Przez kilkanaście dni nie miał usług telekomunikacyjnych. W salonie obiecali rekompensatę, centrala Orange twierdzi inaczej

Nasz Czytelnik zaalarmował nas o swoim problemie z siecią Orange. Pomimo braku przez kilkanaście dni usług, sieć twierdzi, że nie ma on prawa do obniżenia rachunku.

Nasz Czytelnik Tomasz poinformował nas, że od 22 stycznia do 2 lutego nie mógł korzystać z usług telekomunikacyjnych w sieci Orange. Jak się okazało w rejonie ul. Tetmajera w Lublinie doszło do awarii nadajnika. Telefony były poza zasięgiem, zaś Internet działał sporadycznie. Na infolinii powiedziano panu Tomaszowi, że naprawa potrwa góra trzy dni. Przez kolejne pięć dni nic się nie polepszało. Wszystkie urządzenia działały w centrum miasta, jednak po powrocie do domu znowu były problemy.

Pan Tomasz kilka razy dzwonił do Orange, dostał SMS-a z przeprosinami za utrudnienia i fakturę za usługi w wysokości 100 %. Jak mówi nasz Czytelnik, poczuł się oszukany, ponieważ przez prawie dwa tygodnie nie miał usługi. Postanowił więc wyjaśnić sprawę w jednym z salonów sieci.

– W umowie mam świadczenie usług przez 24/h 7 dni w tygodniu, a nie dorywczo. I nie zamierzam im zapłacić za styczeń i luty w ogóle! Jak kupuje bilet PKP do Warszawy, to mam tam dojechać, a nie wysiąść w Dęblinie, płacę za pełną usługę – mówi zdenerwowany pan Tomasz.

W salonie pan Tomasz dowiedział się, że należy mu się anulowanie rachunku za okres, w którym był bez usług.

– Co innego mówi pracownik w lokalu w Lublinie, a co innego pisze Orange! Właśnie dostałem pismo, że za brak łączności przez dwa tygodnie nie należy mi się rekompensata, ani ulga w abonamencie – napisał do nas wczoraj pan Tomasz.

Co ciekawe w punkcie Orange w Lublinie pracownik powiedział, że Panu Tomaszowie należy się anulowanie abonamentu za styczeń i luty, bo uszkodzenia nadajnika obejmują dwa okresy rozliczeniowe. Co innego pisze centrala Orange (pismo poniżej).

2018-02-23_16-13

Konsultant Orange poinformował nas, że w przypadku usług stacjonarnych, jeżeli problem był zgłaszany i jest zarejestrowane zgłoszenie uszkodzenia, przysługuje odszkodowanie i bonifikata za brak dostępności.

Pan Tomasz nie poddaje się i będzie wysyłał kolejne pismo do Orange. Mówi, że ponownie upomni się o swoje, ponieważ czuje się oszukany.

2018-02-23 16:53:32
(fot. pixabay.com, nadesłane)

Zobacz również

64 komentarze

  1. Szwagier Paderyszczyka siory Mańki brat rodzony

    To już nie ma o czym pisać? Też mi ważne wydarzenie. Pewnie po znajomości wklejone. A jak was poinformowałem że chłopak z Lublina zdobył mistrzostwo Europy w karate to nic nie było. Oj schodzicie na pieski powoli.

    • Informacje sportowe są na stronie https://lubsport.pl, to część naszej strony – tam należało pisać. Sugerowanie, że coś jest po znajomości – mizerne naprawdę. A co do informacji o mistrzostwie Europy w karate chyba wysłał Pan na inny portal, ponieważ my nie posiadamy takiej informacji ani w mailu ani na Facebooku.
      Pozdrawiamy.

