Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Kolejny wypadek na skrzyżowaniu ulic Krochmalnej i Diamentowej w Lublinie

Jedno z najbardziej zdarzeniowych miejsc w Lublinie nie daje o sobie zapomnieć. Dzisiaj po raz kolejny zderzyły się tam dwa auta.

W sobotę około godziny 15:00 na skrzyżowaniu ulic Krochmalnej i Diamentowej w Lublinie po raz kolejny zderzyły się dwa pojazdy. Wstępne ustalenia funkcjonariuszy lubelskiej drogówki wskazują, że kierująca oplem kobieta, jechała od strony ul. Jana Pawła II.

Wykonując manewr skrętu w lewo, w stronę dworca PKP, zignorowała znaki drogowe i wjechała na skrzyżowanie wymuszając pierwszeństwo przejazdu na jadącej od strony ul. Diamentowej skodzie.

Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespół ratownictwa medycznego i policja. Jedna osoba, kierująca oplem kobieta, została przetransportowana do szpitala. Badanie alkomatem wykazało, że obie kierujące były trzeźwe. Policjanci ustalają teraz szczegółowe okolicznosci zdarzenia.

Kolejny wypadek na skrzyżowaniu ulic Krochmalnej i Diamentowej w Lublinie
Kolejny wypadek na skrzyżowaniu ulic Krochmalnej i Diamentowej w Lublinie
Kolejny wypadek na skrzyżowaniu ulic Krochmalnej i Diamentowej w Lublinie
Kolejny wypadek na skrzyżowaniu ulic Krochmalnej i Diamentowej w Lublinie

(fot. lublin112)
2016-10-08 16:58:28

21 komentarzy

  1. Pseudorondo zbiera swoje żniwo.

    • raczej pseudokierowcy…. tyle się o tym gada w mediach bez przerwy i wraz się tłuką… zero wyobraźni, nie może pajac na podporządkowanej nigdy zaczekać, zwłaszcza jak na jezdni jest śluz po deszczu… jedno do czego można się technicznie przyczepić to całkowicie spartaczone wyprofilowanie jezdni na zakręcie dla jadących od Diamentowej w stronę Jana Pawła II, ale tego przypadku to nie dotyczy.

  2. Nie. To pseudowyszkoleni niedzielni drajwerzy pokazuja przy sobocie ze prawko znalezli w Laysach i powinni powrocic na swoje wichury i tam po ciemku jezdzic do sklepu po smalec a nie pchac sie do miasta. Niestety w miescie jest ciut wiecej znakow niz jeden zarosniety stop przy przejezdzie kolejowym.

    • G prawda. Akurat w tym miejscu problemem jest co innego – łuk drogi, przez który trudno jest ocenić rzeczywistą odległość/prędkość pojazdu z prawej.
      Niezauważanie znaków w części przypadków też pewnie odgrywa rolę. Ale w sumie jak się napier… te znaki gdzie popadanie, to się nie ma co dziwić, że ludzie przestają na nie reagować. Tak po prostu działa ludzki mózg.

      • A może ludzie tam jeżdżą zbyt szybko? W końcu lądowanie na filarach wiaduktu nie bierze się z poślizgów przy niskich prędkościach, ale z ułańskiej fantazji. Ludzie jadący od Diamentowej/Wrotkowskiej nie jadą 40/50km/h tylko szybciej.

        • Panie jaki geniusz!!!
          Tylko że tłuką się o ten wiadukt z drugiej strony.
          A tak prostując Twoją wypowiedź to na tym „morderczym” łuku trzeba lecieć dobrze ponad 100 km/h żeby spotkać się z filtrem tego wiaduktu.
          Pomyśl zanim coś napiszesz!

          • Z obu stron się tłuką, bo z obu stron jadą zbyt szybko. Od strony Krochmalnej jest ślad w postaci daty śmierci. Z drugiej też wpadają.

      • jak nie potrafisz ocenić prędkości innego pojazdu to skieruj się na badania psychomotoryczne. Stoi jak byk znak STOP to stój jak jadą samochody po drodze z pierwszeństwem

  3. Co stoi na przeszkodzie, by przerobić to skrzyżowanie na rondo z pierwszeństwem dla osób na rondzie? Jest tam na tyle dużo miejsca, że część relacji będzie bezkolizyjna, czyli ruch od JPII w kierunku Diamentowej może jechać bezkolizyjnie, podobnie skręt od Diamentowej na Krochmalną i z Krochmalnej w kierunku JPII. Miejsca jest dużo i nie wiem po co i na co ktoś czeka? Na kolejnym skrzyżowaniu to samo – skrzyżowanie z Wrotkowską – przecież tam też jest bardzo dużo miejsca – dlaczego nie przerobić tego na prawdziwe rondo, a nie postawiono znaki STOP, które ignorują wszyscy z Policją włącznie?

