Wtorek, 23 kwietnia 202423/04/2024
690 680 960
690 680 960

Pasażerowie zadowoleni z połączenia Lublina z Rzeszowem. Tak wynika z badań przewoźnika

PolskiBus chwali się badaniami przeprowadzonymi wśród swoich pasażerów. Wynika z nich, że praktycznie wszyscy pasażerowie są zadowoleni z usług. Co więcej, nawet częściej podróżują.

Na przełomie października i listopada 2014 roku, wśród pasażerów podróżujących autobusami PolskiBus na trasie Lublin-Rzeszów, przeprowadzono badanie mające na celu określenie jakości usług świadczonych przez przewoźnika. Pasażerów poproszono o wypełnienie ankiet, w których pytano m.in. o poziom zadowolenia z usług, czym wcześniej podróżowali na tej trasie a także czy jadą tą trasą po raz pierwszy czy kolejny.

Jak się okazało, większość wystawiła przewoźnikowi dobre oceny. Mianowicie 99.8% pasażerów jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych z usług. Co więcej ponad połowa, gdyż 52% podróżuje częściej dzięki nowym połączeniom a 16% pasażerów zrezygnowało z jazdy własnym samochodem, na rzecz autobusu. Łącznie 19,3% podróżnych to nowi lub powracający do transportu publicznego pasażerowie.

Jak informuje Grażyna Fałdyga-Król, Dyrektor Handlowy PolskiBus.com, uruchomienie linii Warszawa – Lublin – Rzeszów okazało się sukcesem. Od momentu uruchomienia linii zostało sprzedanych już ponad 68 000 biletów. – Niezwykle wysoki poziom satysfakcji naszych pasażerów oraz ogromna liczba sprzedanych biletów w tak krótkim czasie jest najlepszym dowodem na to, że linia P7 łącząca Lublin, Warszawę i Rzeszów jest bardzo potrzebna i pożądana przez pasażerów. Chciałabym podziękować za wszelkie głosy poparcia, jakie do tej pory otrzymaliśmy. Już ponad 25 000 osób podpisało się pod apelem wspierającym otwarcie i dalsze funkcjonowanie tej linii – tłumaczy.

(fot. lublin112)
2015-01-13 17:13:45

6 komentarzy

  1. To jest art. sponsorowany? Bo tak sie to czyta. Proponuje troche ochlonac. Mimo ze Polskibus wyprzedza jakosciowo busowe dziadostwo spod bazaru to i tak pozostawia wiele do zyczenia, nie jest i nie powinien byc zadnym wyznacznikiem jakosci – ani na trasach regionalnych, ani tym bardziej miedzynarodowych (bo tam to w ogole cyrk jest, np. jazda 8h+ z jednym kierowca, niedzialajace toalety itd.).

    • jak sponsorowany to ja się o kraków i wrocław dopominam

    • wiesz co… typowy polak, tylko narzekać, biadolić. Ja się cieszę, o wolę bez toalety dojechać do celu niż trzymać kolana na czole przez kilka godzin w busie.

  2. Pluliby Ci w oczy, a Ty powiesz, ze to deszcz pada i jeszcze sie bedziesz cieszyl, ze taki cieply, bos prostak i nie nauczono Cie, kiedy wolno powiedziec: dosc. Sa tacy, co sie ciesza, ze woza ich te busy, na ktore Ty narzekasz – kwestia perspektywy. Cieszcie sie dalej i tkwijcie w tym zascianku, gdzie niedzialajace kible sa powodem do wielkiej radosci.

  3. dobry czy nie dobry nie wnikam bo nie jeżdżę mam tylko tyle do powiedzenia że to że nazywa się polski wogóle nie oznacza że jest polski to przeciez spółka zagraniczna

  4. a mnie interesuje ze jade wygodnie i przede wszystkim tanio. Jest porzadek z bagażami, mam wystarczająco miejsca i nie musze trzymac głowy na kolanach, ani nikt nade mna nie wisi przez pół drogi, bo jedzie na stojaco. Dla mnie super!!!!

Z kraju