Do Aqua Lublin przyszedł dziś Milionowy Klient
16:30 20-07-2018
Dzisiaj o godzinie 11:29, po niecałych trzech latach funkcjonowania, kompleks Aqua Lublin powitał swojego Milionowego Klienta. Tym wyjątkowym gościem okazała się Pani Anna, która wraz z mężem i dwójką dzieci odwiedziła Aqua Lublin.
Pani Ania wraz z rodziną została powitana balonami i konfetti. W ich ręce Zarząd Spółki MOSiR „Bystrzyca” wręczył nagrodę w postaci rodzinnego karnetu NO-LIMIT, upoważniającego do korzystania ze wszystkich atrakcji obiektu do końca 2018 roku oraz torby upominków dla całej czwórki, idealne na kolejne wizyty w Aqua Lublin.
2018-07-20 16:27:07
(fot. nadesłane MOSiR)
Zobaczcie kroniki filmowe z czasów PRL’u. Ta sama propaganda !
taką samą PRL’owską propagande od lat stosowali i stosują nadal z powodzeniem kaptalistyczni przedsiębiorcy w stanach czy w zachodniej europie
Ciekawe czyja to rodzina
jak czyja, właściciela Buhehehe
To się spierdział Mosir Bystrzyca i wynagrodził sowicie… niech lepiej wróci do tradycji i wręcza w takich okolicznościach rakietki do pong ponga. Czekamy na kolejnego szczęśliwca za trzy lata. Dziady, o czym tu pisać.
Mosir miał szczęście, że milonowym klientenm nie był delikwent co się zesrał w basenie, bo by srał za darmo przez kolejne pół roku. Oszczędził tym samym na kasarku.
Nie ma się czym jarać cenny jak na Lubelskie bardzo wygorowane i pustki tyle co raz na ile się ktoś zesra . Kiedyś na początku byla obniżka ceny w październiku o ileś tam procent to kolejki po pół godziny się czekało i podejrzewam że czek dzisiaj ktoś by odbierał z rok wcześniej ale po co lepiej dowalić z grubej rury i płakać że nie ma zysków
Ktoś musi utrzymywać darmo zjazdów z mosiru