Wymuszenie pierwszeństwa przejazdu było przyczyną kolejnego wypadku na skrzyżowaniu ul. Bohaterów Września z ul. Zelwerowicza. Są spore utrudnienia w ruchu.
A świateł jak nie było tak nie ma… Chyba dopiero jak ktoś zginie na tym skrzyżowaniu, czego oczywiście nikomu nie życzę, to coś z tym zrobią…
Lucjan
Jeśli dobrze pamiętam, to już był tam w listopadzie śmiertelny wypadek
aaa
Ktoś już zginął krzyż stoi od jakiegoś czasu
googler
Jak jechałem, to z daleka wydawało mi się że suzuki ścięło krzyż, ale jednak nadal stoi.
jerbie
Bo to wiocha inspiracji (kilkaset metrów dalej światła dla zajęcy po Kieliszku)
gość
czy ktoś wie co z dziewczynami z suzuki ?
EIE
Tam nie są potrzebne światła. Może np dać jak na Krochmalnej czerwone wypukłe linie plus oczojebne znaki STOP jak kto nie ślepy to może dojrzy.
Lucjan
Mylisz się. Są potrzebne dużo bardziej niż te migające od roku na Zelwerowicza pomiędzy Koncertową a Poligonową
ja
No jakoś nie widać żeby na Krochmalnej to coś dało
koniu1234
Znaki przecież są, trzeba patrzeć….
dzielnicowy
Właśnie. To nie jest wina tego, że nie widać, ale że lepiej noga w gaz i wymusić pierwszeństwo
Małgorzata - swiadek
Jeżdżę tą trasą codziennie i widzę:
1.bezmyślność projektu!
2.i oczywiście nadmierną prędkość aut pędzących z pierwszeństwem (jak na autostradzie)!
MOŻNA JEDYNIE RYZYKOWAĆ WŁĄczenie się DO GŁÓWNEJ TRASY
nie da się bezpiecznie wyjechać w lewo z podporządkowanej Zelwerowicza w kierunku Willowej. Samochody jadące od Willowej, a skręcające w prawo w Zelwerowicza ZASŁANIAJĄ pędzące auta środkowym pasem w kierunku Warszawy; no i te barierki rozdzielające pasy też skutecznie zasłaniają auta
Czy niedawna śmierć i kolejni poszkodowani nie wstrząsnęli jeszcze nadzorem ruchu? a dziś to rozbiły się trzy samochody, nie dwa.
dfsee
to sie dopiero zacznie jak tamtedy bedzie objazd do ducha
obserwator
Po co wam kolejne swiatla? Jak ktos nie umie jezdzic to i swiatla nie pomoga taka prawda,sa znaki i to powinno wystarczyc.Codziennie jezdze po miescie bo tu pracuje, niestety poziom umiejetnosci lubelskich kierowcow to jakaas kpina.Nawet mijajac ten wypadek jakis „Pan” w czarnym audi zajechal mi droge tak mu sie spieszylo.Takze polecam zastosowac zasade ograniczonegp zaufania a nie doszukiwac sie problemu w sygnalizacji czy jej braku.pozdrawiam i szerokosci
koniu1234
Ryzykować to możesz sex bez gumki 😀 a nie włącznie się do ruchu jak ktoś potrafi ocenić odległość i prędkość to jedzie, a jak nie to stoi i czeka jak będzie pusto i po temacie.
alonso
w takich miejscach powinno być rondo!!! wg policyjnych statystyk najbezpieczniej i najlepiej dla płynności ruchu jest na rondach (bez świateł), w Tychach przerobiono mnóstwo skrzyżowań na nawet malutkie ronda, co z jednej strony na 1 rzut oka wydaje się dziwne, że jedzie się i ciągle rondo i trzeba zwalniać, ale z 2 strony gdyby zamiast tego były światła i normalne skrzyżowania to zamiast zwalniania trzeba by było się zatrzymywać i stać w koreczku. We Włoszech, w mieście, w którym byłem, skrzyżowań ze światłami naliczyłem może 5, a tak wszędzie są ronda beż świateł, dzięki czemu nie ma korków, ruch jest płynny i jest bezpieczniej
zyz
Jestem za! Najlepiej takie, jak przy Makro, albo takie, jak „rondo” Diamentowa-Krochmalna – będzie bezpieczniej… 😉
jerbie
oddaj prawko jeśli masz,to przez takich jak ty 1/4 inteligentnych są tam wypadki. Jakie rondo na Krochmalnej? Dziewczynko na kurs!!!
