Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Lubelska firma będzie wozić pasażerów po Lublinie. Ośmioletni kontrakt dla BP Tour

Nie pomogły odwołania jak i skargi składane przez konkurencję. Po raz kolejny okazało się, że wygrana w przetargu spółki BP Tour była zasadna.

Jest już pewne, przez osiem lat część kursów lubelskiej komunikacji miejskiej będzie obsługiwała lubelska spółka BP Tour. Od lutego 2015 roku 16 autobusów przegubowych należących do tej spółki, będzie wozić pasażerów na liniach 9, 10, 17, 18 i 55 w dni powszednie, zaś w soboty na linii 10 a w niedzielę na linii 28. Z kolei w wakacje będą to linie 8, 17, 18, 37 i 40 w dni powszednie a w soboty i niedzielę linie 8, 25 i 37. Firma zaoferowała fabrycznie nowe przegubowe autobusy mercedes conecto, takie same jakie wożą już lubelskich pasażerów w barwach MPK.

Ogłoszony w pierwszej połowie b.r. przez Zarząd Transportu Miejskiego przetarg, wygrała spółka BP Tour. Jednak jej konkurent, firma Meteor z Jaworzna, nie zgodziła się z jego wynikiem i zaskarżyła go do Krajowej Izby Odwoławczej. Zdaniem firmy, BP Tour wygrała przetarg niesłusznie. KIO po przeprowadzonym postępowaniu wydała wyrok, że przetarg ma zostać powtórzony. Jednak po raz kolejny okazało się, ze oferta lubelskiej spółki jest najkorzystniejsza.

Za ośmioletni kontrakt na przewozy lubelskich pasażerów BP Tour dostanie 70,8 mln zł. Spółka z Lublina jest znana bardziej pasażerom komunikacji międzymiastowej. Od 1997 roku świadczy usługi przewozowe zarówno turystyczne jak i w regularnej komunikacji międzymiastowej. Ich busy kursują m.in. do Parczewa, Białej Podlaskiej, Wrocławia, Poznania, Częstochowy, Gdyni czy Krakowa.

(fot. lublin112 – zdjęcie ilustracyjne)
2014-10-08 17:08:37

11 komentarzy

  1. 34 by się przydało rano przegubowe… tyle szkól jest… o 8 albo o 13/14 to nie da się wejść.

  2. I znowu na linii 10 będzie maniana i czekanie na autobus jak na zbawienie…

  3. I co? I dalej tylko umowa zlecenie? 😀 Zabawnie, oj zabawnie 😀

  4. młody kierowca z MPK

    Wygrali przetarg, ale same autobusy nie będą jeździć, potrzebni są kierowcy, jak będą płacić więcej niż 1,5 tysiaka netto to będą chętni do przejścia z MPK, które mało płaci, dużo i coraz więcej wymaga, a kierowcy z czystej „wdzięczności” coraz częściej wykręcają się dupami i odchodzą byle gdzie, aby dalej od tej dziadowskiej firmy

    • myslisz chlopcze nie w tej mierze pomysl o przyszlosci w MPK – zarobisz jak piszesz 1500 zl – ale pomysl o socjalu ;jestes mlody urodzi ci sie dziecko przypuszczam ze twoje w MPKmasz za to kase umrze ktos z rodziny masz kase im dluzej robisz masz wysluge firma ubierze cie we wszystko oprocz skarpet i w tym wypadku ty jestes dziadem frajerze

  5. Wozi też PKS z innego miasta. Ale państwo T.K. i J.P. z PKS Wschód/LLA oraz pan J.S. z ratusza skutecznie roz***ili nawiększego lubelskiego przewoźnika. Więc zamiast lubelskiego PKS-u mamy inny. Brawo…

  6. Nic mi nie mów o lubelskim PKS-ie. Powinno się to dawno zaorać. Dwa lata temu wymieniałem opony w PKS-ie na Hutniczej. Zajęło im to dwie godziny!!! Równo o 10.00 wszyscy na raz rzuci robotę i na 15 minut poszli na śniadanie!! Pomijam fakt, że oni pierwszy raz widzieli opony z czujnikami ciśnienia i poszli do sąsiedniego warsztatu poradzić się co z tym zrobić. Mentalność tych ludzi pochodzi z przełomu gomułko-gierkowskiego. Jeśli wszyscy tak pracują, to żaden zastrzyk kasy i żadna restrukturyzacja im nie pomoże.

  7. Wcale to nie jest pewne. Jeszcze mogą się odwoływać 😉

  8. To Pani dyrektor w ratuszu Kamińska-Smażewska postawila na swoim aby wygrała firma z ktorej jej brat pan Kamiński czerpie mamonkę.Zreszta jak miało by być inaczej,gdy przetarg pisany pod tą firmę?Że do odpowiednich jednosek to nie dotarło?

  9. O proszę… Braciszek! Jaki ten świat mały.

Z kraju