      • Jak ja poinformowałem rok temu, że pod samochodem stoi bezpańsko pozostawiony bezpańsko akumulator, który może stwarzać niebezpieczeństwo, chociażby dla zwierząt to też nie było odzewu, a sprawa tak samo błaha jak i ta.
        Gościu miał usługi, skoro sam mówi, że gdzie indziej wszystko działało to, jakie to usługi stacjonarne? Sam się tym wkopał na minę, a teraz ma pretensje i żale, trzeba pomyśleć co się mówi, szczególnie takim cwaniakom jak operatorzy usług telekomunikacyjnych i medialnych.
        Po za tym, czy on jedyny który tam mieszka nie miał zasięgu, oraz czy nie ma tam innych użytkowników stacjonarnych usług, którzy mieli ten sam problem? Akurat temu jednemu się taka krzywda stała, nie do wiary…

      • xxxxxxxxxxfcxdfxf

        http://www.lublin112.pl/category/sport/ a tu nie ma informacji sportowych?
        Czy ktoś musi wam coś wysyłać o mistrzostwach żebyście opublikowali?
        Sami niczym się nie interesujecie ? ruszcie głową

    • artykuły się nie podobają to nie czytaj i idź się koniowi wyżalić ma wielkie uszy z chęcią cie wysłucha

      • A już chciałem podpisać z tą firmą umowę . Dobrze że to nagłośniono jak oni traktują swoich abonamentów . Dziękuję za takie usługi .

        • pozdrodlaklienta

          a według ciebie to co operator powinien ci wyplacic jeszcze odszkodowanie za brak zasiegu ? KAŻDY OPERATOR MA TE SAME ZASADY u jednego nie bedziesz mial zasiegu w domu a bedziesz mial w innej lokalizacji gdzie czesto przebywasz a u innego odwrotnie moze byc , nic na to nie poradzisz.

        • abonamentów?

  2. Pretensje do Kulczyka. Opchnął Polską sieć żabojadom. Z kalifatem nie wygracie ale zawsze możecie go wspierać abonamentem.

  3. Pozdrodlaklienta

    Nie ma co dużo mówić każdy pracownik zarówno Orange,Play,T mobile,Plus jest świadomy o tym ze jest informacja o świadczeniu usług ale nie ma żadnej takiej informacji że w konkretnym miejscu ma być swiadczona chyba że ma usługi stacjonarne ale nie o nich mowa u tego klienta 🙂

  4. Bardzo dobrze. Jechać z nimi ostro. Oni jak Cie namawiają na zawarcie umowy 24 miesięcznej (zawsze biorę 12 mies) to są tacy mili, tacy elokwentni a jak się spóźnisz chwile z zapłata abonamentu to dzwoni naburmuszona baba co to nie ona urabura bez kultury i się sadzi jakby jej ktoś kanapkę zabrał sprzed nosa i jakby firma z powodu tych 100 zł miała zaraz upaść. Nigdy nie podpisze umowy 24 mies o która tak mocno walczycie chociażby z powodu tej chamskiej baby która wyprowadziła mnie z równowagi swoją arogancją i uprzedzeniem.

    • xxxxxxxxxxfcxdfxf

      nie stać cie na rachunki przejdź na kartę będziesz mógł dzwonić tylko w ramach dostępnych środków !!

    • pozdrodlaklienta

      to jestes glupi biorac umowe na 12msc jak na karte mialbys korzystniej niz na abonament

      • neostrade na karte bym miał w domu. ja pier….e idzcie sie leczcie. stac mnie na sto takich aboamentów a spoznienie nie wynikało z braku kasy tylko z przeoczenia. jestem za granica wiekszosc czasu w roku.

  5. Chamsko ze strony orange, myślę że dużo stracą na tej decyzji.

    • Żarłoczna pomarańcza upada, komuna się szerzy, modernizacja to legenda, wąskie gardła na świetle.. Żenua, poza tym, polecam sprawdzić jak wyglądają ich notowania na giełdzie.. wstyd..

      • pozdrodlaklienta

        upada powiadaaasz? ^^ w takim przypadku powiedz mi dlaczego maja nadaj najwiecej klientow lub są na drugim miejscu pod tym wzgledem ? 😀 co ty pleciesz za durnoty 😀 upadac to moze plus ktory ma najmniejsza liczbe klientow 😀

      • xxxxxxxxxxfcxdfxf

        żenujący jesteś ty. przynajmniej są ba giełdzie. a ty gdzie ? w rynsztoku?

