Wtorek, 16 kwietnia 202416/04/2024
690 680 960
690 680 960

Airport Lublin: Gęsta mgła nad lubelskim lotniskiem utrudnia lądowanie

– Od kilkunastu minut nad lubelskim lotniskiem krąży samolot Lufthansy – poinformował nas Czytelnik. Maszyna nie mogła wylądować ze względu na gęstą mgłę nad płytą lotniska.

Kilka minut temu pilotowi samolotu Lufthansy udało się bezpiecznie wylądować na lubelskim lotnisku. Po kilku podejściach maszyna bezpiecznie wylądowała. Utrudnienia z posadzeniem maszyny na płycie lotniska były spowodowane gęstą mgłą utrzymującą się od rana w naszym regionie.

Jeżeli sytuacja się nie polepszy należy spodziewać się, że kolejne loty mogą zostać przekierowane na inne lotniska.

W przypadku Lufthansy to pilot zadecydował o lądowaniu.

Dzisiaj na lubelskie lotnisko planowane są dwa przyloty Eurolotu (z Gdańska i Mediolanu).

2015-02-15 12:13:01
(fot. flightradar24.com)

20 komentarzy

  1. chyba maja ten system co pomaga w ladowani

  2. A co z tym systemem ILS?zaparował i nie rabota.

  3. Kułwa systemy mają ale na papirku chyba tylko jebiot twoja mać 😉

  4. Chyba jesteście jacyś niedojebani bo o ILS co chwile się mówi i dalej nie rozumiecie. Poczytajcie o ILS I kat bo taki posiada lotnisko i debile co artykuł nie będziecie pytać o te systemy.

    • mgr. Ćwierć - Cipkiewicz

      W czasach kiedy zdecydowano się zamontować starszą generację ILS za kilka baniek więcej można już było kupić nowszą i sprawniejszą wersję systemu, ale nie miał kto o tym pomyśleć i mamy, to co mamy.

      • Magister najpierw dowiedz się kto montuje te urządzenia a później się wypowiadaj.

        • mgr Ćwierć - Cipkiewicz

          A co mnie obchodzi kto to gówno kupił, a kto zamontował !
          Ważne jest, że byle mgiełka powoduje, że ludzie się zastanawiają dlaczego tam nie posadzono jeszcze brzóz.

  5. Dla leniwych. Operacja Kategorii I (CAT I). Precyzyjne podejście i lądowanie wg wskazań przyrządów, przy:
    a) wysokości decyzji nie mniejszej niż 60 m (200 stóp); oraz

    b) widzialności nie mniejszej niż 800 m lub zakresie widzialności na drodze lądowania (RVR) nie mniejszym niż 550 m.

  6. A gdzie w Lublinie jest lotnisko?

  7. 800 m widoczności? to po co taki „system” – chyba tylko dla papierka albo wielu papierków

  8. Cichobiorek cichodajek

    Krążył, krążył, esy floresy wywijał aż wylądował – hueraaaa !!! (że nie spadł)

  9. Droga redakcjo. Po jakich kilku podejściach? Były całe 2. Za pierwszym razem nie udało się, za drugim usiadł. Wszystko zgodnie z procedurą.

Z kraju