Kolejna ekspertyza stanu mostu na Bystrzycy w ciągu al. Unii Lubelskiej wykazała, że może on nie doczekać przebudowy. Dlatego też zostanie w kilku miejscach podparty. Prace mają zostać wykonane bardzo szybko, ratusz chce, aby się zakończyły jeszcze w tym roku.
zamknąć ten most i ruch na Zamojskiej będzie ciszej i mniej smogu z waszych przednionapędowych zapierdziałych diesli
Franio
Ja bym dobudował jeszcze ze 3 pasy ruchu na tej jezdni i podniósł prędkość do 150km/h. Projektant z dużą impotencją musiał taką drogę zaprojektować niemal w centrum miasta.
anty PO-wiec
były 3 pasy ale teraz łysy zrobi kolejną alejkę rowerową, pas awaryjny i bus pas
a dwa lata temu przed wyborami samorządowymi robił w pośpiechu alejkę przy chodniku wzdłuż Unii Lubelskiej
Hghh
35 lat i stan opłakany? Za naszą wschodnią granicą funkcjonuje wiele tego typu obiektów w znacznie gprszym stanie i zbudowanych z jeszcze większym zaniedbaniem , co nie było niczym nowym w komunizmie – i jakoś dziwnie nikt nie krzyczy że grozi jakaś katastrofa budowlana. To samo tyczy się komunikacji miejskiej gdzie np. na Ukrainie jeżdżą nawet 50 letnie rzęchy a u nas już po 15 latach zagrożenie życia i zdrowia dalsze użytkowanie.. Czyżby ratusz chciał dać zarobić kolejnej firmie ziomka w interesie.?
gość
ale tak poza tym to w domu wszyscy zdrowi?
Hghh
za głupi jesteś chyba żeby zrozumieć o co w tym wszystkim prawdopodobnie chodzi, nawet tłumaczyć mi się nie chce. Połóż się spać bo rano do Biedronki na kasę trzeba usiąść.
bywalec
A w Bangladeszu nie ma mostów i jakoś żyją, na Kubie autobusy ciągną następne takie bez silnika a wódz kazał jeść trawę bo zdrowa. Tęsknicie towarzyszu do komuny t wyp….ć.
bywalec
Swoją drogą to POd rządami p. Ż i kacyków zbliżamy się do ukr szybko, oni też mają stadiony.
Remik
A to kto budował to wiesz szczylùuuuu Ty byś chciał ulicę pod blokiem nowa
Franio
Jeżeli jakaś przeszkoda/nieciągłość występuje na chodniku czy drodze rowerowej to stawia się znak: „zakaz ruchu pieszych”, „koniec drogi rowerowej” itp i jest po problemie.
Dlaczego z zamknięcia/nieprzejezdności zwykłej jezdni robi się taki problem. Zawsze można wyjść/zejść z pojazdu i go przeprowadzić. A gdy ktoś porusza się pojazdem zbyt dużym/ciężkim do ręcznego prowadzenia to niech go zamieni na lżejszy.
zxc
Bo jezdnią jeżdzą m. in. karetki czy straż pożarna dzbanie.
Bułek na śniadanie do sklepu też na rowerze nikt nie przywozi. Podobnie z wycieczkami z miast powiatowych do teatrów. Przyjeżdżają one autobusem, a nie trzydziestoma rowerami.
Skończ już z tym swoim rowerowym bełkotem, bo osiągasz to samo dla budowy DDR co feministki, czarni czy ostatnio homoseksualiści, czyli poprostu niechęć soołeczeństwa do tej grupy.
Franio
Fajnie, że piszesz o przejezdności dla karetek czy straży pożarnej. Napiszesz to samo w kontekście najbliższego artykułu o zastawionej drodze pożarowej?
Czy gdyby istniały np piesze/hulajnogowe zespoły ratownictwa czy pożarnictwa to z równą stanowczością stałbyś na straży nie zastawiania chodników?
