Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Nie żyje rowerzystka potrącona przez audi

Wczoraj w Kąkolewnicy doszło do zdarzenia drogowego z udziałem rowerzystki. Kobieta w wyniku odniesionych obrażeń zmarła po przewiezieniu do szpitala.

Do wypadku doszło w sobotę po godzinie 8 na ul. Ks. A. Kornilaka. Jak wstępnie ustalili policjanci pracujący na miejscu zdarzenia, 21-latek kierujący pojazdem marki Audi 80, podczas wykonywania manewru skrętu w lewo na skrzyżowaniu drogi powiatowej z gminną, nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu kobiecie jadącej rowerem. Doszło do potrącenia 63-latki.

Na miejscu interweniowały służby ratunkowe. Poszkodowana cyklistka została przewieziona do szpitala. Niestety tam kobieta zmarła.

21-latek został zatrzymany do dyspozycji prokuratora. Samochód oraz rower zabezpieczono do badań. Radzyńscy policjanci ustalają dokładne okoliczności wypadku.

(fot. lublin112.pl – ilustracyjne)

8 komentarzy

  1. No to jeszcze jedno dziecko nie umiało się bawić samochodzikiem…

  2. „samochód i rower zabezpieczono do badań”…niech mi ktoś wytlumaczy czego będą szukać podczas tych badań ? …skoro przyczyna jest podana i oczywista …”nie ustąpił pierszeństwa rowerzystce „…czy w rowerze były sprawne hamulce i odpowiednio napompowane koła ? ….a w aucie była gasnica i trójkąt ? ….czy w tym popierd…lonym kraju pełnym jakichś chorych przepisów ,jest ktoś na tyle mądry zeby mi wytłumaczyć coż takiego można znależć podczas takich badań tych pojazdów ,,co miało by wpływ na wymuszenie pierszeństwa ? przebadać to należy wzrok i umysł kierowcy ,czy aby na pewno na kierowcę się nadaje ,a nie rower i samochód …

    • Kilka lat temu, w wypadku zginą mój kolega. Typowa czołówka. Pojazd dostawczy zjechał na jego pas. Busa którym kierował kolega badali przez pół roku. Czego szukali? Skąd, po co i komu potrzebne takie pierdoły? kto za to pieniądze bierze? Samochód jak powszechnie wiadomo sam z siebie nie zabija. Też nie rozumiem takich działań, ale może znajdzie się ktoś mądrzejszy kto widzi w tym sens i logikę…

      • To tak samo jak pociąg przypieprzy jakiejś gapie, która nie dostrzega zamkniętych zapór i znaku STOP na przejeździe kolejowym – najpierw sprawdza się czy maszynista trzeźwy.
        Przy tym na tyle dobrze, że całego składu wraz z lokomotywą nie „zabezpiecza” się do badań.

      • brawo 🙂 podzielam treść komentarza 🙂

      • Samochód sam z siebie nie zabija, ale jeśli się go nieprawidłowo użytkuje, lub tez źle serwisuje, albo nie serwisuje w ogóle, to może się do przyczynić do tego, że wypadnie z drogi, albo wjedzie na czołówkę. Temu robi się takie badania, aby ustalić dokładną przyczynę.

    • Mec za mniej niż 10.000zł nie robię

      Pojazdy uczestników są zabezpieczone dla biegłych, kluczowa dla sprawy będzie opinia co do przebiegu i przyczyn zdarzenia, nigdy nic nie jest tak oczywiste jakby się mogło wydawać, wiem to z praktyki. Jeżeli by nie zabezpieczyli byłby to ,,wielbłąd,, i ukłon w stronę obrońcy podejrzanego. Dla laika za trudny temat. Dlatego nie jesteś adwokatem, sędzią, prokuratorem.

  3. Kiedy w końcu w Polsce zacznie się budować ścieżki dla rowerów chodniki dla pieszych itp….? Łatwiej zakazać dieslom wjazdu do miast i się tym chwalić….

Z kraju