    • Specjalista od pokazywania gestu Pana Kozakiewicza

      Przed kilku laty miałem u nich abonament, po zakończeniu umowy z Orange rozliczyłem sie wg. ostatniej faktury i jak jaki głupi myślałe, że to koniec przygody z Orange.
      Po około pół roku później zacząłm być ponaglany żeby wpłacić im zaległe 3 grosze (słownie trzy),
      Przy chyba 6 upomnieniu zagrożono mi że wyślą do mnie windykatora. – nie chcąc mieć wizyty jakiś łysych karków,
      usiiadłem do komputera i zrobiłem przelew bankowy na 5 groszy bo bałem sie że jak naliczą jakieś półgrosza odsetek od tych 3 groszy to mnie chyba pozwą do sądu.
      Życzę wytrwałości panie Tomaszu,

      • xxxxxxxxxxfcxdfxf

        o trzy grosze nikt cie nie będzie ścigał. udokumentuj i prześlij dowód. przestań cpać!!!!

  6. Jak komuś reklamacji w obuwniczym nie uznają, to też będziecie o tym pisać?

  7. Miałem tak samo… Tylko że przez 3mc… Wszystkie faktury anulowali itd… warunek – dzwonimy na *400 (dział podtrzymania klienta) powodzenia…

  8. @ podpis operator i tak czeka około 14 dni od daty Wystawionej na fakturze na wpłatę. Ciekawy jestem jak Ty bys czekał na wypłatę ?
    Artykuł z serii kopiuj/wklej. Zaprzecza jedno drugiemu;) Brak usług telekomunikacyjnych ale w centrum działa 😉
    Operator mógł ale nie musiał przyznać rekompensaty wskazał alternatywy co widać w piśmie

  9. Nie podpisujcie nigdy umowy długoterminowej z Orange!!! (chyba że max 3 m-ce) To są bezczelne chamy. Ja przedłuzylem 2 lata temu a oni zdjeli całkowicie nadajnik w mojej okolicy. Działanie internetu – katastrofa a rozmowy na ocenę 2-. Jak pisałem skargi to odpisywali że mogło zmienić się ukształtowanie terenu – np las wyrosnąć. Na szczęście już kończę i zmieniam operatora. Ale otrzymałem od nich kilka bezczelnych odpowiedzi .

  10. Nie oni jedni mają takie podejście, wystarczy pogrzebać w sieci .Najchętniej to bym telefon wywalił w krzaki, jakież to były piękne czasy jak nikt d… nie zawracał i można było ” wsiąknąć ” na pól dnia zanim się dotarło do domu .

  11. Orange to dziwna sieć! Najbardziej mnie denerwują telefony z ofertami internetów, abonamentów i innych bzdur! Co miesiąc odbieram takich co najmniej kilka, a prośby o zaprzestanie nękania nic nie dają…

  12. To pewnie bimmer się poskarżył bo nie miał Internetu i nie mógł hejtować że swojego Atari.

  13. Orange to w ogóle nue ma czesto zasiegu i pduze przerwy

  14. Orange na szczęście już 2 lata temu rozstałem się z tą siecią a bylem w niej z 18 lat moze wiecej jak nazywala sie to jeszcze idea.Tak jak ktoś pisze obsługa okropna ja musiałem płacić rachunki za usługi z których nie korzystałem a jak zadzwoniłem powiedzie o co chodzi mieli to załatwić a po 3 miesiącach znowu zaczęły przychodzić rachunki powiększone i ten sam manewr trwal ze 3x , później mieli wysyłać 0 faktury żeby zrekompensować pieniądze które za duzo im wpłaciłem oczywiscie tak nie było. W końcu się zdenerwował machnął Reka o te kilka stów co byli winni poczekalem aż umowa wyjdzie i przeniosłem swoje nr do innej sieci a oni jeszcze dzwonili z pretensjami czemu ja siec po tylu latach zmieniam przecież oni też mają dobre oferty i ich sieć się rozwija, wytłumaczyłem jej o co chodzilo a ona z morda to trzeba było dzwonić i walczyć o swoje pieniądze, zasmialem się i dołączyłem o tamtej chwili jestem szczęśliwym człowiekiem 😉

  15. Bo trzeba mieć w takiej śieci jak ja mam.
    Mam łączność nawet tam gdzie nie ma zsięgu
    Przyjeżdza operator z workiem bajtów i po sprawie

    • To nie nazywa się bajty ani worek. To standardowe pół litra. Ale fakt, łączność odlotowa.