Franio
„niechęć społeczeństwa do tej grupy.” – przypominam, że grupą pieszą to wszyscy jesteśmy
Franio
Dlaczego mam wywoływać jakąś niechęć co do niektórych grup? Napisałem, że artykuł o zamknięciu chodnika nie trafia na pierwsze strony dzienników, natomiast zamknięcie drogi to wydarzenie niczym olimpiada.
Franio
„dla budowy DDR” – rowerzystom wcale nie potrzeba dróg rowerowych. Drogi rowerowe są potrzebne niedzielnym/chodnikowym rowerzystom oraz… tym wszystkim którzy poruszają się tak szerokimi pojazdami, że wyprzedzenie rowerzysty stanowi trudny/niemożliwy manewr do wykonania w pewnych warunkach (tj. przy dużym natężeniu ruchu).
Ale dotyczy to tylko kierujących samochodami. Wyprzedzenie rowerzysty hulajnogą, rowerem, motorowerem, motocyklem nie stanowi problemu.
Remik
Więcej maluj kretkami
korona_żenek
franiu idź uprać Maj_ty bo chyba znów pobrudziłeś
M12 driver
We Włoszech młodsze mosty padają.
Hghh – chcesz katastrofy?
otoja
Nie rozumiem po co płacić za dodatkowe podpory. Czy nie można teraz wymienić tylko tego jednego sypiącego się mostu? Czy koniecznie trzeba zrealizować tę inwestycję jako całość? Czy nie jest to marnotrastwo pieniędzy?
korona_żenek
„marnotrastwo” to nie jest na pewno, jeśli już to marnotrawstwo „alfanabeto” 🙂
Jurny Stefan
Czyli DDR pod tymi mostami trzeba będzie jeździć maksymalnie szybko.
Gg
Żuk wam wybuduje park nadrzeczny za 90 mln, po co wam mosty?
antyzuk
być może dewelo- przyjaciele jakoś ogarną ten problem przy pomocy betonu
Gg
Zbudują tamę i elektrownię wodną pod mostem, ekolodzy posr*ją się ze szczęścia…
popis
Jak padnie i parę osób zginie to kasa szybko się znajdzie na odbudowę
Technik lotniczy
130 mln z tego zasadniczo bierze się 10% czyli 13 mln dla Zuka z podatków Lublinian
fluffy
Betonowe ławki jako podpora się przydadzą na pewno.
zamknąć ten most i ruch na Zamojskiej będzie ciszej i mniej smogu z waszych przednionapędowych zapierdziałych diesli
Ja bym dobudował jeszcze ze 3 pasy ruchu na tej jezdni i podniósł prędkość do 150km/h. Projektant z dużą impotencją musiał taką drogę zaprojektować niemal w centrum miasta.
były 3 pasy ale teraz łysy zrobi kolejną alejkę rowerową, pas awaryjny i bus pas
a dwa lata temu przed wyborami samorządowymi robił w pośpiechu alejkę przy chodniku wzdłuż Unii Lubelskiej
35 lat i stan opłakany? Za naszą wschodnią granicą funkcjonuje wiele tego typu obiektów w znacznie gprszym stanie i zbudowanych z jeszcze większym zaniedbaniem , co nie było niczym nowym w komunizmie – i jakoś dziwnie nikt nie krzyczy że grozi jakaś katastrofa budowlana. To samo tyczy się komunikacji miejskiej gdzie np. na Ukrainie jeżdżą nawet 50 letnie rzęchy a u nas już po 15 latach zagrożenie życia i zdrowia dalsze użytkowanie.. Czyżby ratusz chciał dać zarobić kolejnej firmie ziomka w interesie.?
ale tak poza tym to w domu wszyscy zdrowi?
za głupi jesteś chyba żeby zrozumieć o co w tym wszystkim prawdopodobnie chodzi, nawet tłumaczyć mi się nie chce. Połóż się spać bo rano do Biedronki na kasę trzeba usiąść.
