Z kraju: Renault uderzył w drzewo, pięć osób spłonęło w rozbitym aucie

W czwartek rano w miejscowości Karwiny w powiecie braniewskim doszło do tragicznego wypadku. Nie żyje pięć osób podróżujących renaultem.

Do zdarzenia doszło w czwartek około godziny 2:30 w miejscowości Karwiny w powiecie braniewskim. Kierujący pojazdem marki Renault zjechał z drogi i uderzył w drzewo. Po chwili pojazd stanął w płomieniach. W pojeździe znajdowało się pięć osób. Niestety wszystkie zginęły na miejscu.

W akcji ratunkowej uczestniczyło 15 strażaków, zespoły ratownictwa medycznego oraz policja.

Policjanci pod nadzorem prokuratora prowadzą na miejscu wypadku czynności. W chwili obecnej ustalono, że dwie ofiary to kobiety, zaś dwie do mężczyźni. Płeć piątej ofiary nie została jeszcze rozpoznana.

 

braniewo kp psp

32-94368

32-94367

2018-02-22 10:51:48
(fot. Policja Olsztyn, KP PSP Braniewo)

Zobacz również

42 komentarze

  1. Tylko popiół…

  2. Żyjąc szybko umiera się szybko. Pozdrawiam wiecznie spieszacych się.

  3. tragiczne i przerażajace

  4. Coś to Renault zbiera ostatnio duże żniwo.

    • tak, natychmiast wszyscy właściciele muszą się pozbyć aut tej marki… (jak by co chętnie kupię… za odpowiednią cenę te pechowe auta..)

      • każdy złom made in france to tylko do przetopu,,, aby innym oszczedzić życia i nam kosztów

        • zgadzam się z k, dlatego za niewielką opłatą za „oszczędzenie kosztów a nawet życia”, ostatecznie za darmo odbiorę każdy złom made in france…

  5. Jaka droga widać, ale zap…..ć trzeba, jakie opony i ile promili się raczej nie dowiemy. Świeć Panie….

  6. Jak by było napisane w Dysie to bym od razu skojarzył kto jest piątą ofiarą.

  7. Jak widać to jest stare Renault. Nas zczęście ich już prawie nie ma na drodze.

    • jak mnie bawią takie „wnioski”… jak by wiek auta miał istotny związek z wypadkami… Zastanawiam się jakie wnioski wyciągniesz Martynko w przypadku wypadków z nowymi autami…?

  8. Tak to jest, jak przez przegląd rejestracyjny przepuszczają każdy złom. Nie chce mi się wierzyć, że nowsze, bezpieczniejsze, dobrze utrzymane auto przy uderzeniu od razu stanęłoby w płomieniach. Chociaż prędkość pewnie też zrobiła swoje. Tak czy inaczej, ogromna tragedia. Wyrazy współczucia dla bliskich ofiar.

    • Nadajesz się do komisji Macierewicza

    • nawet najnowsze auta maja wiazki kabli i wystarczy aby przy takim uderzeniu porozrywalo izolacje,plus bedzie dotykal minusa i pozar gotowy jak nie jestes w stanie wysiasc z auta i odlaczyc akumulator i nie wazne czy to bedzie reno toyota czy vw.trzeba miec mega farta aby po uderzeniu centralnym w takie drzewo przy 100km/h w ogole wysiasc z auta.

      • Nowsze (nawet nie najnowocześniejsze) samochody mają, w porównaniu ze starszymi konstrukcjami, znacznie zminimalizowane ryzyko pożaru. W ogromnej większości, są wyposażone w klemy pirotechniczne, które są odstrzeliwane razem z poduszkami powietrznymi – wówczas (oczywiście po odpowiedniej procedurze – m. in. otwarcia zamka centralnego) odłączony zostaje dopływ prądu z akumulatora, co wyklucza zwarcie i ogranicza ryzyko pożaru. Pozdrawiam.

        • Stefan błagam – masz monitor do Braill’a ? – drzewo „wjechało” prawie do środka – co chcesz rozłączać ? akumulator pewnie eksplodował przy takim uderzeniu, poza tym do pożaru nie potrzeba wcale zwarcia – wystarczy rozerwany przewód paliwowy – ludzie jeśli w ogóle żyli byli unieruchomieni i może nieprzytomni, a pomoc ma może minutę na wyjęcie wszystkich ze środka…

          • Słusznie prawisz gospel. Szczątki na drzewie i ktoś się dziwi, że paliwo z urwanych przewodów spływając po rozgrzanym kolektorze wydechowym wznieca pożar. Straszna tragedia niestety.