      • Jak zwał tak zwał ale czasami nakładają się rozmowy i wchodzi bełkot 😃😃

  16. Pytanie co napisał w tej reklamacji bo odpowiedź wskazuje jakby na ogólne problemy z zasięgiem więc mógł się niejasno wyrazić w zgłoszeniu więc i ogólnie odpisali. Tym bardziej, że przy różnych znacznie krótszych utrudnieniach orange od ręki daje rabaty, wystarczy zadzwonić na infolinię a jeśli mieliby jasna informacje o parodniowych utrudnieniach to wg mnie bez wahania by dostał jakiś większy upust. Trzeba konkretnie walczyć o swoje a nie od razu do gazety.

  17. Art. na zamówienie po znajomosci, dodatkowo napisane bzdury. W umowie nie ma takiego zapisu jak świadczenie usługi 24/7. Usługi komórkowe działają tam gdzie jest zasięg, jak nie ma zasięgu to nie działa. Nie działa w jednym miejscu, w to będzie działać w innym, tam gdzie zasięg jest dostępny… to nie jest usługa stacjonarna z deklarowanym adresem instalacji. Pan Tomasz jest zwykłym bucem, który z powodu 5cio dniowej awarii nie chce płacić abonamentu przez 2 miesiące. PS Orange sprawdza, czy w trakcie awarii, z karty klient korzystał, jeżeli nie, to przyznaje rekompensatę. Skoro kl. dostał odmowę, to jednak z tel. korzystał.

    • Bzdurny to jest powyższy komentarz. Rozmawialiśmy z konsultantem Orange i potwierdził, że należy się rekompensata. Dlaczego Pan obraża kogoś i wyzywa? Przykładowo inwalidzie na wózku też Pan każe jeździć po mieście i szukać zasięgu? Czy osoba niepełnosprawna z dysfunkcją ruchową nie ma prawa kupić usługi mobilnej (przecież są tacy klienci)? Skoro nie może korzystać z usługi w miejscu gdzie się znajduje, bo nie działa np. nadajnik należy się rekompensata i to potwierdził konsultant. Tu chodzi jeszcze o jedną rzecz – o dezinformację klienta – raz okazuje się, że tak może mieć zwrot za okres bez usług, a potem, że nie może. Usługa nie działała nie 5 dni a 12. Być może ktoś prowadzi w tym miejscu działalność gospodarczą i przez 8 godzin z tego adresu musi telefonować. Tak trudno pewne rzeczy zrozumieć, ale jak łatwo ocenić.

      • Brak dostępu do zasięgu nie jest argumentem do zwrotu abonamentu. Konsultant który potwierdza że należy się rekompensata niech sam ją wprowadza. Jak tego nie robi to przekazuję zgłoszenie do działu reklamacji i to oni podejmują decyzję zgodna z regulaminem oferty i przepisami telekomunikacyjnym! Gdyby było inaczej, to każdy mógłby zgłosić że nie ma zasięgu np. w środku lasu i nie chce płacić abonamentu. Dla mnie jest to próba wyłudzenia rabatu. PS skoro na początku piszecie o komórce, to po Ch… później jest akapit o telefonii stacjonarnej, manipulacja żeby przedstawić kolege/rodzinę w dobrym świetle. Odnośnie osób niepełnosprawnych nigdzie nie napisałem że nie mogą kupić telefonu, ale tak jak inni muszą liczyć się z tym, że awarie i brak zasięgu mogą się zdarzyć. Chcesz mieć sygnał 24/7-kup sobie stacjonarny i wtedy możesz żądać rekompensaty. lublin 112 w tym art. sięgnął poziomu zwykłego szmatlawca. Nie dostałem rabatu, to poskarżę się w lokalnym serwisie, tvne i sprawie dla reportera. Typowe polskie cybulactwo . Zamiast do orange piszcie od razu do UKE, zobaczymy co powiedzą…

        • Miłego dnia, mamy nadzieję, że ulżyło po tych słowach pod naszym adresem. Proste wyjaśnienie, skoro nie dotarło, trudno.
          Pozdrawiamy.