A w Bangladeszu nie ma mostów i jakoś żyją, na Kubie autobusy ciągną następne takie bez silnika a wódz kazał jeść trawę bo zdrowa. Tęsknicie towarzyszu do komuny t wyp….ć.
Swoją drogą to POd rządami p. Ż i kacyków zbliżamy się do ukr szybko, oni też mają stadiony.
A to kto budował to wiesz szczylùuuuu Ty byś chciał ulicę pod blokiem nowa
Jeżeli jakaś przeszkoda/nieciągłość występuje na chodniku czy drodze rowerowej to stawia się znak: „zakaz ruchu pieszych”, „koniec drogi rowerowej” itp i jest po problemie.
Dlaczego z zamknięcia/nieprzejezdności zwykłej jezdni robi się taki problem. Zawsze można wyjść/zejść z pojazdu i go przeprowadzić. A gdy ktoś porusza się pojazdem zbyt dużym/ciężkim do ręcznego prowadzenia to niech go zamieni na lżejszy.
Bo jezdnią jeżdzą m. in. karetki czy straż pożarna dzbanie.
Bułek na śniadanie do sklepu też na rowerze nikt nie przywozi. Podobnie z wycieczkami z miast powiatowych do teatrów. Przyjeżdżają one autobusem, a nie trzydziestoma rowerami.
Skończ już z tym swoim rowerowym bełkotem, bo osiągasz to samo dla budowy DDR co feministki, czarni czy ostatnio homoseksualiści, czyli poprostu niechęć soołeczeństwa do tej grupy.
Fajnie, że piszesz o przejezdności dla karetek czy straży pożarnej. Napiszesz to samo w kontekście najbliższego artykułu o zastawionej drodze pożarowej?
Czy gdyby istniały np piesze/hulajnogowe zespoły ratownictwa czy pożarnictwa to z równą stanowczością stałbyś na straży nie zastawiania chodników?
„niechęć społeczeństwa do tej grupy.” – przypominam, że grupą pieszą to wszyscy jesteśmy
Dlaczego mam wywoływać jakąś niechęć co do niektórych grup? Napisałem, że artykuł o zamknięciu chodnika nie trafia na pierwsze strony dzienników, natomiast zamknięcie drogi to wydarzenie niczym olimpiada.
„dla budowy DDR” – rowerzystom wcale nie potrzeba dróg rowerowych. Drogi rowerowe są potrzebne niedzielnym/chodnikowym rowerzystom oraz… tym wszystkim którzy poruszają się tak szerokimi pojazdami, że wyprzedzenie rowerzysty stanowi trudny/niemożliwy manewr do wykonania w pewnych warunkach (tj. przy dużym natężeniu ruchu).
Ale dotyczy to tylko kierujących samochodami. Wyprzedzenie rowerzysty hulajnogą, rowerem, motorowerem, motocyklem nie stanowi problemu.
Więcej maluj kretkami
franiu idź uprać Maj_ty bo chyba znów pobrudziłeś
We Włoszech młodsze mosty padają.
Hghh – chcesz katastrofy?
Nie rozumiem po co płacić za dodatkowe podpory. Czy nie można teraz wymienić tylko tego jednego sypiącego się mostu? Czy koniecznie trzeba zrealizować tę inwestycję jako całość? Czy nie jest to marnotrastwo pieniędzy?
„marnotrastwo” to nie jest na pewno, jeśli już to marnotrawstwo „alfanabeto” 🙂
Czyli DDR pod tymi mostami trzeba będzie jeździć maksymalnie szybko.
Żuk wam wybuduje park nadrzeczny za 90 mln, po co wam mosty?
być może dewelo- przyjaciele jakoś ogarną ten problem przy pomocy betonu
Zbudują tamę i elektrownię wodną pod mostem, ekolodzy posr*ją się ze szczęścia…
Jak padnie i parę osób zginie to kasa szybko się znajdzie na odbudowę
130 mln z tego zasadniczo bierze się 10% czyli 13 mln dla Zuka z podatków Lublinian
Betonowe ławki jako podpora się przydadzą na pewno.