Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Fabrykę samochodów w Kutnie opuściło pięć pojazdów elektrycznych Vosco S106EV (wideo)

Fabrykę Samochodów Osobowych SYRENA w Kutnie S.A. opuściło pięć egzemplarzy auta elektrycznego z pierwszej serii modelu Vosco S106EV. Auto z silnikiem o mocy 156 KM ma zasięg na jednym ładowaniu 210 km, ale FSO Syrena zapowiada, że pojawi się model z zasięgiem do 250 km.

39 komentarzy

  1. Wow..i to będzie sukces rządu Krzywoustego Pinokio oszusta i kłamcy z wyrokiem sądowym…

    • Pinokio kreuje się obecnie na przejście na dobrą strone mocy, chyba dotarło do niego, że wykonując rozkazy zwierzchnika robi z siebie jedynie posmiewisko wymyslając kolejne kłamstwa.

    • Syrena „el camino” może podbić rynek 😉

    • te *** nie maja z tym nic wspolnego

  2. Don Mateo łobiecał i so samochody elektryczne. Tylko ilość jakoś, coś się nie zgadza… W dodatku demonem prędkości to, to coś nie jest no i zasięg marny na jednym ładowaniu. Chociaż ta nowa wersja poloneza, jest naprawdę fajna.

  3. To jeszcze milion bez jednego ?

    • Zdaje się, że 999995 jeszcze. No ale to trzeba umieć liczyć.

    • a co ty potrafisz zrobić ? tylko kłapać potrafisz
      bo już nawet nigdzie nie pracujesz
      nawet folksdojcz cie pogonił i co nie ma nawet co sprzedać
      a baba twoja to cie nieźle urobiła – jaja

  4. Jak dokładniej przyjrzycie się zdjęciom, do w każdym z tych pojazdów jest krzywo maska przednia zrobiona. Polak potrafi.

  5. 1:54 i rejestracja tej bordowej „Sarenki” mówią wszystko – E-KUPA.

    Zaraz trzecia dekada XXI wieku, a w Kutnie robią auta na ramie… jak Forda T ponad wiek temu.

    • Jesteś takim tępakiem że ręce opadają.Ojciec Cię zrobił aby do wojska nie pójść, tylko po to..

    • Gdzie widziałeś ramę?

      • Rama przestrzenna to zupełnie inna konstrukcja. Np Audi A2 ma coś takiego

        • To może dodaj, że Audi A2 ma ramę przestrzenną zgrzewaną ze stopów aluminium, cynku i magnezu i nadwozie z aluminium, a nie ramę z profili stalowych spawanych migomatem przez pana Wiesia i nadwozie z laminatu, robione na „kopycie” tak, jak się kiedyś jachty robiło.
          Dodaj też, że A2 było spektakularną wtopą (komercyjną, bo technicznie to auto dość ciekawe) Audi, które jako firma dopłacało do każdego sprzedanego egzemplarza kilka tysięcy Euro 🙂

    • Jakie znaczenie ma to że na ramie? To jest produkcja maloseryjna. A nie setki tysięcy sztuk rocznie. Pojmujesz? Pewnie jeździsz jakimś 20 letnim bmWio i myślisz że masz cud techniki.

      • FYI – jeżdżę dwuletnim autem. Jednym i tym samym od dwóch lat.

        • Przesiadłeś się do Dacii Logan? Szacun 😀

          • Zauważ, że nowa Dacia Logan jest dziesięć razy droższa od twojego Ałdi a3 sre-de-i.

            Tylko nie pisz, że wolisz piętnastoletnie ałdi od nowej Daci.

            Ciebie po prostu na nic innego nie stać.

        • przecież on nie wie co to FYI 🙂

  6. Krzysztof,, Ochota,,

    Jaki jest to jest, zapewne będzie coraz lepszy. Styropianowcy od89 roku zniszczyli stocznie, fabryki, huty, zakłady usługowe, PGR-Y, SKR-Y, Ursus, odlewnię i nawet pralkę,, Frania,, ktoś im się dobrał???

  7. Za cudze/unijne pieniądze trzeba zrobić cokolwiek aby dotacji nie zwracać. Auta samonośnego w warsztacie nie uspawasz żeby nie pękło na drodze. ale początek sukcesu jest ? Jest

  8. NA AKUMULATORY TO JA MAM WIERTARKĘ.

  9. Aaaaaaa „Projekt ten realizowany jest w ramach dofinansowania z funduszy europejskich”….wszystko jasne.

  10. 210km katalogowo, w praktyce pewnie 160-180, w zimie połowę czyli ~90km, a wraz ze zużyciem akumulatorów, po dwóch latach (zimowy) zasięg spadnie pewnie do ok. 60km. Niemniej jednak miło by było, gdyby się projekt udał i rozwinął poza kilka testowych/pokazowych egzemplarzy

    • A skąd to możesz wiedzieć testowałeś,jeździłeś?

    • No właśnie zasięg raczej może być ograniczony w lecie niż w zimie. Akumulatory się mocno grzeją. A swoją sprawność mają lepszą w niższej temperaturze. Pomijam już fakt klimatyzacji w lecie.

Z kraju