          • Podzumowujac,piszecie o czymś, o czym nie macie pojęcia.Nie udało się załatwić rabaciku, to zrobimy gów…burze. Dziękuję. Dobranoc.

          • Nadal ktoś nie rozumie. No trudno.

          • Tak. Nie rozumiem roszczeniowego podejścia i burwctwa na zasadzie, bo mi się należy. Ale zawsze warto zgłosić do „tefałenow”, zamiast podejść rzeczowo do sprawy. Zresztą jak widać w powyższym „artykule”.

          • Nadal Pan nie zrozumiał. Naprawdę trudno. Podejście jak najbardziej rzeczowe, ma to pokrycie w relacji klienta oraz stanowisko Orange. Co zostało w materiale przytoczone – stanowisko dwóch stron.

          • Cały czas powtarzacie, że nie rozumiem. Może to jednak wy nie zrozumieliście? Nie zadaliscie sobie nawet trudu żeby sprawdzić regulamin usług, przepisów telekomunikacyjnych, a powołujecie się na to co ktoś wam powiedział. Raz piszecie że rzekomy Pan Tomasz nie może korzystać z tel, a później że jednak w innym miejscu działa. RZETELNE PODEJŚCIE. GRATULACJE

          • W tekście jest informacja o awarii lokalnej, a nie globalnej, więc w centrum działały, ale w miejscu gdzie przebywał nie działały usługi. Także już tutaj widać, że Pan nie zrozumiał. Nie musimy się opierać na regulamin usług, ponieważ wiążące są opinie pracowników Orange, którzy przekazują dwie wykluczające się informacje, czyli nadal Pan nie rozumie przesłania tekstu.

          • Nie, to wy ewidentnie nie rozumiecie, „redaktorzy”. Jeżeli dany pracownik, informuje, że rabat się należy to niech go wprowadza.Skoro tego nie zrobił, to nie do niego należy decyzja, ponieważ, nie on będzie zajmował się sprawą. Najzwyczajniej na świecie powinien powiedzieć, że zgodnie z regulaminem, oferty/umowy, rabat w takich sytuacjach nie przysługuje. Powiedział inaczej i zaczął się problem. Nie zmienia to faktu, że telefon był używany pomimo zgłoszonej awarii, więc DZIAŁAŁ w reklamowanym okresie.

      • Prawo telekomunikacyjne

        Bzdurny to jest artykuł, Rozmawialiście z Doradcą i potwierdził co potwierdził?

        Od kiedy do kontaktów prasy są doradcy? Czy szanujący się dziennikarz nie powinien zwrócić do rzecznika prasowego? Tu masz wyjaśnienie pojęcia. https://pl.wikipedia.org/wiki/Rzecznik_prasowy)

        Pytanie typu „Osoba niepełnosprawna z dysfunkcją ruchową nie ma prawa kupić usługi mobilnej?” co to ma do zasięgu i problemów z nadajnikiem?

        Niech autor tekstu się wysili i znajdzie odpowiedź w regulaminie operatora + prawo telekomunikacyjne! Tu wszystko jest wyjaśnione.

        Prawdziwy dziennikarz zrobiłby to przed publikacją!

        • Odsyłamy do artykułu 471 KC. Tam szanowny Czytelnik znajdzie odpowiedź, dlaczego klientowi jakiejkolwiek sieci należy się rekompensata za brak usługi. Każda przerwa w świadczeniu usług powinna mieć odzwierciedlenie w wysokości rachunku.

      • xxxxxxxxxxfcxdfxf

        Czemy moj post wczesniejszy został zablokowany ?

        • xxxxxxxxxxfcxdfxf

          Zadałem proste pytania pseudo dziennikarzowi czy zna prawo telekomunikacyjne czy czytał regulamin?
          czy wie kim jest rzecznik prasowy ? ze doradca nie jest do kontaktów z prasą?

