co nie zmienia faktu ze autobus który ma ponad 20 lat jest złomem i nie powinien wozić ludzi.
driver
Ośmieszasz się, bo nie wiesz o czym piszesz. Jeździłem tymi autobusami i zdecydowanie bardziej wolę prowadzić takiego starego sprawnego mercedesa niż nowe autobusy (solaris, autosan).
XYZ
to ty się ośmieszasz, bo ten jest cały jeden i więcej stoi na warsztacie niż jeździ…
mexican_breakfast
Może by tak jednak włączyć sygnalizację? Ułatwiłoby to komunikację w godzinach największego ruchu…
gosc
Na noc włączą, jak nie będzie ruchu. To jest Lublin.
Olek Polak
Po polsku to chyba będzie „pojazdy zjechały do zatoczki”. Na zatoczkę to można co najwyżej wypłynąć jachtem.
Arek
To czemu policja nie kieruje ruchem.?
Przecież jest zagrożenie bezpieczeństwa
kierowca
Jakie zagrożenie? Znaki są przecież, po co policja?
arek
Zagrożenia takie, że kiedy jest wzmożony ruch nie jest możliwe zgodnie z przepisami pokonanie takiego skrzyżowania.
Trzeba liczyć na uprzejmość innych lub trochę wymusić, lub wjechać na środek skrzyżowania i czekać aż druga nitka będzie przejezdna, a tego zgodnie z prawem nie wolno robić , Panie kierowca.
R.
Jechałem tamtędy o 15:00, sygnalizacja działała normalnie.
Piotr
Mieszkam obok tego skrzyżowania i muszę powiedzieć, że dobrze że sygnalizacja działa 24 h. Trzeba być naprawdę ogarniętym żeby sobie poradzić bez świateł na takim skrzyżowaniu, szczególnie od Andersa, gdzie jest stop i trzeba przepuścić wszystko co się rusza. Policja też za bardzo się nie garnie do kierowania tam ruchem ale wcale się nie dziwię.
arek
A ja się dziwię, bo to zasrany obowiązek.
ges
Jechałem po 8.00 to policja sobie stała 200m dalej i obserwowała zamiast pokierować ruchem.
Yuri
Proponuję zlikwidować światła a wybudować wiadukt 🙂
slawek
na andersa na alkomat łapali przecież muszą mieć wyniki co tam bezpieczeństwo
Unitra
do tej pory nie wiadomo kto mial pierwszenstwo przejazdu, a kto go nie ustapil?
Ło to ten złom z mpk jeszcze jeździ ?
nie znasz się, te są lepsze niż nowe autosany
co nie zmienia faktu ze autobus który ma ponad 20 lat jest złomem i nie powinien wozić ludzi.
Ośmieszasz się, bo nie wiesz o czym piszesz. Jeździłem tymi autobusami i zdecydowanie bardziej wolę prowadzić takiego starego sprawnego mercedesa niż nowe autobusy (solaris, autosan).
to ty się ośmieszasz, bo ten jest cały jeden i więcej stoi na warsztacie niż jeździ…
Może by tak jednak włączyć sygnalizację? Ułatwiłoby to komunikację w godzinach największego ruchu…
Na noc włączą, jak nie będzie ruchu. To jest Lublin.
Po polsku to chyba będzie „pojazdy zjechały do zatoczki”. Na zatoczkę to można co najwyżej wypłynąć jachtem.
To czemu policja nie kieruje ruchem.?
Przecież jest zagrożenie bezpieczeństwa
Jakie zagrożenie? Znaki są przecież, po co policja?
Zagrożenia takie, że kiedy jest wzmożony ruch nie jest możliwe zgodnie z przepisami pokonanie takiego skrzyżowania.
Trzeba liczyć na uprzejmość innych lub trochę wymusić, lub wjechać na środek skrzyżowania i czekać aż druga nitka będzie przejezdna, a tego zgodnie z prawem nie wolno robić , Panie kierowca.
Jechałem tamtędy o 15:00, sygnalizacja działała normalnie.
Mieszkam obok tego skrzyżowania i muszę powiedzieć, że dobrze że sygnalizacja działa 24 h. Trzeba być naprawdę ogarniętym żeby sobie poradzić bez świateł na takim skrzyżowaniu, szczególnie od Andersa, gdzie jest stop i trzeba przepuścić wszystko co się rusza. Policja też za bardzo się nie garnie do kierowania tam ruchem ale wcale się nie dziwię.
A ja się dziwię, bo to zasrany obowiązek.
Jechałem po 8.00 to policja sobie stała 200m dalej i obserwowała zamiast pokierować ruchem.
Proponuję zlikwidować światła a wybudować wiadukt 🙂
na andersa na alkomat łapali przecież muszą mieć wyniki co tam bezpieczeństwo
do tej pory nie wiadomo kto mial pierwszenstwo przejazdu, a kto go nie ustapil?