Piątek, 19 kwietnia 202419/04/2024
690 680 960
690 680 960

Czołowe zderzenie dwóch aut. Kierujące pojazdami trafiły do szpitala

W czwartek w Wólce Plebańskiej doszło do czołowego zderzenia dwóch aut. Obie kierujące pojazdami trafiły z obrażeniami ciała do szpitala.

Do wypadku doszło wczoraj po godzinie 16 w miejscowości Wólka Plebańska. Policjanci ustalili wstępnie, że 36-latka kierującą skodą, w trakcie wyprzedzania wpadła poślizg, a następnie auto zjechało na przeciwległy pas ruchu i czołowo zderzyło się z jadącym z naprzeciwka renaultem, kierowanym przez 27-latkę. Po zderzeniu jeden z pojazdów znalazł się w przydrożnym rowie.

Na miejscu interweniowały służby ratunkowe. Obydwie kierujące trafiły do szpitala. W chwili zdarzenia były trzeźwe.

Trwa ustalanie dokładnych okoliczności wypadku.

68-104959

68-104957

2017-05-12 11:11:12
(fot. Policja Biała Podlaska)

13 komentarzy

  1. Studętkom jezdem to wiem że....

    Wypowiem się optymistycznie – Jak pięknie rozsypały sie te autka.
    Każdemu sie może zdarzyć.

  2. Grabarz samotnie wychowujący dzieci

    A ja nie mogę pojąć dlaczego z pośrednictwa Szpitala skorzystały – u „producenta” taniej.

  3. Kumulacja

  4. CZy tanm jest mimo długiej prostej podwójna ciągła ?

  5. Jest podwójna ciągła bo za chwilę jest zakręt(nie widać na zdjęciu)

  6. Podwójna ciągła nie pomoże jak rozumu brak. Niedługo miejsce do wyprzedzania to będzie rzadkość na polskich drogach bo włodarze wszelkiej maści zamiast budować nowe drogi lub remontować istniejące wszędzie gdzie mogą stawiają zakazy i ograniczenia np. od Lublina do Nałęczowa teren zabudowany ciągnie się przez kilkanaście kilometrów a po wybudowaniu chodnika w Tomaszowicach, gdzie przed remontem było 70 na godz podciągnięto teren złożony z łąk jako teren zabudowany (trawą) i jeszcze obniżono prędkość do 40 na godz ( wybudowanie chodnika pogorszyło bezpieczeństwo 🙂 ) a teraz łatają dziury w dziurach po raz nasty.
    I czy nikogo nie zastanawia, że teraz przede wszystkim bohaterami tych wiadomości są kobiety?

    • O ile sekund czy minut wydłużył się czas przejazdu po wprowadzeniu tych zmian?
      Wg Ciebie nie poprawia się stan dróg? S17, czy obwodnica Lublina to nie są nowe drogi? W samym Lublinie: też trochę dróg przybyło w dobrym standardzie (jak na drogi w mieście): przedłużenie JP2, Zelwerowicza, przedłużenie Solidarności, Poligonowa, Mełgiewska, BMC w budowie, skrzyżowanie Ducha w budowie, drogi w okolicach stadionu.

      • Coś tam się dzieje ale np. na tzw. dojazdówce do s17 szerokiej drodze o dwóch pasach praktycznie bez skrzyżowań ograniczenie do 60 km/h gdzie wcześniej na zdezelowanej 1000 latce jest 70. W takim wypadku na reszcie dziurawych wąskich dróg powinno być 20 na godzinę. Chodzi mi o bezsens działań decydentów bo takie ograniczenie na takiej drodze tylko irytuje kierowców (kto naprawdę jechał 60 km/h po takiej drodze wie o czym mówię) a przez to pogarsza tylko bezpieczeństwo bo wkurzony kierowca to zły kierowca. Każdy powinien w trakcie jazdy zachować rozsądek a same zakazy i nakazy nic nie dadzą. To co głoszą media, że w naszym kraju 70 proc. kierowców przyznaje się, że łamie przepisy świadczy tylko o tym, że większość rozwiązań nie służy kierowcom tylko bezpieczeństwu odpowiedzialnych za drogi bo winny kierowca bo było ograniczenie czy zakaz wbrew jakiemukolwiek zdrowemu rozsądkowi bądź logice. Temat rzeka tylko policja się cieszy bo znak był i nie ma przeproś tylko płać ( na 500+)

  7. Spotkały się dwie kobietki na środku drogi, teraz pogadaja w szpitalu – jedna w dobrym humorze bo z OC drugiej się wyklepie a i może jakieś odszkodowanie „na waciki” dostanie. Druga natomiast, ta mądrzejsza – jeśli AC brak, to kupkę kasy na klepanie lub nowe autko, na waciki już może nie starczyć 🙂

    • Młodsza niewinna ma połamane 2 ręce i 2 nogi więc szczesliwa nie jest

  8. A wracając do wypadku, droga prosta wokół pusto a podwójna ciągła. I to nie pomogło. To może teraz jeszcze trzecią domalują i tak aż do całkowitego zamazania asfaltu a na koniec zakaz wjazdu 🙂

    • Spermownik skuteczny

      Na takie okazje, gdzie linia ciągła to dla wielu pasjonatów motoryzacji, to za mało, należałoby, zamiast linii ciągłej, ustawiać np. 70 centymetrowy murek rozdzielający, a po drugiej stronie stosownej głebokości rów wyłapujący odbijających się od środkowego murka.
      Wiem, wiem – drastyczne, ale jakie byłoby skuteczne.

Z kraju