

  6. Tutaj nie było hamowania! Może jak nie wiesz to się nie wypowiadaj w zakresie praw fizyki. Mógł sobie myśleć co chciała ale to go nie upoważnia aby rozbijać auto. Nastąpiła reakcja auta powinien jej przeciwdziałać.

  7. No i jak zwykle spotkali sie fizycy, matematycy, eksperci od iveco, eksperci od techniki jazdy i pospolici gdybacze, a co jeden to mądrzejszy i mało tego każdy by wyprowadził auto z takiej sytuacji. Czymże byłby ten świat bez was, dobrze ze jesteście…

Z kraju