Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Wiadukt na Grygowej w katastrofalnym stanie. Wprowadzono zakaz wjazdu powyżej 3,5 tony

Na wiadukcie w ciągu ul. Antoniny Grygowej obowiązuje zakaz wjazdu pojazdów o masie przekraczającej 3,5 t. Zakaz został wprowadzony zgodnie z zaleceniami przeglądu technicznego elementów konstrukcyjnych obiektu. Z zakazu wyłączone są pojazdy komunikacji miejskiej.

Ponadto, w dalszym ciągu obowiązuje jeden kierunek ruchu od ul. Mełgiewskiej w stronę al. Witosa.

Pojazdy o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t jadące od strony al. Witosa powinny poruszać się ul. Rataja, ul. Chemiczną. Natomiast jadące od strony ul. Mełgiewskiej mogą pojechać ul. Grafa lub ul. Gospodarczą i ul. Hutniczą.

Stan techniczny wiaduktu kwalifikuje go do przebudowy. Dla tego zadania opracowywana jest dokumentacja techniczna, która zostanie ukończona w tym roku.

2014-01-08 15:57:30
(fot. lublin112.pl)

10 komentarzy

  1. wziął ktoś pod uwagę ze tamtędy jeździ tez straż pożarna (jej siedziba jest na ul. Grygowej)?? zakaz nie dotyczy komunikacji miejskiej.. czy pisze tez coś o straży pożarnej… która tak naprawdę tez nie ma prawidłowego wyjazdu/wjazdu na swoją posesje… i żeby wyjechać łamie przepisy kierowca ??

  2. ZDM myśli tylko w dwóch wymiarach: wymiar oszczędność – kasy na remont bądź przebudowę oraz wymiar czas – granie na zwłokę, ograniczanie tonażu i ruch w jedną stronę. A piesi mogą w obie strony chociaż ? Czy też w jedną ?
    Aj tam… kiedyś zrobimy…pomyślał jakiś mądrogłowy z ZDM’u

  3. szkoda że nie dokończyli budowy drugiej nitki tego wiaduktu. Obok istniejącego stoją gotowe filary, na niektórych są jeszcze deski szalunkowe. Taki tam relikt niedawnych czasów.

  4. cyt. ,,Dla tego zadania opracowywana jest dokumentacja techniczna, która zostanie ukończona w tym roku.” – nieźle, biorąc pod uwagę iż mamy styczeń. A ZDiM na czele z Żukiem który wie że od inwestycji realizowanych przez ten wydział nie można odliczać VATu powinien już dawno być odsunięty od władzy, razem z kolesiami z paryji.

  5. Jak się orientuje to STRAŻ jadąc alarmowo nie musi zwracać uwagi na takie znaki , a biorąc pod uwagę że autobusy mogą jeżdzić to i nasze strażackie dadzą rade przejechać , a jeżeli chodzi o dojazd do straży to nie wiem co to za „mądry” siedzi tam w urzędzie i przepuszcza te projekty i pozwala na realizację, Tak właściwie to straż korzysta z dróg należących nie do miasta bo syndyk sprzedając URSUS nie myślał o straży i o innych firmach jak oni będą się poruszać.

  6. Zastanawiam się,czy ten wiadukt „wie”,że jedzie po nim pojazd mpk lub straży i wtedy wytrzymuje, a jak przejeżdża inny pojazd o masie ponad 3,5 tony to się zawali? To jak to jest – użytkowanie go grozi katastrofą czy też nie? Dziwne podejście jak dla mnie. Skoro niebezpieczny,powinien być remontowany od zaraz albo zamknięty.

  7. ciekawe, teraz jak się będzie paliło na Felinie to straż z ul. Grygowej najszybciej dojedzie: grygowej – mełgiewska – gospodarcza – hutnicza – al. witosa – doświadczalna, czyli nadłoży min.10 min;

    • To przecież napisałem wcześniej, że STRAŻ jadąc na sygnałach do zdarzenia nie musi przestrzegać tego znaku, ale chyba nie doczytałeś albo nie rozumiesz co znaczy alarmowo

  8. Tym wiaduktem poruszam się codziennie ok.4 razy oczywiście w jedną stronę samochodem ciężarowym do 7.5t DMC i zastanawia mnie teraz jedno,jak dojadę z dostawą do firm które znajdują się w połowie wiaduktu tzn.mają tylko jeden dojazd po przez ten wiadukt,a towar wymaga właśnie transportu takim autem jak moje?Chyba będę musiał przeładować towar do MPK lub busem wozić z 5 razy

  9. Ten wiadukt sie chwieje … kiedys jak jeszcze był ruch w obie strony stałam tam na mijance az wysiadłam z samochodu bo myślałam ze to trzęsienie ziemi

Z kraju