Xxx
Tak np pod makro…
aswd
Oj będzie się działo jak wszyscy z botanika zaczną tamtędy jeździć, bo nie będzie innego wyjazdu z osiedla.
pio
A ja chciałbym zwrócić uwage na szybkośc działania służb. Dopiero 15 min po wypadku zjawiła się jedna straz i karetka. za chwilę kolejna straż. Lekarz nie wiedział od kogo zacząć. po kolejnych 7 minutach zjawia się druga karetka a później trzecia. Przy takim obrazie zniszczeń, zakleszczony kierowca, leżaca na chodniku pasazerka,od razu pownny zjawić sie 3 karetki. No i po 30 minutach stary poczciwy transporter z drogówki który pamięta czasy prl-u. Musze przyznac że najbardziej profesjonalni byli strażacy. Tyle co my jako kierowcy mogliśmy pomóc to zrobiliśmy ale wydaje mi się że służby powinny pojawić się w większym składzie od razu.
realny
w całej Polsce obsady ambulansów okrajają do minimum karetki podstawowe robią dwu osobowe ,liczba zespołów nie zwiększa się od wielu lat, zespół będący u jednego pacjenta nie zostawi go w połowie czynności a badanie ,przewiezienie do szpitala trwa. A Strażacy według ciebie działali najlepiej, przyjechało dwa zastępy policzyłeś ilu ich było? widziałem przypadki gdzie strażaków przy wypadku było ponad 10, a w karetce przyjechało 2 ratowników starali się jak mogli. Pretensje do rządu że takie poje…e prawo wprowadza a my dalej się zgadzamjy i nic z tym nie robimy. Niedawno zreformowali ratownictwo w Puławach (2 osobowe zespoły) niedługo Lublin wspomnicie moje słowa.
abdank
To jest skrzyżowanie Zelwerowicza z Bohaterów Września, a nie Poligonową. A światła są tu bardzo potrzebne. Ciekawe ile osób straci tu życie, zanim władze miasta to zrozumieją.
Rafi
Piersze primo trzeba umiec jeździć i miec trochę pojęcia o tym a po dugie jak sie nie umie to się nie jeździ tyle w temacie
A świateł jak nie było tak nie ma… Chyba dopiero jak ktoś zginie na tym skrzyżowaniu, czego oczywiście nikomu nie życzę, to coś z tym zrobią…
Jeśli dobrze pamiętam, to już był tam w listopadzie śmiertelny wypadek
Ktoś już zginął krzyż stoi od jakiegoś czasu
Jak jechałem, to z daleka wydawało mi się że suzuki ścięło krzyż, ale jednak nadal stoi.
Bo to wiocha inspiracji (kilkaset metrów dalej światła dla zajęcy po Kieliszku)
czy ktoś wie co z dziewczynami z suzuki ?
Tam nie są potrzebne światła. Może np dać jak na Krochmalnej czerwone wypukłe linie plus oczojebne znaki STOP jak kto nie ślepy to może dojrzy.
Mylisz się. Są potrzebne dużo bardziej niż te migające od roku na Zelwerowicza pomiędzy Koncertową a Poligonową
No jakoś nie widać żeby na Krochmalnej to coś dało
Znaki przecież są, trzeba patrzeć….
Właśnie. To nie jest wina tego, że nie widać, ale że lepiej noga w gaz i wymusić pierwszeństwo
Jeżdżę tą trasą codziennie i widzę:
1.bezmyślność projektu!
2.i oczywiście nadmierną prędkość aut pędzących z pierwszeństwem (jak na autostradzie)!
