Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

Moja Komenda: Wszystkie jednostki Policji na wyciągnięcie ręki

Kilka dni temu pojawiła się aplikacja dla użytkowników smartfonów „Moja komenda”. Jest to pierwszy mobilny przewodnik po polskich jednostkach Policji przygotowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych.

Aplikacja powstała z myślą ułatwienia obywatelom lokalizowania i komunikowania się z komendami i komisariatami w całej Polsce. Będąc w sytuacji zagrożenia lub konieczności nagłego kontaktu z policją, dzięki aplikacji w prosty sposób można odnaleźć najbliższą jednostkę, a następnie sprawdzić, jak najszybciej do niej trafić.

Usługa została przygotowana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i zawiera bazę teleadresową wszystkich komend i komisariatów w Polsce. „Moja Komenda” to także zbiór wiedzy o realizowanym przez MSW Programie Standaryzacji Komend i Komisariatów Policji. Program zakłada polepszenie warunków obsługi obywateli oraz miejsc pracy dla funkcjonariuszy.

Aplikacja ułatwia natychmiastowy kontakt poprzez specjalną ikonę słuchawki. Program po kliknięciu w nią automatycznie połączy nas z wybranym numerem. Po otwarciu aplikacji pokazują nam się jednostki policji, które są najbliżej. Ułatwia to również mapa z drogą dotarcia do komendy czy komisariatu.

Więcej o programie:
– praca w trybie offline
– wyszukiwanie najbliższych jednostek policji
– prezentacja komend i komisariatów na mapie
– wytaczanie trasy do wybranej jednostki policji (w trybie on-line)
– nawigacja do wybranej jednostki policji (w trybie on-line)
– widok street view w miejscu lokalizacji komendy lub komisariatu
– informacje na temat prac prowadzonych w ramach Programu Standaryzacji Komend i Komisariatów Policji
– połączenie z wybraną jednostką jednym kliknięciem
– wyszukiwanie komend i komisariatów po adresie, nazwie jednostki, mieście lub kodzie pocztowym.

Aplikacja dostępna tutaj – kliknij !

2014-10-04 09:46:37
(fot. lublin112.pl)

5 komentarzy

  1. Ta.. Tylko na android 😉 a uzytkownicy innych smartfonow niech sobie radza po staremu….

    • Ciupciasek zwyczajny

      „osc” – zaraz i od teraz masz na Androida, a jak za pięć lat pomyśli (i weźmie za to pieniądze) może zrobią Ci niespodziankę i będziesz miał na te swoje „inne” smartfony.

      • taa.. tylko na telefony komórkowe 😉 a użytkownicy starych telefonów stacjonarnych na korbkę niech sobie radzą po staremu…

  2. Pan Sołtys z Lublina

    Zupełnie niedawno wmawiano nam dobrodziejstwa płynące z systemowego uruchomienia numeru alarmowego 112, który miał działać tak cudownie, że załatwiałby niemal wszystkie bolączki tego świata zaraz i natychmiast, albo nawet jeszcze szybciej..
    Przed wczoraj, moja żona pracująca jako kierowca trolejbusowy zauważył, że na skrzyżowaniu Ulic Kunickiego i Reja stojąc w miejscu, drepcze mężczyzna ubrany tylko w pidżamę wymachujący saszetką trzymaną w wyciągniętej ręce. Nie było by może w tym nic dziwnego, ale po wykonaniu tzw. kółka na swoim rozkładzie, czyli za około 40 minut zobaczyła, że mężczyzna ten nadal drepcze w tym samym miejscu.
    Zadzwoniła więc na numer 112. Po około 7-10 minutach oczekiwania odebrała to jakaś dyżurna bżdziągwa, której żona przedstawiła całe zaobserwowane zjawisko.
    „Bździągwa” po wysłuchaniu relacji powiadomiła żonę, że przełącza ją do oficera dyżurnego Policji. Po ponownym tłumaczeniu o co „kaman”, pan dyżurny poprosił, żonę, żeby zadzwoniła do Pogotowia Ratunkowego, ale jak żonie już popuściły nerwy i wypowiedziała się na temat dyspozycyjności pana dyżurnego „oficera”, ten zmiękł i łaskawie obiecał wysłać patrol „do wstępnego ustalenia” o co „kaman” na miejscu wskazanym przez żonę.
    Calość zajęło żonie około 20 minut. Szczęśliwie miała w tym czasie kolację.
    Tak działa to co miało być „alarmowe” i natychmiastowe. Teraz pobierzcie aplikację. Poszukiwanie pomocy zajmie Wam nie 20, a może tylko 19 minut.
    Powodzenia w niesieniu pomocy sobie i innym.

  3. Teraz to mają awarię systemu i nie mogą sobie poradzić,a tu takie mają być zmiany.Wstyd mi za policję…..Brak słów……

Z kraju