Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Dopiero uruchomili światła, już zderzyły się tam dwa auta (zdjęcia)

Zaledwie dzień po uruchomieniu sygnalizacji świetlnej na rondzie przy Gali, już pierwszy z kierowców wjechał na czerwonym i doprowadził do zderzenia pojazdów. Na miejscu pracują policjanci.

36 komentarzy

  1. Nie może być ? Bez swiateł dawali radę a ze światłami już nie ogarniają ? Zwykle jest zupelnie odwrotnie .Co sie z tymi ludżmi porobiło …

    • Ch***j z tym… kamerka do samochodu kupiona – dziś instaluję.

      To co się dzieje w ostatnim czasie na ulicach Lublina i regionu to po prostu czarna rozpacz. Można mieć oczy dookoła głowy a i tak zostać zaatakowanym znienacka przez chodzącego lub jeżdżącego zombiaka.

      Jeśli mam się tłumaczyć z przepisowej jazdy to lepiej – na okoliczność takiego i podobnym jemu zdarzenia – mieć argument w postaci zarejestrowanego nagrania video.

      Dziękuję za uwagę 😀

  2. Wysterylizować, żeby się nie rozmnażało.

  3. Światła na tym rondzie są potrzebne, jak rybie ręcznik. Zresztą nie tylko na tym rondzie, ale także na wielu innych.

    • Może i tak, ale tam są przejazdy dla rowerów też… a wielu kierujących, którzy zjeżdżają z ronda, nie „ogarnia” tego (jak i tego, że tam są też przejścia dla pieszych)… myślę, że włączenie sygnalizacji powinno to trochę ucywilizować… chociaż w normalnym kraju miałoby to rację bytu bez sygnalizacji. Sęk w tym, że nie jesteśmy (pod względem ruchu drogowego) krajem normalnym i jeszcze nam trochę do normalności brakuje.

      • Tak nie ogarnia zwlaszcza jak rowerzysta wjezdza na przejazd z predkoscia 30 km/h. Mam nadzieje ze „normalny kraj” znasz z autopsji i dlatego mozesz porwnac

      • Ilość rowerzystów na tym przejeździe to 1 sztuka w ciągu kwartału.

        • Więc dlaczego to taki problem się zatrzymać przed tym przejazdem raz na kwartał?
          Zatrzymać oczywiście samochodem, bo to, że rowerzyści się zatrzymują przed przejazdami (terroryzowani przez kierujących samochodami, którym nie chce się zatrzymać) to jest norma, a nie wyjątek.

          • Niestety ale zatrzymanie się przed przejściem podczas zjazdu z ronda oznacza zablokowanie przejazdu pojazdom wjeżdżającym na rondo. Zresztą podobnie sytuacja wygląda przed wjazdem na rondo. W celu zatrzymania się przed poziomymi znakami ustąpienia pierwszeństwa, trzeba zając przejazd rowerowy i część przejścia dla pieszych.

  4. W Itali (Włochy)włączone światła kolizja za kolizą brak prądu jak ta lalka jeździ się bezpiecznie.Czemu?

    • Jak nie trzeba używać mózgu bo jest sygnalizacja to są kolizje. Jeszcze na „późnym pomarańczowym” się pociśnie. „Lewoskręty” z Lubelskiego Lipca w Fabryczną robią to nagminnie. Bez sygnalizacji trzeba myśleć, rozglądać się, przestrzegać przepisów. Ot, filozofia…

  5. nie było żadnego problemu z płynnością i bezpieczeństwem jeszcze kilka dni temu. włączyli światła i od razu korki.
    tam ruch się sam regulował poprzez ustępowanie pierwszeństwa na rondzie. dodawanie kolejnych sygnalizacji, których jak pokazuje doświadczenie, w Lublinie nie da się ze sobą zsynchronizować nawet w liczbie 2, jest fatalnym pomysłem

  6. Królowa buspasów

    Dobrze, ze wlaczyli. Wczesniej mistrzowie szos wjezdzali bez opamietania nie ustepujac pierszenstwa zjezdzajacym. Zwlaszcza z Zygmuntowskich byla wolna amerykanka. Cisne co tam, przeca ten co jest na rondzie juz sie dochrapal, teraz kur…a ja. Jakis kodeks drogowy? Kpina, kowboje sie przepisow nie boja. Trzeba dac czas tlumokom polowa poki co nie zauwazyla dzialajacej sygnalizacji.

    • przyjezdny, przestań w każdym swoim wpisie ubliżać tymi „tłumokami” i przestań używać wieśniackego PRZECA.
      Wprowadź większą liczbę podpisów zamiast dotychczasowych dwóch

  7. Kompletnie nie rozumiem sensu istnienia sygnalizacji świetlnej na rondzie. A juz rondo przy Gali najlepiej oddaje brak tego sensu. Światła nie działały nie było korków i ruch był płynny. Zostały włączone i momentalnie pojawiły się korki. Przecież to nie ma sensu !! Dodatkowo sygnalizacja świetlna stawiana gdzie popadnie ogłupia ludzi. Potem, jak jest awaria świateł, to nikt nie potrafi pojechać po rondzie, bo przecież zawsze tu były światła.

    • Nie rozumiesz, bo patrzysz na to tylko z punktu widzenia kierowcy.

      • Nieprawda. Jako pieszy, też szybciej pokonywałem rondo (od AQUA do GALA w sumie 4 jezdnie). Nie czułem zagrożenia, bo ruch bez świateł wolniejszy, a przechodziłem razem ze zgodną falą aut. Teraz, albo biegnę wysiadając z autobusu, aby zdążyć przejść przez drugą jezdnię, albo czekam 2x na czerwonym.

      • Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz !!! Bardzo dużo chodzę, bo lubię. Jeżdżę tez na rowerze i to sporo. A poza tym, pomyśl, jeśli nie ma świateł samochody muszą się przed rondem zatrzymać aby ustąpić pierwszeństwa tym znajdującym się na rondzie. Wtedy bez żadnego problemu na przejście mogą wejść piesi. Dokładnie takie właśnie sytuacje (dotyczące pieszych) obserwowałem na tym rondzie przed włączeniem klimy.

  8. Rondo jest po to żeby ruch sam się regulował. Ale nie… Geniusze wstawili światła do ronda…
    Nie potrafią zsynchronizować 2 świateł. Znów będą tam korki.
    A wypadek no cóż. Jak się nie patrzy na światła to tak jest hehe.

  9. To rondo powinno być bez świateł !!! Dlaczego ??? Po to by głąby uczyły się jeździć, w dzień jest ruch więc szybkości są małe i niech na tym rondzie te głąby uczyły by się bo nawet jak coś to drobna stłuczka.A w nocy jak wyłączone są swiatła to dochodzi do zgrozy !!! Jedni przy zjedzie z ronda zatrzymują się !!! I co ?? I to ,że jak taki głąb zatrzymuje się przy zjeździe z ronda to wiadomo nie zna przepisów.Ale pomyślcie jak dzisjaj się zatrzymuje to jutro wjedzie bez zatrzymywania !!!!!!!

  10. Na rondzie gdzie jest duży ruch i kilka pasów muszą być światła. Wszędzie tak jest inaczej jest wojna amerykanka jak napisał ktoś powyżej. Świateł może nie być na mini rondzie gdzieś w bocznej ulicy.

    • wystarczy, że nauczysz się przepisów i zdasz egzamin – to i na takim rondzie będziesz umiał się poruszać bez świateł. dasz radę!

Z kraju