MOŻNA JEDYNIE RYZYKOWAĆ WŁĄczenie się DO GŁÓWNEJ TRASY
nie da się bezpiecznie wyjechać w lewo z podporządkowanej Zelwerowicza w kierunku Willowej. Samochody jadące od Willowej, a skręcające w prawo w Zelwerowicza ZASŁANIAJĄ pędzące auta środkowym pasem w kierunku Warszawy; no i te barierki rozdzielające pasy też skutecznie zasłaniają auta
Czy niedawna śmierć i kolejni poszkodowani nie wstrząsnęli jeszcze nadzorem ruchu? a dziś to rozbiły się trzy samochody, nie dwa.
to sie dopiero zacznie jak tamtedy bedzie objazd do ducha
Po co wam kolejne swiatla? Jak ktos nie umie jezdzic to i swiatla nie pomoga taka prawda,sa znaki i to powinno wystarczyc.Codziennie jezdze po miescie bo tu pracuje, niestety poziom umiejetnosci lubelskich kierowcow to jakaas kpina.Nawet mijajac ten wypadek jakis „Pan” w czarnym audi zajechal mi droge tak mu sie spieszylo.Takze polecam zastosowac zasade ograniczonegp zaufania a nie doszukiwac sie problemu w sygnalizacji czy jej braku.pozdrawiam i szerokosci
Ryzykować to możesz sex bez gumki 😀 a nie włącznie się do ruchu jak ktoś potrafi ocenić odległość i prędkość to jedzie, a jak nie to stoi i czeka jak będzie pusto i po temacie.
w takich miejscach powinno być rondo!!! wg policyjnych statystyk najbezpieczniej i najlepiej dla płynności ruchu jest na rondach (bez świateł), w Tychach przerobiono mnóstwo skrzyżowań na nawet malutkie ronda, co z jednej strony na 1 rzut oka wydaje się dziwne, że jedzie się i ciągle rondo i trzeba zwalniać, ale z 2 strony gdyby zamiast tego były światła i normalne skrzyżowania to zamiast zwalniania trzeba by było się zatrzymywać i stać w koreczku. We Włoszech, w mieście, w którym byłem, skrzyżowań ze światłami naliczyłem może 5, a tak wszędzie są ronda beż świateł, dzięki czemu nie ma korków, ruch jest płynny i jest bezpieczniej
Jestem za! Najlepiej takie, jak przy Makro, albo takie, jak „rondo” Diamentowa-Krochmalna – będzie bezpieczniej… 😉
oddaj prawko jeśli masz,to przez takich jak ty 1/4 inteligentnych są tam wypadki. Jakie rondo na Krochmalnej? Dziewczynko na kurs!!!
Tak np pod makro…
Oj będzie się działo jak wszyscy z botanika zaczną tamtędy jeździć, bo nie będzie innego wyjazdu z osiedla.
A ja chciałbym zwrócić uwage na szybkośc działania służb. Dopiero 15 min po wypadku zjawiła się jedna straz i karetka. za chwilę kolejna straż. Lekarz nie wiedział od kogo zacząć. po kolejnych 7 minutach zjawia się druga karetka a później trzecia. Przy takim obrazie zniszczeń, zakleszczony kierowca, leżaca na chodniku pasazerka,od razu pownny zjawić sie 3 karetki. No i po 30 minutach stary poczciwy transporter z drogówki który pamięta czasy prl-u. Musze przyznac że najbardziej profesjonalni byli strażacy. Tyle co my jako kierowcy mogliśmy pomóc to zrobiliśmy ale wydaje mi się że służby powinny pojawić się w większym składzie od razu.
w całej Polsce obsady ambulansów okrajają do minimum karetki podstawowe robią dwu osobowe ,liczba zespołów nie zwiększa się od wielu lat, zespół będący u jednego pacjenta nie zostawi go w połowie czynności a badanie ,przewiezienie do szpitala trwa. A Strażacy według ciebie działali najlepiej, przyjechało dwa zastępy policzyłeś ilu ich było? widziałem przypadki gdzie strażaków przy wypadku było ponad 10, a w karetce przyjechało 2 ratowników starali się jak mogli. Pretensje do rządu że takie poje…e prawo wprowadza a my dalej się zgadzamjy i nic z tym nie robimy. Niedawno zreformowali ratownictwo w Puławach (2 osobowe zespoły) niedługo Lublin wspomnicie moje słowa.
To jest skrzyżowanie Zelwerowicza z Bohaterów Września, a nie Poligonową. A światła są tu bardzo potrzebne. Ciekawe ile osób straci tu życie, zanim władze miasta to zrozumieją.
Piersze primo trzeba umiec jeździć i miec trochę pojęcia o tym a po dugie jak sie nie umie to się nie jeździ tyle w temacie