          • Napisałem tylko, że ryzyko pożaru jest zminimalizowane, a nie wykluczone – to odpowiedź na stwierdzenie, że jeśli w nowoczesnym samochodzie „plus będzie dotykał minusa” wystarczy do pożaru, a pasażerowie nie będą w stanie odłączyć akumulatora. Po drugie, rozerwany przewód paliwowy nie zaleje wszystkiego paliwem, bo przy odłączeniu napięcia wyłącza się pompa transportowa, ciśnienie w układzie spada do zera, itd. Jeśli by nie doszło do pożaru, jakaś szansa na uratowanie któregoś z pasażerów była – samochód nie jest doszczętnie zmiażdżony, więc „minuta na wyjęcie wszystkich ze środka” to raczej lekka przesada. Po trzecie – twierdzisz, że odłączenie napięcia w takim momencie by zaszkodziło? -Jakoś nie rozumiem Twojej nieudolnej pseudo-złośliwości. Tak, BTW, widziałem sporo wypadków – zdarzyło mi się wyciągnąć żywych ludzi z bardziej zmiażdżonego wraku, widziałem też śmierć dwóch młodych ludzi w samochodzie, który był dużo mniej uszkodzony (obaj mieli niezapięte pasy). Ale widzę, że masz większe doświadczenie – w szczególności z tymi „eksplodującymi akumulatorami”. Pozdrawiam.

  9. A co to ma za znaczenie co to za marka auta ? Żadnego wpływu na wypadki to nie ma …marki aut „powodują ” wypadki tylko w głowach ograniczonych umysłowo ludzi

    • Jak dojdzie do wypadku, lub nawet drobnej kolizji VW, Audi, albo – nie daj Boże – BMW, to hejt „na całego”: „wieśwageny”, „dresy”, „buraki” – to tylko najłagodniejsze określenia. Ale jak jest zdarzenie z udziałem Renault, Volvo, albo Toyoty (wcale nie tak rzadko), to nagle: „marka samochodu nie ma znaczenia”, „każdemu może się zdarzyć”, albo teksty typu: „krzywa droga”, „nieodśnieżona nawierzchnia” (nawet latem) – ogólnie tłumaczenia typu „szyny były złe, a podwozie… podwozie… podwozie też było złe”… Czyżby kierowcy aut określonych marek mieli jakieś kompleksy? Nie… Niemożliwe – kierowca Renault i kompleksy? Nie…

      • Antek napisał że „marka samochodu nie ma znaczenia” KROPKA… Czego nie zrozumiałeś, że wylewasz jakieś żale…? Czy to jednak kompleksy ale Twoje…?

    • Słusznie. Zgodzę się z Tobą w 100%. Warto taki komentarz zamieścić też pod artykułem o wypadku np. BMW, albo Audi – bo tam internetowe trolle aż piszczą z radości, że mogą komuś bezkarnie nawymyślać, choćby pretekstem była marka samochodu, jakim ten ktoś się porusza. Pozdrawiam.

      • no co wy gadacie, francuskie to najwieksze syfy są jeśli chodzi o bezpieczeństwo, i nie tylko słabe wykonanie w fabryce, słabe materiały, kiepskie stopy, ale i słaba obsługa w serwisie,,, do tego realia pl sądów i masz komplet

  10. Niektóre starsze renówki są lepiej utrzymane od twojego niemieckiego szrota od turka co do granicy gonił … oczywiście z oryginalnym przebiegiem ha ha ha .

    • Nie… no… Turcy organicznie brzydzą się Renault i nimi nie handlują… Na naszym rynku każde – powtarzam: KAŻDE – „reno” ma max. 3 lata i 30 tys. km przebiegu… Przy zakupie „renówki” należy przedstawić dyplom co najmniej doktora (najlepiej też habilitację), oraz wykaz publikacji przyszłego właściciela. Dołączyć też trzeba drzewo genealogiczne do pięciu pokoleń wstecz, żeby udowodnić, że przypadkiem „nie jesteśmy ze wsi”. Jednym słowem, sama elita dostępuje zaszczytu jeżdżenia Meganką – tylko jak to elita, zarówno intelektualna, jak i finansowa – musi spodziewać się zamachu na swoje życie. Dokonują jej zwykle wiejskie drzewa, zapewne z zemsty i z zazdrości… Straszne…

  11. co to za marka??.. o zlomiarze się ucieszą zarobią na złomie,grabarz tez będzie zadowolony nie wspominając o księdzu który wezmie z miejsca 4000 5000 tysięcy za pogrzeb 5 osob jednego dnia,,, i tak to się kreci ten caly swiat kłamstwo oszustwo obluda i zlodziejstwoo

  12. już daawno ludzie powiniii się zmowic w tym państwie i wypierd… te drzewa które staja przy drogach !!!

