Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

W niedzielę na Placu Zamkowym w Lublinie odbędzie się Rodzinny Piknik Motoryzacyjny

Zbliża się kolejna edycja pikniku motoryzacyjnego, w trakcie którego oprócz oferty lubelskich dealerów samochodowych, będzie można skorzystać z wielu atrakcji. Wstęp na imprezę jest bezpłatny.

W najbliższą niedzielę, już po raz trzeci odbędzie się Rodzinny Piknik Motoryzacyjny. Tak jak poprzednie edycje, impreza zostanie zorganizowana na Placu Zamkowym w Lublinie. W programie przygotowano plenerową grę edukacyjną dla dzieci z 11 strefami animacyjnymi. Dzięki nim najmłodsi poznają ciekawostki z Państw jak: Japonia, Francja, Niemcy, Włochy, USA, Korea, Japonia, Hiszpania czy Czechy. Z kolei w strefie relaksu o oprawę muzyczną zadbają najlepsi lubelscy DJ.

Kiedy najmłodsi uczestnicy pikniku będą zajęci zabawą, na dorosłych czekać będzie ekspozycja nowych salonowych aut, czyli możliwość poznania oferty większości lubelskich dealerów samochodów. Przygotowano prezentację aut 11 marek: Mazda, Audi, Citroen, Suzuki, Hyundai, Jeep, Alfa Romeo, Fiat, Volkswagen, Skoda i Seat. Wśród nich nie zabraknie gorących premier nowych modeli z 2018 roku.

Dla miłośników jednośladów przygotowano wystawę zabytkowych motocykli a także specjalną strefę z parkingiem dla motocyklistów z wjazdem od al. Tysiąclecia. Będzie też motoryzacyjna niespodzianka, czyli prezentacja aut niespotykanych, miedzy innymi Porsche 911 Turbo S model z 2018. Do tego symulator dachowania, nauka pierwszej pomocy, badania wzroku a także liczne konkursy i zabawy ze sceny.

Lubelska Grupa Dealerów Samochodowych przygotowała także wspólne rodzinne
grillowanie na świeżym powietrzu. Plac pod Zamkiem zamieni się w teren pikniku. Celem wielkiego grillowania jest wsparcie Domu Dziecka „Pogodny Dom”. Tak jak w poprzednich edycjach, tak i tym razem, cały dochód ze sprzedaży smakołyków z grilla zostanie przekazany na rowerową pielgrzymkę wychowanków do Częstochowy. Impreza rozpocznie się o godzinie 11 i potrwa do godziny 17.


Portal lublin112.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

(fot. materiały nadesłane)
2018-05-16 23:01:35

4 komentarze

  1. Grupa Czeredys kontra Targi MTL

  2. Reklama dźwignią handlu bo czym innym jest ten piknik jak nie zachętą do zakupu.

  3. Szczytny cel ale dochód nie z grilla a z kaźdego salonu jeden sprzedany samochód na Dom Dziecka.

  4. dziś pytanie, dziś odpowiedź

    jaka to Lubelska Grupa Dealerów Samochodowych, skoro wszystkie te marki w Lublinie mają jednego właściciela?

Z kraju