      • Mało wiecie najwidoczniej o tym, jak Orange i ich przedstawiciele sprzedają usługi byle tylko wyrobić target i dostać premię. Trzeba pamiętać jednak, że to też ludzie i za coś żyć muszą, chociaż przy takiej pracy trzeba mieć mocną psychikę, wielu nie daje rady z wyrzutami sumienia, że muszą tak w żywe oczy robić ludzi w bambuko.
        Najlepsze przekręty to robią na wsiach albo na starszych ludziach. W tym pierwszym przypadku potrafią wcisnąć usługi stacjonarne na mega szybki internet, po kablu, gdzie o żadnym światłowodzie nie ma mowy, są tylko słupy ze starą siecią telekomunikacyjną założoną jeszcze za czasów TP SA kilkadziesiąt lat temu. Na tym nawet 10 Mbps nie da rady wyciągnąć, a w umowie klient dostaje 30 i więcej. Jak taki człowiek zgłosi ten problem, to jedyne co usłyszy, że no niestety, stara instalacja, nic z tym się nie da zrobić (pewnie, bo po co pchać kasę w wymianę kabli, czy puszczenie nowych w ziemi, za dużo roboty) i że tak musi być, najważniejsze że działa, innej oferty niestety nie mają. Odstąpienie od takiej umowy też do najprostszych nie należy, trzeba by się sądować, tracić nerwy i kolejną kasę. W takich miejscach można też zapomnieć o podłączeniu internetu mobilnego, nadajniki są stare, często w sporej odległości, jeśli łapią najwolniejszy internet to jest dobrze, dodatkowo bramki na szybszy internet często są tak ustawiane, że po kilku minutach robią automatycznie disconnect. Ludziom mniej oświeconym nawet do głowy nie przyjdzie sprawdzić szybkości łącza, więc nieświadomi płacą drożej za coś z czego nie mogą korzystać.
        W drugim przypadku, ludziom starszym potrafią wcisnąć takie usługi, z których nawet nie będą korzystać, dajmy na to TV stacjonarne po kablach, do tego potrzebny jest Internet, wiec jeśli taka babcia z dziadkiem chce pooglądać sobie TV, płaci również abonament za Internet, z którego nawet nie korzysta, a niektórzy nawet pewnie nie wiedzą że go mają.
        Tym tematem mogli byście się zająć, bo to jest akurat częsta praktyka, która dotyka bardzo dużo klientów. Może coś by się w końcu zmieniło, jak ludzie byli by świadomi tego co biorą i podpisują, operator stracił by trochę klientów, to zaczęli by bardziej o nich dbać i szanować, bo to co robią obecnie, jest działaniem na ich szkodę.
        Jeszcze większym problemem który ma miejsce u wielu operatorów jest sprzedawanie danych osobowych firmom windykacyjnym i firmom outsourceingowym i to bez zgody i wiedzy klienta.

  18. Mam to samo. Rachunek co miesiac na ponad 300 zl ale uslug zadnych. I jeszcze wywalili mnie z salonu bo jak to ? Wymagam aby internet dzialal ? Zarty? […] !!!

  19. Jak tacie naliczyli dwieście złotych za 9 godzin połączenia z konsultantem przeniosłem nr do Plusa. Skończyły się dziwne, wysokie rachunki. Żadnych problemów z siecią i zasięgiem.

  20. Moje doświadczenia z Orange których nie chcę tu przytaczać spowodowały po wielu latach korzystania z usług tej firmy że zakończyliśmy współpracę.Nikomu nie polecę usług tejże.Ponadto takie postępowanie powoduje utratę klientów,nie tylko tej jednej osoby ale całego łańcuszka osób.Jak wiadomo najlepszą formą reklamy jest ta z ust do ust,a klient nawet jeśli nie ma racji to i tak jest to zawsze klient i należy rozpatrzyć bilans zysków i strat,bo może się okazać że firma zamiast zyskać o wiele więcej straci ,choćby na umowie o światłowód ,internet stacjonarny itp …bo taki klient raz oszukany nigdy nie zaufa komuś kto go tak potraktował.I tyle w tym temacie.