  13. Jestem w szoku. Brak komentarzy o wycince drzew i bezsensownym zapinaniu pasów.

  14. A bmki i pasaciny 10 letnie w tdiku mają po 170k , żałosne . Francuskie auta to naprawdę dobry wybór . Omotało was niemieckie lobby jak dzieci , nawinęło makaron na uszy . Mechanicy się nauczyli to robić i tak to się kręci . Pasacina tam , pasacina tu … ha ha ha . Tylko Francuskie . Co do drzew się zgadzam.

    • No pewnie – renówki nigdy nie przekraczają 30 tys. km., nie wymagają wymiany oleju, a paliwa nie zużywają wcale – nawet nieco oddają: jak masz dwa „reno” pod blokiem, to możesz otwierać stację benzynową. Tak, tylko francuskie – tzw. „france”…

      • taaa bo stoją w serwisie non stop i cos naprawiają albo jest na lawecie w drodze do albo pod blokiem bo już nie pali więc oleju nie trzeba a nawet paliwa a stacje otwierasz jak zatankujesz do pełna taki złom

  15. Przestańcie pier…lic o zaletach ,wadach ,starych ,czy nowych autach …nikogo to nie interesuję ,wypadki powoduja zwykle ludzie za kierownicą aut i to kto ,gdzie i kiedy te auta wyprodukował nie ma żadnego znaczenia …ale komu ja to tlumacze …mądry o tym wie a glupi i tak nie zrozumie

    • Antek, nie unoś się… Jestem czytelnikiem i uczestnikiem forum lublin112.pl od samego początku jego istnienia – od chyba 2012. Początkowo, był to ciekawy portal informacyjny. Teraz (nad czym trochę boleję) staje się on areną trolli, które pod każdym artykułem toczą tony jadu, żeby komuś dowalić, a samemu się dowartościować. Brakuje tu moderatora, który mógłby ukrócić pewne zachowania, choćby poprzez egzekwowanie przestrzegania regulaminu forum – ale chyba redakcji lublin112 to nie jest na rękę… Coraz mniej stałych, rzeczowo komentujących czytelników, coraz więcej sfrustrowanej młodzieży obrzucającej się wyzwiskami. Ale cóż, taki „target”… Przejście z jakości w ilość…

  16. Żeby po takiej gównianej drodze zapieprzać tak aby z przodu nic nie zostało trzeba mieć sieczkę zamiast mózgu albo się zdrowo napić. Mega tragedia !

  17. dosc ,ze nasz krol nauczyl francuzow poslugiwac sie widelcem ,to sprzedaja nam ten szmelc ,ktory przynasi tylko smierc

  18. z dwojga złego lepiej że w drzewo niż w bogu ducha winnych psażerów innego auta. Tak się kończy brawura…

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.7668zł -0.54%
    • GBP 4.7654zł -0.13%
    • EUR 4.2853zł -0.12%
    • CHF 3.7989zł -0.09%

    Polub nas

    Materiały wideo

    Skręcała w prawo, zderzyła się z rowerzystą (wideo)
    Tak budowali Maszt Niepodległości. Zobacz timelapse z prac na rondzie im. Romana Dmowskiego
    Lublin/Zamość. Obchody 100. rocznicy odzyskania niepodległości (wideo)
    Kolizja dwóch aut na ul. Głębokiej. Jednemu kierowcy się śpieszyło, drugi nie zachował ostrożności (wideo)
    Przejeżdżał rowerem po przejściu, potrącił go samochód. Zobacz moment wypadku (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    Przed świętami warto zajrzeć na Ryneczek Lubelski
    Kiermasz Bożonarodzeniowy Podmiotów Ekonomii Społecznej
    Masz dużo czasu w weekend? Sprawdź przegląd wydarzeń w Lublinie
    W sobotę kolejne bieganie nad Zalewem Zemborzyckim. Odbędzie się trzecia edycja CITY TRAIL
    W piątek w Lublinie odbędzie się Marsz „Odzyskać Noc”
    x

    Szanowny Czytelniku!

    Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

    Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

    Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

    Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

    Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

    Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

    Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

    Kto jest administratorem danych osobowych?

    Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

    Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

    Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

    • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
    • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

    Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

    Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

    Twoje prawa

    Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

    Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

    * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.