    Ktoś liczy na postawienie sygnalizacji, czyli wydania jeszcze więcej pieniędzy?

    • W jakim celu dodatkowo inwestować w coś co za chwilę będzie przebudowane? Wdać wielu nie jest na bieżąco z planami Ratusza i prześciga się z pomysłami poprawy sytuacji. To kierowcy powinni zainwestować w myślenie i wyrypiać gały na znaki.

      • Od kiedy tam jest problem z wypadkami? Od zawsze? Nikt nic tam nie zrobił przez tyle czasu – jakie ściganie się? Z czym? A co obecnie Ratusz planuje tam zrobić?

        Jedną z przyczyn wypadków w tym miejscu jest duża prędkość pojazdów od strony Diamentowej/Wrotkowskiej, a jakie plany są z kolejnym skrzyżowaniem – Wrotkowska/Diamentowa? Też Ratusz coś chce zrobić i dlatego doraźnie postawił znak STOP?

        Boję się kolejnych pomysłów Ratusza, bo dzięki nim na rondzie Kowcza (JPII/AK) i buspasom – są korki.

        A może problem magicznie się rozwiąże dzięki przedłużeniu Dywizjonu 303 do Wrotkowskiej? Tylko, że obecny stan tych skrzyżowań spowoduje jeszcze większe problemy, bo ludzie stoją na skrzyżowaniu, zamiast z niego zjeżdżać.

        A może Trasa Zielona? Bob, co Ratusz chce zrobić, że będzie lepiej?

        • Poszukaj w necie. Dwie minuty i znajdziesz. Ogłoszono przetarg na dokumentację techniczną i 2017 ma być gotowa.W skrócie: od wiaduktu do mostu estakada pod spodem rondo ze światłami.Jak Lublin wcześniej nie zbankrutuje pod przewodem p.Żuka, w 2020 problem zniknie. O szczególy zatroszcz się sam

          • Urzędnicze gadanie, nie opłaca się bo za 4 lata problem zniknie. Do 2020 roku jest właśnie jeszcze 4 lata i przez ten czas ludzie będą się tam rozbijać i tracić zdrowie. Koszt zmiany organizacji ruchu jest niewielki w porównaniu do korzyści i już dawno powinno być to zrobione.

          • Bob przestań palić tyle marihuany!

          • Przerobienie tego skrzyżowania na rondo to:
            – znaki
            – wydzielenie pasa w relacji JPII/Diamentowa od strony JPII
            – wymalowanie pasów

            Koniec. Odpada większość problemów tego skrzyżowania. Oczywiście – na początku będą korki, bo zmieni się układ, ale w niektórych relacjach przejazd będzie prostszy. Pomóc to może także rowerzystom i pieszym, bo zamiast uważać na 2-3 pasy pełne samochodów jadących szybko pozostanie po 1 pasie szybkim plus 1-2 pasy startujące z ronda.

            Jak wyglądają plany urzędnicze można sprawdzić na przykładzie przedłużenia Dywizjonu 303 – miał być chyba już w tym roku. No właśnie – co ze skrzyżowaniem Wrotkowska/Diamentowa?

    • To rondo ma niewłaściwy kształt, by zostać prawdziwym rondem, a argumenty, że na wsiach rondo potrafi być kwadratowe są nietrafne, bo my jesteśmy Miastem Inspiracji, a nie jakąś wsią i u nas się nie da. Urzędnicy ZDiM-u mają kolejną krew na rękach.

    • Zmiana organizacji bez przebudowy, to dopiero zbierze żniwa. Wszyscy będą jechać na pamięć i trzeba będzie zatrudnić na dyżury 24h policję, straż i pogotowie.

  4. Mój kóń zadem bije na cerwone znaki na szosie i som wi ze trza trrrr robić.

  5. ale to jest rondo 😉 od dziś !
    Czytać tablicę na środku 😉 Nawet święcenia przeszło ….

    • … a nie to jednak to drugie „rondo” zostało rondem. One takie podobne do siebie 🙂
      Może i to zostanie poświęcone i zostanie rondem… z nazwy.

  6. Dobrze, że nikomu nic poważniejszego się nie stało.

    Właściciel pojazdu poszkodowanego dostanie bezpłatne auto zastępcze do momentu wypłaty odszkodowania za szkodę całkowitą.
    W Lubinie jest oddział ogólnopolskiej wypożyczalni samochodów.

Z kraju