  21. Człowiek z Tetmajera

    Też mieszkam na Tetmajera i nigdy nie miałem problemu z zasięgiem. Połączenia, smsy internet działa bezproblemowo. Artykuł jest stronniczy. Pan Tomasz może nie ma na rachunek i próbował wywalczyć cos co mu się nie należy. Może niech przedstawi dowód billingi ze w reklamowanym okresie nie korzystał z usług. Dziennikarskie dno – gdzie komentarz operatora maja rzecznika prasowego.

  22. Jak ktoś zna przypadek że operator obniżył mu rachunek za brak usług w jakimś tam czasie ,to niech opisze ..ale idę o zakład że się to nikomu nie zdarzylo i nie zdarzy …oni mają przyzwoitość głeboko w poważaniu ,mimo iż w umowach istnieje taki zapis

  23. Play to takie samo dziadostwo, za wyłączenie telefonu od 21 grudnia do 9 stycznia przyznali mi rekompensatę w wysokości 2 zł, słownie dwa złote 😆

  24. Pamietam kiedyś też reklamowałem usługę zasięgu w Plusie oczywiście negatywnie bo z konlluzji odpowiedzi wynikalo ze telefonia komórkowa polega na mobilnosci tzn w Lublinie może nie być zasiegu ale jest w Szczecinie i reklamacja jest niezasadna

  25. Ja uprawiam sex gdzie sie da i nie mowie o tym nikomu.

  26. Przy nie dzialaniu uslugi przysluguje 1/30 abonamentu za kazdy dzien powyzej 24h jak dobrze kojarze z prawa telekomunikacyjnego. Ciekawe czy to byla tylko zwykla awaria czy brak ogolny sieci… natomiast zastanawiam sie nad tym czy ”czytelnik” nie krecil by dymu jak by prawnie dostal zwrotu 2/3 zl z przeprosinami, bo jakos nie wierze aby abonamment mial za sam telefon na 120/150 pln ?. Czytelnik nie chce placic za dwa miesiace jak zrozumialem… na jakiej podstawie takie wyliczenia czemu nie pol roku bo tak wylicze swoje straty moralne 🙂

  27. Chyba ktoś tu z Orange się wpienił i próbuje zahuczeć innych .Miałem problem z tą siecią podobny, usilnie mi wmawiali że w pewnym miejscu w lublinie według ich map jest pełen zasięg sieci więc zaprosiłem ekipę, przyjechali pomierzyli i przeprosili że jednak tego zasięgu nie ma .Problemem tego pana może być albo dom w stylu schron przeciw atomowy (za dużo betonu) albo telefon do d….

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.7668zł -0.54%
    • GBP 4.7654zł -0.13%
    • EUR 4.2853zł -0.12%
    • CHF 3.7989zł -0.09%

    Polub nas

    Materiały wideo

    Skręcała w prawo, zderzyła się z rowerzystą (wideo)
    Tak budowali Maszt Niepodległości. Zobacz timelapse z prac na rondzie im. Romana Dmowskiego
    Lublin/Zamość. Obchody 100. rocznicy odzyskania niepodległości (wideo)
    Kolizja dwóch aut na ul. Głębokiej. Jednemu kierowcy się śpieszyło, drugi nie zachował ostrożności (wideo)
    Przejeżdżał rowerem po przejściu, potrącił go samochód. Zobacz moment wypadku (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    Przed świętami warto zajrzeć na Ryneczek Lubelski
    Kiermasz Bożonarodzeniowy Podmiotów Ekonomii Społecznej
    Masz dużo czasu w weekend? Sprawdź przegląd wydarzeń w Lublinie
    W sobotę kolejne bieganie nad Zalewem Zemborzyckim. Odbędzie się trzecia edycja CITY TRAIL
    W piątek w Lublinie odbędzie się Marsz „Odzyskać Noc”
    x

    Szanowny Czytelniku!

    Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

    Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

    Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

    Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

    Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

    Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

    Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

    Kto jest administratorem danych osobowych?

    Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

    Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

    Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

    • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
    • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

    Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

    Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

    Twoje prawa

    Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

    Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

    * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.