Piątek, 29 marca 202429/03/2024
690 680 960
690 680 960

To już ostatnie dni znanej sieci sklepów. Aldiki zmieniają barwy z czerwonego na zielone

Trwają prace związane z przystosowaniem sklepów sieci Aldik do standardów Stokrotki. Pierwsze sklepy już zmieniły barwy.

Zgodnie z zapowiedziami właściciela sieci sklepów Aldik, trwa wygaszanie marki i przystosowywanie obiektów handlowych do standardów, jakie obowiązują w sieci Stokrotka. Klienci od początku miesiąca otrzymują już paragony z nową nazwą. Teraz przyszedł czas na wnętrza sklepów, jak też ich otoczenie.

Zmieniany jest zarówno wystrój sklepów, ustawienie regałów, oraz oczywiście logo. Wycofano niektóre pozycje asortymentowe, na ich miejsce pojawiły się nowe produkty. Jako jedne z pierwszych, na Stokrotki przekształcone zostaną Aldiki zlokalizowane przy al. Kraśnickiej i Tatarakowej w Lublinie. Intensywne prace prowadzone są w kolejnych obiektach.

Pierwszy sklep sieci Aldik powstał w 1991 roku w Lublinie. Następnie corocznie otwierano kolejne obiekty handlowe. Początkowo tylko w na terenie Lublina, jednak z uwagi na zainteresowanie klientów, a także dobre wyniki finansowe, w 1997 r. zapadła decyzja o ekspansji na inne miasta, nie tylko województwa lubelskiego.

Sklepy powstały m.in. w Rzeszowie i Stalowej Woli. W 2012 sklepy zostały przejęte przez litewską spółkę Maxima Grupe. Nowy inwestor zaczął otwierać kolejne sklepy, m.in. starał się podbić rynek Warszawski. Sklepy zostały przebudowane, zyskały nowoczesne wnętrza oraz odświeżone logo.

Decyzję o likwidacji Aldików podjęto po tym, jak Maxima Grupe zakupiła sieć sklepów Stokrotka. Dla spółki bardziej korzystne okazało się rozwijanie jednej sieci sklepów, niż równoległe prowadzenie dwóch odrębnych marek. Tak jak podejrzewano, na rynku pozostała silniejsza sieć, jaką jest Stokrotka. Zgodnie z planem, integracja obu firm zakończy się jesienią.

101

(fot. lublin112)
2018-09-12 20:38:55

12 komentarzy

  1. Kilka miesięcy temu pisaliście, że Stokrotka sprzedała się Aldikowi i będą pod ich barwami. No kaman, skąd nagle ta zmiana? A tak, wiem, bo jednak się okazało, że jest inaczej. Tylko że jak po tym fake newsie pytałem się o to pracowników Stokrotki to mówili ze zdziwieniem, że jednak Stokrotka przejmuje Aldiki…

    • Nie było takiej informacji, że Stokrotka będzie w barwach Aldika.

    • Właściciel ALdików kupił Stokrotki. Ale z racji że marka stokrotka jest bardziej rozpoznawalna i ma znacznie większy zasięg terytorialny to Aldiki zostaną zamienione marką ze Stokrotką. Czysta kalkulacja która marka ma większy potencjał.

  2. I ceny to DRAMAT…. na Czechowie po zmianie cen za zwykła szynkę konserwową 54 zł / Kg
    A na większości produktów wzrost cen o 20%.

    Te stokrotki zmieniane z Aldików to szybciej bedą świecić pustkami niż zdążą pracownikom nowe umowy przedstawić.

  3. Wieśsław jezdem...

    Kto, kogo wykupił i pod jaką barwą będzie darł z klienta ile się da jest nie istotne, bo i jedni i drudzy są siebie warci.
    Co widać , słychać i czuć (po kieszeniach).

  4. I to jest dramat bo ceny w Stokrotkach to jakiś dramat w porównaniu z nowym Aldikiem.
    Wkurza mnie ten cały marketingowo brandowy bełkot o rozpoznawalności marki. Sklepy osiedlowe są dla mieszkańców osiedla i nikt tu z drugiego końca lublina nie przyjeżdża. Na co babciom ze starego osiedla taka zmiana? Zmiana LOGO i podniesienie cen nie wpłynie na zwiększenie sprzedaży. Jeśli ktoś ma do sklepu 100m to choćby to był Miras & Miras z przyzwoitą ofertą to i tak będzie tam chodził i tak i żadna droga Stokrotka nie jest tu potrzebna.

  5. Ciekawe co się stanie z Adikiem na Węglarza, bo przecież niedaleko, po drugiej stronie ulicy jest już Stokrotka.

  6. ~Karty rozdaje zyd

    I takim sposobem karty rozdaje zyd litewski.
    Polak ma tylko łykać dziennie 5h reklam, brać kredyt /pożyczkę! konsumować – i do roboty za 1200zl/po 12h.

  7. Dziadostwo!

  8. Dokładnie, Aldik tani nie był ale po zmianie na stokrotkę ceny skoczyły odczuwalnie w górę. Zmiana była chyba tylko po to żeby lepiej kabzę sobie nabijać .

Z kraju